توسعهدهنده اصلی Counter-Strike از تنها پشیمانی خود میگوید
۲۵ سال پس از عرضه، مین گوسمن لی (Minh “Gooseman” Le)، یکی از خالقین Counter-Strike، به این شوتر تاریخی نگاهی دوباره انداخته است.
۲۵ سال پیش، مین گوسمن لی و جسی کلیف یک ماد برای بازی Half-Life ساختند. نام آن ماد Counter-Strike بود و امروز به یکی از شناختهشدهترین فرنچایزهای شوتر در دنیا تبدیل شده است.
لی در مصاحبهای با Spill Historie دربارهی بازی اصلی، برخی از نقشههای محبوب خود که ظاهراً cs_Siege و cs_facility هستند و تنها پشیمانیاش از بازی اصلی صحبت کرد.
لی گفت:
از اینکه برخی از سلاحها، مثل AWP، را متعادل نکردم پشیمانم. فکر میکنم این اسلحه بیش از حد استفاده میشود و به نوعی سلاح اصلی تبدیل شده است.
هر بازیکن کانتر استرایک با AWP آشنایی دارد. این یک اسلحهی تکتیرانداز است که با یک شلیک به بالا تنه، دشمن را از پا درمیآورد و در صدر انتخاب بسیاری از بازیکنان حرفهای قرار دارد. در Counter-Strike امروزی، AWP بخشی جداییناپذیر از تجربهی هر بازیکنی به حساب میآید، اما نمیتوانیم جلوی خودمان را نگیریم که فکر کنیم نسخهی ضعیفتر شدهای که لی در نظر داشت چه شکلی بود و آیا به اندازهی الان مورد استفاده قرار میگرفت.
پر بحثترینها
- در یک نظرسنجی The Last of Us Part 2 به عنوان بهترین ساخته ناتی داگ انتخاب شد
- افزایش چشمگیر قیمت بازیها در ریجن ترکیه فروشگاه پلی استیشن
- ۱۵ بازی جهان باز که خیلی زود حوصله سر بر میشوند
- بازی Astro Bot را میتوان در ۱۲ الی ۱۵ ساعت به پایان رساند
- تماشا کنید: لحظه تیراندازی به دونالد ترامپ در پنسیلوانیا
- ۱۰ بازی خوب که فروش کمی داشتهاند
- بتای Concord با سقوط شدید تعداد بازیکنان به پایان رسید
- تاکید دوباره ایکس باکس: برای تجربه بازیهای گیم پس نیازی به خرید کنسول ندارید
- مایکروسافت تمرکز خود روی تیمهای «تنوع نژادی، برابری جنسیتی و شمول» را کم کرده است
- ۱۰ بازی پرفروش Steam در هفته بیست و نهم ۲۰۲۴
نظرات
کاملاً هم درست گفته 😂
همه گان های CSGO شده Ak47 , AWP و کُلت !
ولی نسخه های قدیمی خیلی بیشتر کیف میداد تا الان ، کانتر ۱.۶ و ۱.۸ بی نظیر بودن ! 🥲❤
چه حرف حقی
بعضی سلاح ها عجیب نا بالانس و رو مخ بودن
وای حق 😂👍🏻
فقط کافیه که زمانی که با AWP اسکوپ میکنید، روی نشونه رو صفحه مانیتورتون به نقطه بزارید تا بدون اسکوپ با AWP همه رو بکشید