فیلم و سریال Skibidi Toilet ساخته خواهد شد

امیررضا نوذرپور
۰۰:۱۹ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴

به نظر می‌رسد که قرار است فیلم و سریال ویدیوی اینترنتی Skibidi Toilet توسط مایکل بی و آدام گودمن ساخته شود.

در فوریه سال ۲۰۲۳، الکسی گراسیموف ویدیوی ۱۱ ثانیه‌ای Skibidi Toilet را در کانال یوتیوب خود با نام DaFuq!?Boom! آپلود کرد که در آن کله‌ای از توالت بیرون می‌زند و آهنگ می‌خواند.

این ویدیو در میان نسل جدید حسابی محبوب شد و آن را یک پدیده‌ی فرهنگی می‌خوانند. در ادامه‌، بیش از ۷۰ ویدیوی سریالی دیگر منتشر شد که جنگ بین توالت‌ها و سایبورگ‌ها را به تصویر می‌کشید. هر ویدیو خشونت و هیجان خاصی داشت و به صورت جهانی مخاطبان زیادی را جذب کرد.در مصاحبه‌ی با Variety، مایکل بی و آدام گودمن، رییس سابق استودیوی پارامونت، اعلام کردند که فیلم و سریال Skibidi Toilet در دست ساخت است. گودمن در اینباره گفت:

ما درحال مذاکره هستیم، صحبت‌ها برای سریال انجام شده و صحبت‌های اولیه برای فیلم را نیز آغاز کرده‌ایم، اما این برای ما همه چیز نخواهد بود.

اینکه گودمن به ساخت سریال و فیلم Skibidi Toilet به عنوان یک گزینه فکر می‌کند، نشان‌دهنده تعداد زیاد مخاطبانی است که این مجموعه در یوتیوب و روبلاکس جذب کرده است، جایی که فرصت‌های درآمدزایی فراوان است.

گودمن اکنون صاحب استودیویی به اسم Invisible Narratives است و چیزی که گراسیموف خلق کرده مشابه کاری است که او برای خلق شخصیت‌های به یادماندنی انجام می‌داد و معتقد است که همچین چیزی می‌تواند ترانسفورمز یا دنیای مارول بعدی باشد.

او در ادامه گفت که مایکل بی و جفری بی‌کرافت با گراسیموف همکاری داشتند تا پشت صحنه‌ی او را مجهزتر و حرفه‌ای تر کنند تا اگر روزی بخواهند فیلم یا سریالی از روی آن بسازند، فراتر از چیزی باشد که در اینترنت موجود است. او همچنین گفت که ایده‌ی آن‌ها ترکیبی از انیمیشن و لایو اکشن خواهد بود.

او همچنین اضافه کرد که اگر شریکی پیدا شود که به رشد این پروژه باور داشته باشد، ساخت فیلم و یا سریال Skibidi Toilet انجام خواهد شد.

منبع: Variety

دراز گربه آزارMoojy_MMm.chزبل خانDanyal123boy gamerX41(در غم بن شدن فیکام )cactusthorfinnخر شرک(نه به بن)WalleR MaNAEOMono and 6KAZUYAخدای سابق (اک دوم🗿)Behzad zargarywoodyub fanMinecrosoنیون اکانت بسازاپوزوسیون گیمفاmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید