قابلیت جابهجایی چند وجهی Call of Duty: Black Ops 6 را نمیتوانید غیرفعال کنید
استودیوی Treyarch، سازندهی بازی Call of Duty: Black Ops 6، تأیید کرد که امکان غیرفعال کردن سیستم جدید حرکت چند وجهی (Omnimovement)، وجود ندارد.
جدیدترین بازی Call of Duty، یعنی Black Ops 6، با یک مکانیک گیمپلی جدید به نام Omnimovement قصد دارد جان دوبارهای به این سری ببخشد. این ویژگی اولین بار در ماه ژوئن توسط یک افشاگر قابل اعتماد لو رفت و سپس روز بعد توسط استودیوی Treyarch در شوکیس ایکسباکس معرفی شد.
با عرضهی Black Ops 6، طرفداران همچنین میتوانند انتظار داشته باشند که این عنوان جدید به طور کامل با Call of Duty: Warzone ادغام شود. این بدان معناست که تمام سلاحها و اپراتورهای جدید Black Ops 6 نیز در بازی بتل رویال رایگان Warzone در دسترس خواهند بود. اما Treyarch همچنین تأیید کرده است که سیستم جدید Omnimovement نیز در Warzone ادغام خواهد شد.
استودیوی Treyarch اوایل سال جاری در جریان رویداد مخصوص Black Ops 6 گفت:
سیستم جابهجایی و حرکت همواره یک زمینهی تمرکز و نوآوری برای Call of Duty بوده است. با Black Ops 6، ما در حال بازتعریف حرکت در کل سری هستیم. برای اولین بار، بازیکنان میتوانند به هر جهتی بدوند و مانند یک قهرمان واقعی اکشن حرکت کنند.
Treyarch میگوید که این مکانیزم گیمپلی جدید به بازیکنان این امکان را میدهد تا مانورهای جنگی مانند slide، شیرجه و همچنین حالت خوابیده و چرخش کامل ۳۶۰ درجه را به طور یکپارچه و زنجیرهوار اجرا کنند. از آنجایی که این سیستم جدید بخش جداییناپذیری از گیمپلی Black Ops 6 خواهد بود، استودیو در صورت عدم علاقهی بازیکن، امکان غیرفعال کردن آن را فراهم نخواهد کرد.
مدیر ارشد بخش ارتباطات اکتیویژن در پادکست رسمی Call of Duty گفت:
آیا میتوانید ویژگی Omnimovement را فعال و غیرفعال کنید؟ پاسخ منفی است، Omnimovement یک مکانیک بنیادی هستهای بازی خواهد بود و شما نمیتوانید آن را غیرفعال کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این مکانیک اصلا چی هست؟
خوب نفهمیدم
بازی Call of Duty Black Ops 6 قراره حس و حال قدیمی سری رو برگردونه و یکی از ویژگیهای جدیدی که اضافه شده، مکانیک جدید حرکت به نام “Omnimovement” است.
این سیستم جدید حرکت، بازیکنان رو قادر میسازه به هر سمتی (جلو، عقب، کنارهها) بدوند، سر بخورند و شیرجه بزنند. این تغییرات به بازیکنان اجازه میده تا به طور خلاقانهتری توی نقشه حرکت کنند و حرکات رزمی رو به صورت پیوسته و با دامنهی ۳۶۰ درجه انجام بدن. این نوآوری نه تنها سرعت و نحوه حرکت بازیکن رو تغییر میده، بلکه به طور کلی نحوه بازی کردن رو متحول میکنه.
این که خیلی خوبه
بله خوبه ولی احساس من در موردش این بود که نتونه چیز جریان سازی باشه و فقط دستمایه تبلیغاتی تیم سازنده قرار گرفته باشه.
در کل امیدوارم که اینکال آو خوب دربیاد
شیرجه به عقب ینی یجورایی مثل rainbowsix؟
شروع کالاف با این نسخه تو گیم پس حرکت هوشمندانه بود
فک کنم فقط منم که کالاف دیوتی بازی نکردم😅
منم هستم. عشقم فقط کانتر
نمیدونم چرا احساس وزش هایپ الکی از سوی این مکانیک Omnimovement بهم دست میده
طبیعتا اینطوری بیشتر میفروشن
چندسال پشت سرهم گیم پلی کالاف دیوتی یه مدل بود و همچنان هست (و با این وضعیت همچنان ملت میخریدن)، الان که این قابلیت رو اضافه کردن صددرصد استقبال زیادی میشه
نه هایپ نیست مومنت کالاف کلا یک سبک بود واسه خودش و بازی های زیادی ازش الهام گرفتن
ساخت مومنت تو بازی های آنلاین کار بسیار دشواری هست و خیلی از استدیو ها از توانشون خارجه واسه همین چند مومنت داریم که کپی میشن تو بیشتر بازی ها
یکی ماله بتلفیلد هست (که تو بتلفیلد ۳ به بالاترین حدش رسید که تو آب هم مومنت تغییر میکرد و وقتی جایی که آب بود میدویدی کارکتر اسلحه رو بالاتر میگرفت که خیس نشه و دیلی بیشتر داشت تا بخوای بری تو حالت نشونه گیری )
یکی واسه کالاف بود
یکی واسه کانتر
و یکی واسه هیلو
(البته بازی هایی هستن که مومنت اختصاصی خودشون رو دارن مثله رینبو ولی خاصن و جز خود اون بازی جایه خاص دیگه ای نمیشه ازش استفاده کرد )
اینا پایه اساس بازی های شوتر بودن
به عنوان مثال ولورانت مومنت کانتر با تغییرات جزعی هست
و این عوض شدن مومنت به صورت کامل خیلی جالبه و ممکنه یه بازی رو از آشغال تبدیل به شاهکار کنه
یکی از انتقاداتی که به کانتر ۲ وارد هست همین تغییر جزعی در مومنته که بعضی پلیر ها دوستش ندارن انگار (منم ندارم)
ممنون از توضیحات کاملت
کسی هست که بخواد آفش کنه؟
من که از کالافای قبل تر دوست داشتم یه همچین حرکاتی مثل اون که بدون چرخش زاویه دوربین میشد چپ و راست و عقب رفتو داشته باشیم
اصلا نمیشه این قابلیت رو off کرد دوست عزیز مگر مقاله رو درست بخونید خوب مطالعه کنید مقاله رو گفته شده اصلا نمیشه پاسخ اکتیویژن منفی هست اصلا به کل نمیشه قابلیت omnimovemient رو آف کرد
باهوش منم نگفتم میشه
اینو که از تو تیترم میشه فهمید انیشتین
دارم میگم کسی هم نیست اصلا که بخواد آفش کنه
خوب حالا داری اینو میگی 😆 همون اول واضح میگفتی اصلا کسی هم نیست که بخواد OFF ش کنه
حس بدی بهش دارم
محمد علوی برگرد اکتی
عزیزان وارزون ۳پلیر
میگن اسلاید کنسل دوباره برگشته نه؟
اون شوتینگ روی هوا از هر فاصله ای چی
سر همین موضوع وارزون ۲ رو یه سیزن بیشتر پلی ندادم