سرورهای بازی Mortal Kombat: Onslaught به‌زودی خاموش خواهند شد

رامتین
۱۹:۰۸ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲

بازی Mortal Kombat: Onslaught امروز از فروشگاه‌های اپل و گوگل حذف خواهد شد.

شرکت Warner Bros. Games برنامه‌های خود را برای تعطیلی بازی Mortal Kombat: Onslaught اعلام کرده است.

این عنوان موبایل امروز از فروشگاه‌های App Store و Google Play حذف خواهد شد، در حالی که تراکنش‌های درون بازی از ماه آینده غیرفعال می‌شوند و بازی در اکتبر، تنها کمی کمتر از یک سال پس از انتشار، بسته خواهد شد. این بازی رایگان که برای جشن گرفتن سی‌امین سالگرد این فرنچایز در اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شد، یک سال بعد منتشر شد.

Onslaught که توسط NetherRealm Studios توسعه یافته است، طبق گفته‌ی اد بون (Ed boon)، خالق و رئیس استودیو، یک بازی نقش‌آفرینی تیمی مبتنی بر استراتژی محسوب می‌شود.

داستان بازی روی شینوک، خدای بزرگ سقوط کرده، تمرکز دارد که به دنبال بازگرداندن قدرت خود با جمع‌آوری اشیاء باستانی از قلمروهای مختلف است. بازیکنان وظیفه دارند به کمک Raiden بیایند و تیمی از مبارزان برای خنثی کردن نقشه‌های شینوک بسازند.

در پیامی که در حساب X بازی منتشر شده، آمده است:

Mortal Kombat: Onslaught در تاریخ ۲۱/۱۰/۲۴ غیرفعال خواهد شد. این بازی در تاریخ ۲۲/۷/۲۴ از فروشگاه‌های App Store و Google Play حذف خواهد شد و خریدهای درون بازی در تاریخ ۲۳/۸/۲۴ غیرفعال می‌شوند. بازیکنان می‌توانند تا تاریخ ۲۱/۱۰/۲۴ از بازی لذت ببرند. ساخت این بازی برای جامعه‌ گیمرهای ما افتخار بزرگی بوده است.

امینboy gamerLove Gameموز خندان(خدانگهدار👋👋)هالک ایرانیAhmad_bkاسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی)شرلوکXbox is greatXbox FanSaeed

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید