خوانندگی تیموتی شالامی در تریلر فیلم A Complete Unknown

ایلیا عسگری
۲۰:۳۰ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳

فیلم بیوگرافی A Complete Unknown حول محور یکی از بزرگترین خوانندگان تاریخ موسیقی با نقش آفرینی تیموتی شالامی منتشر شده است.

جیمز منگولد کارگردان و نویسنده ۶۰ ساله آمریکایی با ساخت آثار ارزشمندی نظیر Walk the Line و Ford v Ferrari ثابت کرده که تبحر قابل ستایشی حول محور کارگردانی فیلم‌هایی با الهام از رویدادها و شخصیت‌های بزرگ تاریخ دارد. رویکرد ارزشمندی که این بار او را مجاب نموده تا در همکاری با بازیگران توانمند نسل جدید به نام‌های تیموتی شالامی و ال فانینگ به سراغ ساخت فیلم بیوگرافی متفاوتی تحت عنوان A Complete Unknown برود که دوران جوانی اسطوره و نابغه موسیقی یعنی باب دیلن را نمایش خواهد داد.

در این فیلم زیبا و مورد انتظار تیموتی شالامی در قامت باب دیلن جوان و ۱۹ ساله‌ای ظاهر شده که به تازگی قدم در شهر نیویورک گذاشته و در بستری از دهه ۱۹۶۰ میلادی بدون هیچ شهرت و ثروتی سعی دارد تا با تکیه بر توانایی شگفت انگیزش، مسیر خود در موسیقی و ترانه‌سرایی را پیدا نماید. رویایی که او را با شخصیت‌های مختلفی از این حوزه روبرو کرده و معشوقه‌اش را نیز بر سر راهش قرار می‌دهد که ال فانینگ آن را نقش آفرینی کرده است.

حال امروز نخستین تریلر این فیلم بیوگرافی منتشر شده که ویژگی حائز اهمیت آن به خوانندگی خود شخص تیموتی شالامی مربوط می‌شود که ماه‌ها برای انجام این کار تلاش کرده تا باری دیگر قدرت و توانایی چشمگیر خود در بروز احساسات را به معرض نمایش بگذارد.

فیلم A Complete Unknown برای اکران در ماه دسامبر امسال برنامه ریزی شده است.

منبع: ورایتی

ویتو اسکارلتا 👩‍🦲

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید