ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا

ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید

امین رحیمی
۱۶:۳۵ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا

ناشر بازی GTA 6 یا همان Take-Two Interactive، نقدهای منفی بازی‌ها را به عنوان موضوعی پر از ریسک می‌داند. این شرکت با در نظر داشتن تاثیراتی که نقدهای منفی بازی‌ها روی کسب‌وکار می‌گذارند، موضوعاتی را با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته است.

اگرچه با رشد رسانه‌های اجتماعی، نقدهای منفی راحت‌تر دیده می‌شوند، اما اصل ماجرا از زمانی که زمینه‌ای برای ارسال نظرات بازیکنان فراهم شد افزایش داشته است. برای مثال باید به اوایل تا اواسط دهه ۲۰۱۰ اشاره کرد که استیم، پلی استیشن و ایکس باکس پلتفرم بزرگ‌تری را در اختیار بازیکنان گذاشتند تا دیدگاهشان را بیان کنند.

Take-Two Interactive در طول سال‌ها، نظرات منفی زیادی دریافت کرده است. از آن‌جایی که تاثیر نقدهای منفی ثابت شده، این شرکت عظیم بازی‌سازی چنین فعالیت‌هایی را به عنوان ریسک در نظر گرفته است. با توجه به پرونده K-10 شرکت Take-Two، که جزئیات گزارش سال مالی قبل را در بر دارد، تاثیر نقدهای منفی به وضوح آشکار خواهد شد. استفان توتیلو (Stephen Totilo) از Game File با بررسی پرونده ۱۰-K سال ۲۰۲۴ شرکت Take Two، قطعه‌ای طولانی را مشاهده کرد که حول محور اهمیت کسب و حفظ رتبه‌ای بالا در پلتفرم‌های شخص ثالث نوشته شده است؛ به‌ویژه که کسب نمراتی خوب باعث جذب بازیکنان بیشتر خواهد شد.

از این رو “کمپین‌های افترا”، با هدف آسیب رساندن به رتبه‌بندی بازی‌ها طراحی شده‌اند و در نهایت تاثیر مهمی روی از دست دادن بازیکنان و کاهش درآمد خواهند داشت. شرکت Take-Two مجبور است با افزایش هزینه‌های بازاریابی، با خطرات احتمالی کمپین‌های مذکور مقابله کند.

این ناشر در پرونده خود تایید کرد که کمپین‌های اعتراضی با هدف زیر سوال بردن محصول طراحی شده‌اند و باید آن‌ها را به عنوان یک مسئله جدی تجارتی در نظر گرفت، با این حال ممکن است بازیکنان تنها به دلیل عملکرد ضعیف بازی نقدهای منفی خود را ثبت کنند که پذیرفته است. سال پیش عرضه بی‌نقص Red Dead Redemption روی پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ، شدیداً مورد انتقاد قرار گرفت چرا که بازیکنان باور داشتند بازی مذکور یک ریمستر واقعی و رسمی به شمار نمی‌رود.

ناشر GTA 6، تنها شرکت عظیم بازی‌سازی نیست که تاثیرات جدی نقدهای منفی را قبول کرده است. با موج عظیمی از اعتراضات کاربران استیم، سونی در ماه مه ۲۰۲۴ مجبور شد لزوم اتصال به حساب کاربری PSN بازی Helldivers 2 را تغییر دهد.

Dark SoulSeraboy gamerمحمدحسینA0seyed0Amohammad reza gamerOda nobunaga حامی نظر اخرجان قماربازLeonهالک ایرانیNostalgic PlayernimaThe World Ender人Acker益man人Mono and 6greatR𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞ShayanSpider-Man𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا
ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ناشر GTA 6 از تاثیرات نقدهای منفی بازی‌ها می‌گوید - گیمفا