بازی Phantom Blade Zero آسانتر از عناوین سولزلایک خواهد بود
استودیوی توسعهدهنده Phantom Blade Zero تایید کرده است که این بازی به اندازه عناوین سولزلایک سخت نخواهد بود.
بازیهای سولزلایک همواره به سختی زیاد معروف هستند و به همین علت این ژانر برای همه گیمرها مناسب نیست. با این حال، تعدادی از بازیها سعی میکنند برخی از مکانیکهای این عناوین را برای جذب مخاطبان بیشتر حذف کنند.
Phantom Blade Zero یکی از بازیهایی محسوب میشود که توجه همه را به خود جلب کرده است، زیرا بیشتر به یک اثر اکشن نقشآفرینی شباهت دارد. به گفته سازنده اثر مذکور، این بازی به اندازه یک عنوان سولزلایک خستهکننده و سخت نخواهد بود.
استودیوی S-Game طی مصاحبهای با وبسایت PCGamesN، جزئیات جدیدی از Phantom Blade Zero را به اشتراک گذاشت. این توسعهدهنده اعلام کرد که بازی مذکور کاملاً با بازیهای سولزلایک متفاوت است.
S-Game در این باره میگوید:
ما تصمیم گرفتیم که یک بازی سولزلایک دیگر نسازیم. ما میخواستیم قسمتهای خستهکننده این عناوین را حذف نماییم و بازخورد مثبت بیشتری اضافه کنیم.
به وضوح مشخص است که تیم توسعهدهنده از ابتدا تصمیم گرفته بود که این بازی شبیه به عناوین سولزلایک نباشد. در عوض آنها میخواهند به بازیکنان با انیمیشنهای پر زرق و برق و ضربات ترکیبی مختلف پاداش دهند. سازندگان امیدوار هستند که حذف کردن سختی زیاد این امکان را فراهم کند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند.
بازی Phantom Blade Zero به مانند Black Myth Wukong مسیری مشابه را طی میکند و هر دو بازی بدون اینکه به سختی عناوین سولزلایک متعهد باشند، المانهایی را از این سبک وام گرفتهاند. استودیوی S-Game همچنین تأیید کرده است که بازیکنان پس از مرگ شاهد ظاهر شدن دوباره دشمنان قبلی نخواهند بود و بنابراین بازی خود را از بازیهای سولزلایک جدا میکند.
به نظر میرسد که Phantom Blade Zero برای طرفداران بازیهایی با گیمپلی سریع بسیار هیجانانگیز خواهد بود. به گفته توسعهدهندگان، این بازی یک گیمپلی ۳۰ الی ۴۰ ساعته را ارائه میدهد.
Phantom Blade Zero در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
سرویس شدیم اینقدر سولزلایک اومد این چند سال اعصاب برا من نمونده دیگه یه گیم آسون بدین لذت ببریم اقا
ولی دارک سولز ۳ ی چیز دیگس
(بهتر از شبیه ساز میمونه)🗿
مرد میدان میخواد لامصب 💪🏻🤣
شاید بهم فوش بدین ولی من یبار الدن رینگ رو با ایزی مود تموم کردم بعدش رفتم گیم اصلی 🗿🗿🗿
من نشستم که با DLC تجربش کنم
از شدت گرما و اعصاب حسابی داغ کردم.
گذاشتم برای مهر و آبان تو خنکی برم سراغش…
دقیقا عناوین سولزلایک رو باید در آماده ترین و شادترین و با اعتماد به نفس ترین و صبورترین حالت ممکن خودت بازی کنی .. چون تخصص این ژانر همینه که اینا رو ازت میگیره و شادی پس از زدن باس فایت بهت میده …
اما اگه صبور باشی کم کم هر چی به آخر بازی نزدیک بشی صبر و اعتماد به نفس و شادی و همه ی چیزی که ازت گرفته بود و بهت برمی گردونه …
🟢 کاملا موافقم و هم نظرم علی عزیز
✅ به زیباترین شکل ممکن وصف کردی
👌🏻💚🌺
فدات دادا 🌹❤️
ارادتمندم🙏🏻💚🌷
بش از اولش میومد اکشن ادونچر باشه
ولی درجه سختی داشته باشه بهتره که یکی بخواد آسون بره یکی بخواد سخت
من که معتقدم این بازی انگشت کوچیکه black myth هست، اون بازی اصن تو یه لول دیگه ای قرار داره
درکل چه خوب که سعی میکنن از همه ی المان های سری تقلید نکنن و این واقعا بینظیره
به هر دوتاشون تو این مطلب اشاره شده و مهم تر از اون هرجفتشون از یه سبک الهام گرفتن و استایلشون بهم نزدیکه، جالب تر از همه اینکه شرکت های سازنده شون هردو چینی عه
احسنت بر این استراتژی.
یک مثال پر ایراد اگر بخوام بزنم، میتونم از ماشینهای فرمول یک اسم ببرم. این ماشینها اوج فناوری و مهندسی بهترین طراحان یک شرکت هستند و فقط برای حفظ برتری در پیست مسابقات ساخته میشن، خیلی ها عاشق این مسابقات و دستاوردهاش هستن، خوبم پول ازش درمیاد، ولی اگر همه خودروسازهای خوب فقط ماشین فرمول یک بسازند اوضاع بیریخت میشه.
به نظر یه سری از بازی ها به وجود اومدن که ترکیبی از اثار سولزلایک و هک اند اسلش هستن
استلار بلید..بلک میث ووکانگ و همینطور فنتوم بلید
این بازی ها سعی میکنن مبارزات هک اند اسلش رو با چالش سولز ترکیب کنن و به نظرم ترکیب خیلی جالبی به وجود اومده
خب خداروشکر واقعا
طبق شوکیس بخوام حرف بزنم خیلی تریلر فضایی و خفنی داشت اگه اسکم چیزی نباشه ( یوبی سافتی)
بازیه موفقی میشه
اره بخدا دمتون گرم والا دیگه خسته شدیم از چالش سرویس شدن و اینکه نمی تونی لذت ببری چون تا میای غرق بازی بشی زارت میترکی طرفدارهای خودشو داره عناوین سولز ولی همه پسند نیست دیگه به زور ادم نمی تونه بگه که هر کی بیاد سولز بسازه عناوین سولز فقط فرام سافتور چون کارش اینه هر کی بیاد سولز بسازه کارای ضعیف عرضه میشن گند زده میشه روش دمشون گرم تا غرق بازی نشیم مگه میتونیم لذت ببریم ازش