نیمی از سازندگان ماموریتهای Cyberpunk بعدی مادساز خواهند بود
طبق گفتههای پاول ساسکو (Pawel Sasko)، مدیر بخش ماموریتها در CD Project Red، نیمی از اعضای تیم طراحی ماموریتهای دنباله Cyberpunk را مادسازان تشکیل میدهند.
این استودیو همچنین در بخشهای دیگر خود نیز از مادسازان بهره میبرد. ساسکو در مصاحبه اخیر خود با کانال یوتیوب Flow Games، ضمن ابراز قدردانی از مادسازان و سهم عظیمشان در صنعت بازی، به افراد جوان توصیه کرد که کار خود را با «مادسازی» آغاز کنند.
ساسکو، که در حال حاضر علاوه بر رهبری بخش ماموریتهای Cyberpunk 2077، بهعنوان کارگردان دنباله آن نیز فعالیت میکند، در این مصاحبه اعلام کرد:
نیمی از تیم ماموریتسازی ادامه Cyberpunk، که در حال حاضر حدود ۲۴ نفر هستند، از مادسازان سابق تشکیل شدهاند. آنها سابقه مادسازی برای بازیهایی نظیر Witcher و Cyberpunk و عناوین دیگر را دارند. برای مثال، بلاژئی اوگوستینک (Błażej Augustynek)، که اکنون کارگردان بخش ماموریتهاست، پیشتر برای بازیهای StarCraft 1 و StarCraft 2 سابقه مادسازی داشته است.
علاوه بر این، تیمی کوچک به نام Jigsoft که صرفاً از مادسازان سابق تشکیل شده است، نقش مهمی در توسعه ابزارهای مادسازی برای بازی Witcher 3 ایفا کرد. این مصاحبه همچنین به چگونگی شناسایی استعدادها توسط این استودیو و جذب آنها برای کار بر روی پروژههای CD Projekt Red در گذشته میپردازد. ساسکو در ادامه توضیح میدهد:
ما در بخشهای دیگر نیز از مادسازان بهره میگیریم. تیمی کوچک به نام Jigsoft داریم که همگی از مادسازان سابق هستند. آنها حدوداً ۲۰ نفرند. نمیخواهم کار آنها را برونسپاری خطاب کنم، چرا که واقعاً اینطور نیست، آنها بخشی از ما هستند. ما با هم روی موارد مختلف کار میکنیم و این Jigsoft بود که ابزارهای مادسازی Witcher 3 را توسعه داد.
قابل ذکر است که پاول ساسکو و کل استودیوی CD Projekt Red، احترام و قدردانی ویژهای برای مادسازان و جامعه مادسازی قائل هستند. این موضوع در رونق بازار مادسازی برای بازیهایی مانند Cyberpunk 2077 و Witcher 3 نیز مشهود است. این توسعهدهنده حتی پا را فراتر گذاشته و به توسعهدهندگان جوان توصیه کرده است پیش از ورود به صنعت بازیسازی، برای کسب تجربه، کار خود را با مادسازی آغاز کنند؛ چرا که به گفته او، برخی از بهترین افرادی که در اختیار دارند، پیشتر مادساز بودهاند.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
این نشون میده آدمای عادی چقدر میتونن به اندازه یا حتی بیشتر از سازنده ها خلاق باشن
حدود ۹۵ ساعت بازی کردم سایبرپانک رو و واقعا تجربش برای هرکسی که علاقه به این سبک و شوتر اول شخص داره لازمه.
خودم به شخصه از این نوع بازی هایی که شوتر اول شخص هستن (به جز call of duty) خوشم نمیومد و دیدن گیم پلی های این نوع بازی ها برام زیاد جذاب نبود چون علاقه زیادی به بازی های سوم شخص دارم اما این بازی کلا نگاه من رو به این نوع گیم پلی ها عوض کرد.
حدود ده ساعت اول هم انچنان برام جذاب نبود اما بهش فرصت دادم و حدودا روزی ۵-۴ ساعت بازی میکردم اما این یک هفته بعد اتمام خط اصلی داستان بازی یکمقدار زمان بازی کردنم رو کاهش دادم اما هنوزم گیم پلی بازی کِشش داره برام.
🟢 فقط خوشبحالت که در روزهای اول انتشار نرفتی سراغش تا مثل من نخوره تو اون همه ذوقی که برای بازی داشتم😑😑😑
با آپدیت ۲.۰ بازی رو تجربه کردم و همین خداروشکر خیلی به تجربم کمک کرد
هفته اول انتشار بازی یه ویدئو بود ، یارو رو ویلچر بود وقتی اِیم میگرفتی روش ، یارو بلند میشد با پاهاش فرار میکرد!😂
ولی از حق نگذریم واقعاً با گیم حال میکنم و بی نظیر هستش برام ! 🤌🏻🤤
به عبارت دیگه ماد ساز ها از کسایی که روی سایبرپانک ۲۰۷۷ کار کردن با استعداد تر هستن
خیلی عجیبه
حیف نتونستم کامل بازیش کنم و فروختمش، الان دیگه کی پول داره بخره؟