استودیوی سازنده ریمیک Silent Hill 2 امیدوار است انتشار این بازی، علاقه به پروژه جدید آنها را افزایش دهد
بازخوردها به ریمیک Silent Hill 2 از Bloober Team تاکنون نسبتاً مثبت بوده و این استودیو امیدوار است که با بازاریابی مناسب، نظر مخاطبان را به عناوین آینده خود نیز جلب کند.
موتوئی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیهکننده ریمیک، اخیراً بیان کرده است که به طور کامل به توانایی Bloober Team برای هدایت ریمیک ایمان دارد. وی روی تمرکز بازی بر عناصر روانشناختی این فرنچایز به جای مبارزه تأکید کرده است.
تیم Bloober Team معتقد است که Silent Hill 2 یک بازی متحول کننده برای شرکت خواهد بود
پیوتر بابینو (Piotr Babieno)، مدیرعامل Bloober Team، اخیراً در مصاحبهای تأیید کرد که هیچ ارتباطی بین توافق خاتمه یافته تولید و انتشار Project C با شرکت Take-Two و تصمیم این تیم برای پایان دادن به همکاری با شرکت Draw Distance در Project M وجود ندارد.
در اولین خبرهای مربوط به Project M تأیید شد که این عنوان اواخر امسال منتشر میشود و Bloober Team در حال حاضر از فرآیند تولید Project C رضایت کامل دارد. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، آقای بابینو کار استودیو روی Silent Hill 2 را دروازهای به پروژههای آینده این تیم میداند. بابینو در اینباره گفت:
Silent Hill 2 مجموعه بزرگ بازیهای ما را گسترش میدهد، اگرچه Project C اولین IP بزرگ این شرکت است، اما ما معتقدیم که این پروژه بازار را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد و میخواهیم روی آن سرمایهگذاری کنیم.
بابینو، Silent Hill 2 را به طور خاص به عنوان نقطه عطفی در رشد این استودیو به عنوان توسعهدهنده معرفی کرد. او در ادامه توضیح داد:
با ساخت Silent Hill، ما همچنین یک جامعه بزرگ از مخاطبان و طرفداران ایجاد میکنیم و آنها را به پروژههای بعدی خود جذب خواهیم کرد.
Silent Hill قرار است به بازار نشان دهد که ما میتوانیم بازیهای باکیفیت و در مقیاس بزرگ بسازیم. از طرف دیگر، Project C فرمول ما را به طور قابل توجهای بهبود میبخشد و با آن میخواهیم قدم بعدی را برداریم.
در نهایت، بابینو تاکید کرد که Bloober Team با بهترین سازندگان بازی در جهان برای توسعه بازی روی پلتفرمهای نینتندو در حال همکاری است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
وقتی یه لقمه بزرگتر از دهنت بر میداری😐
البته گفتن این بیلد قدیمیه
امیدوارم داداش من از خدام هس یه بازی درجه یک بسازن ناسلامتی یکی از بهترین بازهای ترسناکه به خصوص همین نسخه دومش ، کور شه کسی نخواد موفقیت این بازی رو ببینه!
ولی انحصاری کردنش حرکت خزی بود
دوست عزیز ماهیت این بازی از اول با پلی استیشن گره خورده و طبیعی هس که انحصاری بشه .
اگه به خز بودن باشه انحصار استالکر ۲ هم کاری خزی هس داداش
مگه کسی گفت استالکر کار درستیه؟
ولی سریه سایلنت از استال اسم بزرگتریه
مگه به بزرگی کوچیکیه 🤣
بازی با اسم ps اومده بالا
در واقع یکی از دلایلی که پی اس اومد بالا کونامی بود
اره ip های ناشناس کونامی باعث شد ps بیاد بالا
متال ۹۸ و سایلنت ۱
حرفت مثل اینه که بگی مردم به خاطر بالدرزگیت ۳ اومدن کنسول نس۹ خریدن
شاید خریدن خب
🙈🙈🙈🙈
انیمیشن بازی مشکل داره بنظرم. توی هر دو دمو همین مشکل رو داشت
به نظرم بلوبر داره روی لبه یه شمشیر دولبه حرکت میکنه جای اشتباه ندارن و امیدوارم خیلی خوب از پس بازی بربیان ، مگر نه خیلی خیلی بد براشون تموم میشه
انشالله که باعث نشه خاطرات خراب بشن
این بازی باید تاخیر بخوره و به جاش مثل متال گیر یک مسترکالکشن مشتی از ۴ نسخه اول منتشر کنن !
اونو که قیلا عرضه کردن
تاخیر خوردنش قرار نیست کمکی بهش بکنه وقتی که حتی نمیدونن اشکال کارشون از کجاس
بازی این همه وقت در حال ساخت بوده و هیچوقت نفهمیدن انیمیشن هاشون مشکل داره چه برسه بقیه جوانب
اگه ریمیک خوبی بشه هم سایلنت هیل مورد توجه قرار میگیره هم استودیو بلوبر تیم دید میشه اما اگه خراب کنه همه چی برعکس میشه
🟢 البته خودش را با Layers of Fear 2016 اثبات کرد که عالی میتونه کار کنه👌🏻
اما بعد از این بازی
نتونست همانند موفقیت Layers of Fear 2016 عمل کنه…
نمیدونم یک دفعه چه بلایی سر Bloober Team اومد😑😑
اتفاقا بازیای بعدیشم خوب بودن داستان قوی داشتن Observer و Medium به نظرم چون گیمپلی محور نیستن زیاد موفق نشدن ولی روایتشون خلاقانه بود
مشکل از همون اول شروع شد یعنی کونامی این بازی رو به استودیو بلوبر تیم داد…قطعا استودیوهای غربی نمیتونن اون حس و حالی که ژاپنی ها توی بازی هاشون ایجاد میکنن رو بوجود بیارن…
PS3 Graphics
حسادت به سونی پلیر بده جناب انپیسیگیمر 🤠
اصن خود سایلنت هیل ۲ انقدر داستان و پشتوانه ی قوی داره که حتی بدم ریمیکش رو بسازن باز برای من جذاب و خوبه.
ولی بتونن کار رو با کیفیت در بیارن که حتما استودیوشون میتونه پیشرفت کنه.
تو نمایش ها که نقص های متعددی داشت تا بازی نهایی چی باشه …
چه حسرتی بکشن جعبه ایکسی ها 😂