تریلر جدید انیمیشن Transformers One در SDCC 2024 منتشر شد

علی محمدپناه
۱۱:۰۰ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
انیمیشن Transformers One

در رویداد SDCC 2024 تریلر جدیدی برای انیمیشن Transformers One منتشر شده است.

رویداد کامیک‌کان سن دیه‌گو در جریان است و به تازگی نیز تریلری برای انیمیشن سینمایی «تبدیل‌شوندگان یک» منتشر شده است. این تریلر تازه در سالن اچ به نمایش گذاشته شده و نیم نگاهی از درون این اثر سینمایی را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد و همچنین تأیید می‌کند که استیو بوشمی صداپیشه شخصیت استاراسکریم خواهد بود.

تریلر تازه منتشر شده برای انیمیشن سینمایی «تبدیل‌‌شوندگان یک» را در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید. این اثر سینمایی قرار است داستان خاستگاه دو شخصیت مهم یعنی مگاترون و آپتیموس پرایم را روایت کند، آن هم در زمانی که آن‌ها در سیاره سایبرترون قرار داشتند و با یکدیگر دوست بودند.

جاش کولی وظیفه کارگردانی این انیمیشن سینمایی را برعهده داشته و فیلم‌نامه آن را نیز اندرو بارر، گابریل فراری و استیو دزموند قلم زده‎‌اند و از جمله صداپیشه‌های آن نیز می‌توان به کریس همسورث در نقش اوریان پکس یا آپتیموس پرایم، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا وان، برایان تایری هنری در نقش دی-۱۶ یا مگاترون، کیگان مایکل کی در نقش بی-۱۲۷ یا بامبلبی، جان هم در نقش سنتینل پرایم و لارنس فیشبرن اتوبات آلفا تریون اشاره کرد.

انیمیشن سینمایی «تبدیل‌شوندگان یک» محصولی از استودیو انیمیشن سازی پارامونت و Industrial Light & Magic به شمار می‌رود که قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: comicbook

essi007人Acker益man人Cambyses The ThirdSkibidi toiletDelta 4BADMAN

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید