سخنان کیانو ریوز درباره نقش آفرینی در فیلم The Matrix

ایلیا عسگری
۱۴:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴

فیلم The Matrix سبب گشت تا زندگی حرفه‌ای کیانو ریوز برای همیشه متحول شده و تبدیل به بازیگر محبوبی در سراسر جهان بشود.

در حالی که مجموعه فیلم‌های اکشن و پرزد و خورد جان ویک زمینه را برای کیانو ریوز مهیا نمود تا باری دیگر در مرکز توجه سینماگران قرار گرفته و شهرت از دست رفته خود را به دست بیارد اما این بازیگر دوست داشتنی و بی‌حاشیه جایگاه امروز خود را مدیون نقش آفرینی در فیلم The Matrix ساخته خواهران واچوفسکی‌ می‌باشد که در سال ۱۹۹۹ میلادی اکران شد و ژانرهای اکشن و علمی تخیلی را متحول کرد تا منبع الهام محصولات گوناگونی در سینما و تلویزیونی پس از خود باشد.

در دوره و زمانه‌ای که ابرقهرمانان دی‌سی آنچنان محبوبیت امروز خود را در سینما نداشتند، مخاطبین شیفته شخصیت نئو بزن بهادر با لباس و عینک نمادین سیاهش بودند که سکانس‌های دیوانه‌واری را در جهان ماتریکس رقم می‌زد. اثری که اگرچه بیش از ۲ دهه از زمان آن می‌گذرد اما همچنان از جایگاهی ویژه برای کیانو ریوز برخوردار بوده است. زیرا در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده فیلم The Matrix نه تنها زندگی او، بلکه بسیاری از مردم دیگر را در طی سال‌های گذشته به جهت مثبتی متحول کرده و به عنوان یک هنرمند زمانی که شاهد این تاثیرات بر مردم بوده و آن‌ها را ملاقات کرده، حسابی احساساتی شده و به وجد آمده است.

البته که موفقیت غیرمنتظره فیلم ماتریکس سبب گشت تا ۲ دنباله دیگر برای آن ساخته شود که اگرچه در تکرار موفقیت و کیفیت اثر نخست ناامید کننده ظاهر شدند اما همچنان از جذابیتی کافی برای طرفدارانش برخوردار بوده‌اند.

منبع: comingsoon

یه گیمر سادهDARKSIRENnimaboy gamer🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉BADMANاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)AQUARIUSویتو اسکارلتا 👩‍🦲

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید