دیجیتال فاندری: سیدی پراجکت رد میتواند مشکلات Unreal Engine 5 را برطرف کند
ساخت نسخه جدید سری The Witcher دو سال پیش اعلام شد و به گفته سیدی پراجکت حدود ۶۵ درصد از کارمندان این شرکت مشغول کار روی آن هستند. حال متخصصین رسانه دیجیتال فاندری (Digital Foundry) باور دارند که تیم سازنده این بازی میتوانند مشکلات منفور موتور گرافیکی Unreal Engine 5 را از بین ببرند.
مشکل مدنظر دیجیتال فاندری، استاترهای بیپایان در ساختههای Unreal Engine 5 است. Star Wars Jedi: Survivor مثال خوبی برای این مشکل میباشد که پس از گذشت یک سال از عرضه، بازیکنان همچنان با استاترهای متعددی رو به رو میشوند.
طی جدیدترین پادکست دیجیتال فاندری، سوالی راجع به توسعه The Witcher 4 با Unreal Engine 5 و مشکلات استاتر این موتور پرسیده شد. این تیم پاسخ داد:
فکر میکنم اگر قرار باشد تیمی [مشکلات استاتر] را برطرف کند، آن تیم سیدی پراجکت رد است.
پیشتر اعضای سیدی پراجکت در مراسم Unreal Fest به مشکلات استاتر موتور اشاره کرده بودند و اعلام کردند که به دنبال راهی برای رفع این مشکلات هستند.
هنوز اطلاعات زیادی درباره نسخه جدید The Witcher منتشر نشده است. ساخت آن دو سال پیش با انتشار تصویری اعلام شده بود و طبق آخرین گزارش مالی، حدود ۶۵ درصد کارکنان سیدی پراجکت مشغول کار بر این پروژه هستند. آقای پاول ساسکو (Pawel Sasko) کارگردان استودیو پیشتر گفته بود که The Witcher 4 پیشرفتهترین بازی سیدی پراجکت رد است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
مشکلاتی وجود نداره اکثر سازنده ها بلد نیستن باش کار کنن
خدا کنه شبیه بقیه بازی ها نباشه،همه موتور این شرکت رو دارن استفاده میکنن بجز بعضی ها مثل راکستار و….دارن تمام بازی ها تقریبن شبیه هم میشن.
بله بله منم موافقم
قطعا سازنده ها کمتر از شما حالیشونه …
احتمالا دلیلش همینه که با یه موتور بعد این همه زمان کار کنن
اگه بتونه با این بازی چیزی شاهکار تر از نسخه ۳ تحویل بده
بدون شک CDPR جزوه ۵ استودیوی برتر در صنعت گیم خواهد بود. دیگه نسخه بعدی cyberpunk و آیپی های جدید و ریمیک ها پیشکش
با این همکاری بین اپیک و سیدی پراجکت میشه گفت حداقل ویچر بعدی کاملا یا برای مدت طولانی بر روی استیم نخواهد آمد !
ربطی نداره
تکن ۸ هم با آنریل انجین ساختن ولی رو استیم هست
ولی واسه استیم نمیاد که ناشر اپیک باشه یا شریک تجاری چیزی باشه
والا چند روز پیش هلبلید۲ رو تموم کردم بازی کمترین مشکل ممکن رو داشت.
یه سری ایرادهای جزئی داشت مثل افکت بعضی دودها((به خصوص سفید)) یه حالت پیکسلی به خودش میگرفت به خصوص وقتی زوم میکردیم،نمیدونم شاید برای من بوده.
یا واکنش خیلی خیلی محدود آب در اثر برخورد با کاراکتر.
به هر حال اون بازی ۴ ساله ساخته شده با یه تیم نسبتا کوچک.
سی دی احتمالا خیلی بیشتر وقت داره و تیم خیلی بزرگ و تجربه شکست قبلی هم بهشون کمک خواهد کرد.
به به
باگچر بعدی
الان میان دیس میزنن میگن ن بهترین تاریخ سی دی پراجکت
همیشه بازی هاس پر باگ بوده (سایبرپانک و ویچر ۳)
هیچوقت به کنسول ها توجه نمیکرده سی دی پراجکت
افرادی که اسم تو رو دارن سنشون به بالای ۱۴ نمیرسه
پس خدافظ☕️🖐
به نظر میرسد نسل حاضر توانایی پردازش آنریل انجین ۵ را ندارد و در واقع این انجین خیلی از نسل کنونی جلوتر هست و فقط کامپیوترهای الترا اند میتوانند از پس آن برآیند . من امیدوارم در این نسل بازی های زیادی بر اساس این انجین نداشته باشیم !
سی دی پراجکت هنوز مشکلات موتور خودشو نتونسته کاملا حل کنه و ولش کرده