Dragon Age: The Veilguard در ابتدا قرار بود یک بازی چندنفره باشد
سری بازیهای Dragon Age عناوینی داستان محور و تکنفره هستند، اما Dragon Age: The Veilguard در مقطعی قرار بود یک بازی چندنفره باشد.
Dragon Age: The Veilguard ابتدا در رویداد Xbox Games Showcase به صورت رسمی معرفی شد و سپس یک گیمپلی ۱۵ دقیقهای از آن به نمایش درآمد. اخیراً بایوور (BioWare) اعلام کرده است که این بازی در ابتدا به عنوان یک اثر چندنفره برنامهریزی شده بود.
Gary Mckay، مدیر کل استودیوی بایوور، در مصاحبه با رسانه Game Informer اطلاعاتی در مورد مرحله پیش تولید بازی بعدی Dragon Age فاش کرد. او توضیح داد که آزمایشها و تصمیمگیریهای زیادی در مورد نوع این بازی انجام شده است.
به گفته وی، Dragon Age: The Veilguard در یک مقطع زمانی قرار بود یک بازی با محوریت حالت چندنفره باشد. آقای McKay میگوید این امر باعث میشد که تیم به طور کامل از ریشه Dragon Age منحرف شود و چنین رویکردی مورد استقبال طرفداران قرار نمیگیرد. علاوه بر این، تمرکز بر روی بخش چندنفره به معنای تمرکز روی جنبههایی مانند سرویس محور و کسب درآمد است که در مرکز توجه قرار میگیرند. این موارد برای فرنچایز مذکور مناسب نبود و کار بایوور را دشوار میکرد.
McKay در ادامه توضیح داد که اگر ایده ساخت بازی بر اساس حالت چندنفره تایید میشد، بایوور نمیتوانست شخصیتهای فراموش نشدنی خلق کند. بازیهای Dragon Age داستانهای عمیقی درباره شخصیتها دارند که بخش مهمی از یک تجربه RPG را تشکیل میدهند.
بازی Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
نمیدونم چرا خیلی از استودیوها فکر میکنن ساخت یک عنوان سرویس محور موفق آسونه؟ ساخته عناوینی که مدام باید ازش پشتیبانی بشه و کلی آپدیت مراحل جدید براش طراحی بشه از توان و حوصله استودیویی که تجربه کافی توی این ژانر نداره خارجه
مشکل اینه همه فکر میکنن ساخت بازیای انلاین که توش پول باشه راحتخ تا واردش میشن
Inquisition هم همینطور بود😑🤦♂️ تو نصفه راه دوباره اومدن گفتن بزار سینگل پلیر بسازیم
این کرم همش بخاطر ناشر شون ایی ای هست که حتی بایور به اینجا رسوند اون بایوور قدیم که امثال هادسون ها و نویسنده اصلی مس افکت کمیک هاش تهیه کننده دراگون ایج داشت کجا این بایوور کجا ولی باز همینکه تسلیم نشد جلوی تصمیم ایی ای و حالا قانعشون کرد جای شکرش باقی هست اندرومدا مس افکت هم قربانی سیاست های کثیف ایی ای شد الان تنها استودیو پر امید ایی ای که هنوز نتونسته نفوذ کنه برای نابودیش و خوش ساخت استودیو ریسپاون هست که بچه های قدیم اینفینیتی اکتیویژن که محمد علوی و دوستاش ساختنش همیشه کاراش عالی بوده
والا ریسپاون هم محمد علوی می خواست Titanfall 3 بسازه ea لغو اش کرد و از ریسپون رفتش. موسس استدیو هم از ریسپون رفتش dice
همون بهتر که نشد همینجوریش هم این فرنچایز ریبوت شده
خدارو هزار مرتبه شکر والا این فرانچایز رو نابود میکردید بدترین بازی داستانی من به بهترین بازی لایو سرویس با پرداخت های درون برنامه ای طمع دار ترجیح میدم مخصوصا مخصوصا شما بیای یک بازی مثل دراگون ایج که کلا هر نژاد کاراکتر داستان دارن و کلا هیجانش به داستان و تصمیم گیری های گیمر هست برداری پی و پی و پی وی ایی در بیاری ازشون اونم چی بعد اینهمه صبر طرفداراش اخر کل هایپ امید طرفدارها رو نابود کنی ابرهای طمع ایی ای میتونست وقتی اومد بالا سر بایوور این ای پی رو در سیل طمعش غرق کنه واقعا الان خبر رو شنیدم قلبم گرفت وای به اون روزی که اجرا میکردن این کارو
من چند روزه مشغول تجربه سه گانه مس افکت ریمستر هستم که سال ۲۰۲۱ منتشر شد قسمت اول رو تموم کردم و الان مشغول تجربه نسخه دوم هستم و به معنای واقعی کلمه تا الان این بازی شاهکار بوده استودیو Bioware یک استودیو فوقالعاده با استعداد بودش!!! چون تقریبا تمام افرادی که روی سه گانه مس افکت کار کردن الان از استودیو رفتن و استودیو Bioware ترکیده یعنی Bioware بنظرم الان هیچی جز یک اسم نیست وقتی که تریلر بازی Dragon Age: The Veilguard رو دیدم فهمیدم با چه آشغالی طرفم تو تریلر بازی حتی یک مرد وجود نداشت همشون یا زن بودن یا سیاه پوست بودن یا شیطان بودن دریغ از یک مرد. یه زمانی بود Bioware یک قهرمان فوقالعاده مثل فرمانده شپرد میساخت که الان برای من یکی از بهترین شخصیت های تاریخ گیمه ولی الان چی؟ چی از Bioware مونده جز یک اسم؟ ولی مس افکت ۱ عالی بود الان مشغول مس افکت ۲ هستم که حتی از قسمت اول هم فوقالعاده تره بعدش میرم سروقت مس افکت ۳
اصن فکرشم براشون زشته چه برسه حالا که بیانش هم کردن بعد از اون فضاحت Anthem
این چه کابوسیه خدای من