بازی Slitterhead در ابتدا قرار بود جهان باز باشد
به گفته کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق سری Silent Hill و کارگردان بازی Slitterhead، این اثر در ابتدا قرار بود جهان باز باشد اما به خاطر بودجه این کار عملی نشد.
خالق Silent Hill، Siren و Gravity Rush به همراه تیمش در استودیوی Bokeh Game، ماه گذشته از بازی Slitterhead رونمایی کردند. این اثر اکشن و ترسناک، حول محور مکانیک «تغییر بدن» خواهد بود. حال مشخص شده که اگر اوضاع کمی متفاوتتر بود، شاید این اثر تبدیل به یک بازی اوپن ورلد میشد.
این موضوع توسط آقای تویاما در مصاحبه با رسانه VGC اعلام شد. به گفته او، برنامههای اولیه استودیو برای توسعه بازی با محوریت جهانباز بودن آن بودند. این برنامهها در نهایت به خاطر بودجه پایین استودیو عملی نشدند و ساختار ماموریت محور جای آن را گرفت. البته به عقیده آقای تویاما، ساختار کنونی برای بازی Slitterhead مناسبتتر است.
یکی از تصمیماتی که در ابتدای ساخت داشتیم این بود که بازی جهانباز باشد. اما با توجه به بودجه ما، این کار منطقی نبود.
بازی Slitterhead در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
یکی از بازی هایی که به شخصه خیلی بهش امید دارم.
البته امید به گند زدنش.
چرا از شاهکاری مثل سایلنت هیل رسید به این بازی…
میتونست یه بازی ترسناک روانشناختی خیلی خفن مثل سایلنت هیل رو کارگردانی کنه…
الان از این گیما زیاد هست خدایی
ترس روانشناختی بین اون همه رقیب دیگه فروش نداره
🔶 اتفاقا من با این دیدگاه شما مخالفم دوست عزیز چرا؟ ببینید چندتا مطلب هست شما اگر تو استودیو خودت بودی یعنی Team Silent میومدی سایلنت هیل جدید رو میساختی میتونستی پیشرفتش بدی و احتمال موفقیت بالایی هم داشت درست ولی وقتی میری یک استودیو جدید برای خودت میزنی باید از اون چارچوب بازیه قبلیت خارج بشی چون مقایسه میشه Slitterhead الان همون چارچوب Silent Hill هستش نه از لحاظ گیم پلی منظورم از لحاظ فضاسازی و ساختاری و دشمنان بازی تو اوایل تریلر بازی هم دیدیم که چقدر وایب سایلنت هیل رو میداد
🔸 مردم از خالق آیپی های قدیمی مثل سایلنت هیل توقع بالایی دارن که یا بیاد یک چیز جدید خلق بکنه و بترکونه یا بیاد تو همون سبک سایلنت هیل یعنی ترسناک روانشناختی یک چیزی بسازه که ده برابر بهتر از اثر قبلیش باشه که گزینه دوم ریسکش به شدت بالاتر از گزینه اوله Slitterhead گزینه اول رو انتخاب کرده ولی مشخصه که چه شکست تمام عیاری میخوره همونطور که کالیستو پروتکل این اتفاق براش افتاد کالیستو پروتکل به مراتب بدتر بود چون کپی پیست دداسپیس بود و طبیعیه که مردم با اون مقایسش کنن میکامی هم همینطور اومد با The Evil Within تا حدودی دوباره اویل ۴ رو ساخت یعنی اگر ترسناک روانشناختی قاطیه The Evil Within نمیکرد رسما میشد رزیدنت اویل که دیدیم شاهکار نشد فقط در حد خوب عمل کرد چه از لحاظ تجاری چه منتقدین
🔸 دن هوسر و کن لوین هم دارن همونکاری رو میکنن که گلن اسکافیلد و میکامی میکنن یعنی دارن اثری رو میسازن که قبلا ساختن حالا برفرض مثال اگر از لحاظ منتقدین موفق بشن به نظر شما از لحاظ تجاری موفق میشن؟ مگه چقدر از گیمرهای دنیا خبر دارن که Judas رو خالق Bioshock یعنی کن لوین داره میسازه یا چقدر خبر دارن که یکی از خالق ها و نویسندگان GTA یعنی دن هوسر داره فلان بازی رو میسازه؟ خیلیا مثل من شما نیستن که دائم اخبار چک کنن هم اسم بازی براشون کفایت میکنه یعنی کسایی که میرن سراغ Bioshock 4 بیشتر از Judas خواهد بود چون اسمش رو میشناسن چون تبدیل به برند شده حالا آیا شما فکرمیکنی بازی جدید دن هوسر یا کن لوین اندازه GTA یا Bisoshock فروش میکنن یا نه مسلما همچین اتفاقی نمیوفته
🔸 تنها کسی که واقعا مغزش کار کرد و خودش از رو این طلسم خارج کرد کوجیما بود (شاید کسای دیگه باشن حضور ذهن ندارم الان) کوجیما فکر خلق کردنه فکر اینکه صنعت گیم رو ببره جلو میتونست بیاد یک کلون از متال گیر بسازه که مثلا طرفداراشو خوشحال کنه اما اینکارو نکرد رفت سراغ خلق یک اثر تازه Death Stranding که طبق گفته خودش سالها بعد ارزشش مشخص خواهد شد یا اومده OD رو کلود میسازه اینا همه ایده جدیده نه کپی پیست اینکه خیلیا Death Stranding رو دوست ندارن سلیقشون اینطوریه و به سلیقشون احترام میزارم ولی شما ببین چقدر میتونی تو این بازی نوآوری ببینی که بازی های دیگه الان دارن ازش الهام میگیرن یا تریلر نسخه دومش رو شما ببین من بارها تماشاش کردم یک چیزایی میبینی که تو هیچ بازیه دیگه ای ندیدی در واقع DS2 میتونم بگم اولین بازی نسل نهمیه که دیدم چون همه چیزش نو و جدیده و نسخه اولش انگار یکجور مقدمه بود یک بازیساز و خالق باید دنبال ایده های جدید و نو باشه اگر نمیتونه حداقل همون چیزایی که ساخته رو پیشرفتش بده من نمیخوام The Evil Within بازی کنم چون بهترش هست و بازی کردم (Resident Evil) من نمیخوام کالیستو بازی کنم چون بهترش هست و بازی کردم (Dead Space) ما قراره پیشرفت ببینیم نه تکرار و عقب گرد عذرمیخوام اگر طولانی شد یک پیام کلی بود برای همه فقط مختص شما نبود دوست من
نخوندم
چرا همه گیمای خطی قرار بوده جهان باز شن؟
یعنی همه ی بازیا شدن open world حالا کی وقت داره این همه open world رو بازی کنه
تریلرش رو که دیدم اصلا دهنم وا موند
با این چیزی که ما دیدیم نه تنها بودجهش جهان باز نبوده بلکه بیشتر میخورد به ایندی های مناطق محروم !!!
بیشتر بازی های تک i
کارگردانه تکلیفش با خودش معلوم نبوده
مبارزات بازی تو در و دیواره
انگار کارگردانش تو نسل ۶ مونده
یه چیزایی تو تریلر بد بود ولی گرافیک که نباید همیشه واقع گرایانه باشه.
چرا این خالق های ژاپنی بعد یه مدت مغزشون چپکی میشه؟؟ واقعا چرا؟ من موندم😂