عنوان فیلم جدید Spawn مشخص شد

علی محمدپناه
۰۹:۰۰ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
فیلم Spawn

به تازگی جیسون بلوم عنوان رسمی فیلم جدید Spawn را مشخص کرده است.

حدود یک دهه قبل بود که اعلام شد قرار است ریبوتی بر اساس فیلم «اسپان» ساخته شود ولی در این مدت زمان، توسعه این اثر سینمایی پیشرفت چندانی نداشته و به دفعات مختلف نیز با موانع متفاوت روبه‌رو شده است. حالا مدیر استودیو بلوم‌هاوس یعنی جیسون بلوم عنوان رسمی این فیلم جدید را اعلام کرده است.

در حالی که هنوز تاریخ اکران دقیقی برای فیلم «اسپان» اعلام نشده اما جیسون بلوم اعلام کرده که او و تیمش به دنبال آن هستند تا این اثر سینمایی را در سال ۲۰۲۵ میلادی به روی پرده سینماها بیاورند. جیسون بلوم در صفحه خودش در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده که این فیلم با عنوان King Spawn خواهد بود.

فیلم Spawn
فیلم Spawn

نویسنده فیلم Joker یعنی اسکات سیلور، نویسنده سریال The Falcon and the Winter Soldier یعنی مالکولم اسپلمن و مت میکسون نویسندگانی هستند که مسئولیت نگارش فیلم‌نامه فیلم «شاه اسپان» را در دست دارند. در بالا تصویر منتشر شده توسط جیسون بلوم را مشاهده می‌کنید.

در این اثر سینمایی نیز جیمی فاکس نقش اصلی را بازی خواهد کرد ولی در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره این اثر سینمایی و بازیگرانی که در کنار جیمی فاکس نقش‌آفرینی خواهند کرد، مشخص نشده‌اند. شخصیت اسپان کارکتری از کمیک‌های Image Comics است که توسط تاد مک‌فارلن خلق شده است و فیلم اصلی آن نیز در سال ۱۹۹۷ میلادی ساخته شده بود.

منبع: comingsoon

God slayerܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭essi007Lone_wildBADMAN_Alex_ولگرد اوسکلابوالفضلHELLO.BROTHERSDARKSIREN

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید