۱۰ دقیقه از گیمپلی بازی A Quiet Place: The Road Ahead را تماشا کنید
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
دوستان یه سوال به نظرتون بازی موفقی میشه؟ به عنوان بازی ترسناک سال ها اگر میشه که همون میدونید لایک بزنیم اگرم نه که دیس بزنید اگر خواستید دلیلشم بگید اگر نظر منو بخواین به نظرم شانسش رو داره👊
آن چنان چیزی که تو ذهنت هست نمیشه ولی میشه گفت
” این گیم باحال و استرس زا جالبی هست و پلی دادنش به آدم حس جالبی میده “
ارزش نداشت گرافیک گیم پلی دلچسب نبود
🟢 به نظر میاد از دسته بازیهایی بشه که در زمینهی گیمپلی، ایراد چشمگیری داشته باشه… !
یکم ریزکاری و جای کار داره ولی خوب و استرس زا بود !
پ.ن : شما هم وقتی اولین بار تو راهرو دیدینش نفستون رو آروم تر کردین ؟! 😶
محدود بودن حرکات ، نداشتن قدرت مبارزه و… باعث ایجاد ترس و وحشت بیشتری می شه
عملا خواستن با محدود کردن گیمر و نداشت قدرت دفاعی در بازی نفس هارو بند بیارن
عملکرد این کار در بازی outlast خیلی خوب ظاهر شد
یا بازی Alien: Isolation ک فوق العاده ترسناک بود
ولی تو این ویدیو ۱۰ دقیقه ای عملا هیچ چیز نو اورانه ای دیده نشد و قضاوت کلیت بازی به داستان سرای و جامپ اسکر برمیگرده
به شخصه برای من Alien: Isolation ترسناک تر و استرس زاتر بود.
این به نظر میرسه یه کپی خاص از اونه.
ترس بیشترش برای این بود که نباید دیده میشدی و همینطور خود بیگانه ها و اون صداهای خاصشون وقتی از کانال ها تهویه بیرون میومدن و….،ولی این بحث میزان شنیداریه.
حتی مراحل انسان نماهای بازی بیگانه هم ترس های خودش رو داشت.
این نمایش که اصلا نه استرس زا بود نه ترسناک.
اون تیکه ای که اوایل ویدیو پشت شیشه میبینیم اون مرد پاش میره رو یچیزی و بعد فرار میکنه منو یاد half life انداخت
اینجور دیدن اتفاقات از پشت شیشه تو یه اتاق دیگه مال هف لایف بود
جالبه جدیدا دوباره دارن از فیلما بازی میسازن
بد نیست ولی چیز تازه ای نیست
فقط اسم فیلم بهش چسبوندن بیشتر بفروشه
دقیقا اون نو اوری که بخوایم یا روایت و حالت های متفاوت رو ندیدیم و شبیه خیلی از اثار این سبک بود
البته قضاوت از روی این ویدیو ۱۰ دقیقه ای هم کامل نیست ولی خب باز می شه تا حدودی فهمید با چی طرف هستیم
امید ندارم (فاقد اهمیت)
ولی از فیلمش راضی بودم
اصلا از بازیهای این سبکی خوشم نمیاد, بنظرم گیم پلیش کسل کنندست, یعنی چی که از اول تا آخر بازی فقط یه چراغ قوه بگیری دستت, پاورچین پاورچین راه بری که یوقت صداتو نشنون, اینم شد گیم پلی ؟
البته چند مورد تو این سبک بودن خوب ظاهر شدن مثل outlast
ولی اینکه بقیقه کمپانی ها بخوان از شیوه استفاده کنند و با توجه به کمبود مبارزات ، حرکت ها باعث می شه نو اوری خاصی دیگه شاهد نباشیم و بازی هم اسیب جدی ببینه
عبارت Silece Broken که ترجمه همان گیماُور کلاسیکه جالب بود!
بازی در فضاسازی این سکانسی که به نمایش گذاشتن خوب ظاهر شد. از منظر گیمپلی هم چالشبرانگیز کردن مکانیکهای ساده همچون باز کردن درب و دریچهها میتونه در افزایش حس غوطهوری گیمر در دنیای A Quiet Place کمک بکنه.
با اینکه من خودم از سبک ترسناک خوشم میاد ( رزیدنت اویل ، الن ویک ، د لست آف آس و … ) و به این بازی هم میخوره که بازیه نسبتا خوبی باشه ولی نمیدونم چرا از گیم پلیش خوشم نیومد ، بازی حس خاص و منحصر به فرد خودشو داره ولی خبری از نوآوری توی بازی دیده نمیشه ، خیلی از دوستان گفتن گیمپلی حس ترس رو بهشون داده ولی واقعا برای من اینطور نبود چون کاراکتر فقط در حال مخفی کاری و رفتن توی جاهای مختلف بود که به شخصه حال نکردم🙁