زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا

کارلن اربن زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys را اعلام کرد

علی محمدپناه
۱۰:۰۰ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا

کارلن اربن بازیگر نقش بوچر به تازگی زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys را اعلام کرده است.

ستاره سریال «پسران» یعنی کارل اربن که در این اثر نقش شخصیت بوچر را بازی می‌کند، پس از پایان پخش فصل چهارم سریال، از زمان حدودی پخش فصل پنجم و پایانی این سریال خبر داده است و تأیید کرده که بینندگان برای تماشای پایان داستان باید مدت زمان بیشتری را صبر کنند.

اتفاقات پایانی فصل چهارم سریال «پسران» بسیار مهیج و جذاب بود و مطمئنا پس از پایان آن نیز طرفداران مشتاق آن هستند تا ادامه اتفاقات را ببینند و متوجه شوند که چه اتفاقی برای شخصیت‌های محبوب‌شان رخ داده است. با این حال، این طور به نظر می‌رسد که حداقل باید دو سال دیگر تا پخش فصل پنجم صبر کنند.

به تازگی کارل اربن پستی را در صفحه خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده که در آن، تصاویری از خودش و جفری دین مورگان را به اشتراک گذاشته و بیان کرده که کار کردن با این بازیگر بسیار دلنشین بوده است. او در کپشن این پست خودش نیز از زمان حدودی پخش فصل پنجم و پایانی سریال «پسران» گفته است.

فصل چهارم سریال the boys
سریال پسران

کارلن اربن در این پست خودش آشکار کرده که فصل پنجم و پایانی سریال «پسران» تا سال ۲۰۲۶ میلادی پخش نخواهد شد. البته او تاریخ دقیقی برای پخش فصل پنجم در آن سال اعلام نکرده اما با توجه به صحبت‌های او احتمالا فصل پنجم در تابستان سال ۲۰۲۶ پخش خواهد شد و این به معنای آن است که طرفداران باید دو سال دیگر صبر کنند.

با اینکه طرفداران دوست دارند تا فصل پنجم هر چه زودتر پخش شود اما مدت زمان دو سال برای تولید فصل پنجم کاملا منطقی به نظر می‌رسد چراکه انتظار می‌رود فیلم‌برداری قسمت‌های جدید از ماه نوامبر و اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی شروع شود و این یعنی فیلم‌برداری سریال تا میانه سال ۲۰۲۵ طول خواهد کشید. از سوی دیگر، وجود رویدادهای بزرگ احتمالی در فصل پنجم باعث خواهد شد تا تولید آن بیشتر طول بکشد.

منبع: screenrant

ابوالفضلخر شرک(پیاز بدم خدمتتون ؟)gamepassbozorge(در شوک برگشت Ezio | Alex)nima𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝فردادبدون‍ تعصبgreatRREZA

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • وقتی شنیدم فصل ۵ قراره آخرین فصل باشه ناراحت شدم ولی فصل ۴ رو که دیدم چهقدر نسبت به فضلای قبل کیفیتش اومده بود پاییین الان به نظرم بهتره تموم بشه .

    gamepassbozorge(در شوک برگشت Ezio | Alex)nobodynimalie?nosattarzadehبدون‍ تعصبgreatRREZA
    • Perfect گفت:

      فصل چهار غیر قسمت آخر واقعا اشغال بود

      Batman Arkham knightgamepassbozorge(در شوک برگشت Ezio | Alex)nimaاز نسل الایژا مایکلسونlie?noSkibidi toilet
    • Grimes گفت:

      فصل چهارم درواقع یک آماده سازی بود برای فصل پنجم

      فصل ۴ به شخصیت پردازی عمیق کاراکتر ها پرداخت آرک داستانی جدید بوچر و د بویز و آغاز کرد

      اکشنش خیلی کمتر بود ولی ولی فصل ۵ همش جبران میشه.
      هشدار اسپویل

      بوچر اینقدر قوی شده بنظرم هوملندرم بتونه نابود کنه نیومن هم دست کمی از هوملندر نداشت.

      gamepassbozorge(در شوک برگشت Ezio | Alex)Skibidi toiletnimaاز نسل الایژا مایکلسونlie?nomohammad reza gamer
      • فصل ۴، ۳ قسمت اولش افتضاح بود، بقیه قسمت ها از نظرم در حد عالی و قسمت آخرم در حد خوب بود.

        پایان بندیش یکم گنگ بود و چند مورد بی جواب موند.
        اسپویل:
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        ۱. بهمون گفته نشد ک بعد اینکه اشلی V استفاده کرد، چ بلایی سرش اومد و ب کجا رفت.

        ۲. هنوز نمیدونم چرا بوچر نیومن رو کشت.

        ۳. بوچر تومور تو سرش بود و داشت میمرد، چطوری یدفعه قدرت بسدت اورد؟

        شاید هم من بد متوجه شده باشم اما بنظرم این ۳ تارو پاینبندی سریال جواب نداد، حالا اگ من اشتباه میکنم، ممنون میشم یکم برام توضیح بده🙏

        A C EthorfinnnimaSkibidi toilet
        • Grimes گفت:

          هشدار اسپویل

          اشتباه شما همین‌جاست بوچری دیگه درکار نیست الان جوکسلر داریم بوچر بنظرم تو همون بیمارستان مرد دیگه( یعنی منظورم اینه الان تمام کنترل بوچر جو کسلر هست چون شرط جو کسلر برای اینکه بوچر قوی بشه این بود ) ……. بعدشم ترکیب وی ها نفوذ کرده بود تو سلول های سرطانی تومور یک همچنین هیولایی شده بود احتمالا یک تئوری هست که میگه سیستر سیج از هوملندر نا امید میشه بوچر و درمان میکنه چون میتونه سرطان درمان کنه.
          کسلر هم که بدتر از بوچر از همه ابرقهرمان ها بدش میاد زد کشتش.
          ولی الان دو تا ویلن داریم جو کسلر و هوملندر 🙂 و این اتفاق خیلی پشم ریزون بود

          اشلی و منم نمیدونم ولی احتمالا از این قدرت های عجیب غریب گرفته

          𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝
        • Dirtyomnic گفت:

          درود ابوالفضل جان مورد یک منم مثل خودت اما مورد دو چرا نکشه؟ فصل سه یادت رفت چه جنایتایی انجام داد و همین فصل چهار هم از همون اولم که میخواستن بکشنش و به نظر خودم هم واقعا قابل اعتماد نبود خیلی سهل انگاری کردن چون فرنچی تفنگ به دست کاری نمیتونس بکنه نیومن تو یه لحظه سر همشونو منفجر میکرد… و اما بیلی اگه یادت باشه اون قسمت مزرعه دیدی به خرگوشه وی موقتی داده بودن چی از تو بدنش در اومد و به نظرم وی موقتی باعث شده شخصیت تاریک بیلی جون بگیره و کمکش کنه اولشم وقتی فهمید اسکیزوفرنی گرفته باهاش رو لج افتاد و حرفشو گوش نمیداد از اونور هم اخر قسمت هفت موقعی که رایان تو برنامه زنده یهو بلند شد فاز روشنفکرانه گرفت دیدی بیلی گفت: دیدی بهت گفتم من میدونستم این بچه یه چیزی تو وجودش داره که بهش افتخار میکنم و دیدیم اونجا شخصیت تاریک بیلی یعنی جفری دسن مورگان بهش لبخند و پوزخند میزنه :))) و میرسیم قسمت بعدش اونجا که رایان میزنه خیلی عادی و بدون هیچ احساسی گریس رو میکشه شخصیت تاریکش پیداش میشه و به بیلی یاداوری میکنه که سوپزا اصلا قابل اعتماد نیستن و اینکه در نهایتم رایان پسر هوملندره و یه سایه هایی هم از هوملندر تو چهرش میبینه و از اون کارشم تو پایان فصل سه خیلی پشیمون میشه که جون رایانو هوملندرو نجات میده و در نهایت شخصیت تاریکشو قبول میکنه و دیگه گول سادگیاشو نمیخوره برای همینم زد نیومن رو کشت چون سوپزا قابل اعتماد نیستن و یه جنایتکار زرنگم مثل نیومن واقعا میباس حذف بشه من که دلم خنک شد خیلی حال کردم اصلا اون سکانش بینظیر بود بالغ بر بیست بار دیدمش صدا گذاریش ورود بیلی موشیقیش تدوینش همه چیزش عالی بود واقعا حال کردم 😂

          𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝
        • ابوالفظل جان یک و دو رو نمیدونم ولی سومی رو میدونم راستش تو انیمیشنی که از پسران ساختن یه قسمت داشت که یه پیرزن سرطان داشت همسر اون پیرزن میاد محلول وی بهش میزنه بعد از مدتی اون سرطان بدنش جهش پیدا میکنه و اون پیرزن یه سوپ میشه و اون سرطان دقیقا از قفسه سینه اش بیرون میاد مثل بوچر ولی اخرش اون سرطان جهش یافته از بدن پیرزن کاملا بیرون میاد

          𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝Skibidi toilet
        • فرداد گفت:

          توی مورد ۳، به احتمال بسیار زیاد بوچر V مصرف نکرده بود چون اگه مصرف میکرد دوباره همون قدرت دفعه قبلی که v مصرف کرده بود (لیزر زدن) رو باید میداشت و اینکه ما دیدیم بوچر تونست نیومن رو از وسط نصف کنه با اون چیزایی که از سینش در اومد و ما قبلا هم دیدیم که وقتی بوچر ایزیکیل رو کشت ایزیکیل از وسط نصف شده بود، پس به احتمال زیاد همون کسلر یه کارایی برا بوچر داره انجام میده.

          𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝
        • پرهام گفت:

          جواب سوال ۱ : هنوز قدرت اشلی و سرنوشتش بعد از تزریق V به ما نشون داده نشده و به فصل پنجم موکول شده که به نظرم خیلی جالب میشه
          جواب سوال ۲ : چون نیومن رو یه تهدید می دونست و نمیتونست اجازه بده تیمش به متحد هوملندر کمک کنن
          جواب سوال ۳ ( جواب این سوال یکمی طولانیه ) : همونطور که بارها در این فصل به ما یادآوری شد ، هنوز بوچر چند ماه وقت داره اما درباره اینکه چطور قدرت به دست آورد باید بگم هنوز کامل شفاف سازی نشده اما یه حدسی دارم که به احتمال ۹۹ درصد درسته ، اگه یادت باشه اون قسمتی که رفتن به آزمایشگاه نیومن ( فکر کنم قسمت ۵ بود ) بوچر یه همستر که بهش V موقت ( V 24 ) تزریق شده بود آزاد کرد ولی توی مسیر دید یه سری چیزا از سینه ی همستر اومد بیرون و بعدش مرد ، حالا حدس من اینه که هرکی V موقت تزریق می کنه بعد مدتی قدرت بوچر رو بدست میاره ولی اون همستر توانایی کنترل قدرتش رو نداشت و مرد ولی بوچر کنترلش کرد

          𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝Skibidi toiletپرهام
          • در جواب سوال ۳ باید بگم که در آخر قسمت ۴ خود بوچر توضیح میده که برای درمان سرطانش در زمان بین فصل ۳ و ۴ وی تزریق میکنه که حالش بهتر بشه اما بیشتر باعث جهش تومرش میشه که الان دیدیم
            توی انیمیشن د بویز diabolical هم نشون دادن که این تومور توانایی تبدیل شدن به یه موجود مستقل رو داره مثل ونوم

            Dirtyomnic
        • Perfect گفت:

          نیومن که از خیلی وقته نقشه کشتنشو داشتن، بوچر نمی دونم تو یه حالتی بود که نمی خواست قدرتشو بپذیره برای همون داشت کم کم میمرد ولی بخاطر کاری که پسر هوملندر انجام داد به خودش قبولوند که همه قهرمان هارو باید کشت (اینم از طهلیل ما): D

          𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝gamepassbozorge(در شوک برگشت Ezio | Alex)Skibidi toiletnima
        • فقط این سه تایی که گفتی نیست کلی سوال دیگه هست که جوابشو ندادن و خیلی راحت از کنارش گذشتن انگار نه انگار وجود داشته ، دلیل اصلیش هم اون گندی بود که تو ۳ قسمت اول زدن از قسمت چهار بنظرم تازه فصل ۴ شروع شد و تو قسمت های بعدی هم انگار یادشون رفته بود چه خط داستانی پیش می بردن و چه شخصیت های داشتن تو اون سه قسمت ، بعدش میخواستن تو ۵ قسمت فصل چهار رو ببندند که یه به سری مشکلات شخصیت پردازی و کمبود وقت رسیدن که قسمت یکی مونده به آخر خیلی بی بخار بود یعنی حس می کردی باید یکی دو قسمت بیشتر میبود فصل ۴ .

          𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝
        • Grimes گفت:

          راستی رفیق عزیز و شفیق من فیلم فیوریوسارو دیدم

          اکشن خیلی تر تمیزی داره محیطش عالیه بازیه آنیا تیلور جوی هم قشنگ بود. داستان خوب ولی روایت ضعیفی داره. شخصیت منفی فیلم هم شخصیت پردازی خوبی نداره. موسیقی فیلم هم فوق العاده س.

          بنظرم ببینش. ترکیب اکشن تر تمیز تو فضای آخرالزمانی با یک داستان درباره انتقام و قدرت طلبی چیز جالبی بود برام.

          𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝
  • فثل ۴ زسنا یه زمینه سازی برای فصل ۵ بودش

    Grimes
  • Siren گفت:

    فصل ۴ هم فوق العاده بود
    هفت قسمت اول یک پلان چینی و مقدمه سازی آرام برای فاینال دیوانه کننده آخرش بود که در آخر هم با یک اپیزود نهایی و پایان بندی شاهکار و هایپ کننده تموم شد.
    صرفاً چون روند اپیزودهای اولیه آروم هست یکسری ها فکر میکنن ضعیف بوده در حالی که اینطوری نیست

    از لحاظ طنز هم این فصل سریال خیلی بهتر و قویتر شده بود
    چقدر حال کردم و خندیدم با شوخی و کنایه های سیاسی به وضعیت فرهنگی غربی ها و آمریکایی ها مخصوصاً جمهوری خواه ها تو فصل چهارم

    هوملندر و طرفدارانش تو این سریال دقیقا حکم ترامپ و ترامپیست ها رو در دنیای واقعی دارن
    همون قدر به ظاهر وطن پرست و همون قدر در واقعیت شرور و جنایت کار

  • V گفت:

    ضعیف ترین فصل، همین فصل چهار بود. واقعا توی دیوار بود!

  • Dirtyomnic گفت:

    در مجموع فصل خوبی بود اتفاقات شوکه کننده و پشم ریزون زیادی داشت در کل فصل نوسانی بود و منم تنها شکایتی دارم اینه که کاشکی اهنگ baker street رو تو قسمت شیش پخش نمیکردن قشنگ زمانی داره خودشو به کیک میماله این اهنگ داره پخش میشه قشنگ هرچی دیدگاه و ذهنیت داشتم با اهنگش کلا به باد دادن 😂😂😂

  • lagadbezan گفت:

    تنها قسمت های واقعا جذابش دو قسمت اخر بود.

  • خیلی خوب شد که فرنچی دوباره برگشت کنار کیمیکو
    راستش این فصل به جز قسمت چهار و هشت فصل اشغالی بود
    تنها جایی که از این فصل خوشم میومد مکالمه های کسلر و بوچر بود

  • Ali khorasani گفت:

    فصل ۴ یه ذره ضعیف تر عمل کرد ولی از صد تا سریال های الان بهتره
    پرفکت

  • پرهام گفت:

    فصل پنج خون به پا خواهد شد
    دهن هوملندر سرویس خواهد شد 😂😂
    چی بشه فصل پنج
    اشلی V تزریق کرده
    بوچر قدرتش رو کنترل کرده ( به نظرم این قدرت بوچر بعد مدتی به هرکی که V موقت بزنه میرسه ، در جواب کاربر Abolfazl کامل تر توضیح دادم )
    سولجر بوی زنده ست
    همون قسمت اول فصل پنج به نظرم جذابه چون بوچر میره تا پسران رو آزاد کنه
    فکر کنم هدف از فصل چهار آماده سازی برای فصل پنج بود
    در مورد کیفیت فصل چهارم هم به نظرم قسمت ۴ ، ۵ و آخر خیلی خوب بودن ، قسمت آخر که محشر بود ولی در کل از فصول قبلی ضعیف تر بود ولی با اینکه بعضیا میگن این فصل آشغال بود و کلا بدرد نمیخورد ، مخالفم

    پرهام
زمان حدودی پخش فصل پنجم سریال The Boys مشخص شد - گیمفا