ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود

ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود

محسن رضوی فر
۱۳:۲۲ ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود

با وجود اینکه Zelda کاراکتر اصلی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که Link نیز به عنوان شخصیت قابل بازی در این اثر حضور خواهد داشت.

رتبه‌بندی اخیر ESRB برای The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom نشان می‌دهد که شخصیت Link در این عنوان اکشن ماجراجویی قابل بازی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی پیرامون نقش Link در بازی وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که بازیکنان، بخش مقدمه را با او شروع کنند و سپس با شخصیت Zelda همراه شوند. این تنها یک حدس و گمانه‌زنی است و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این باره باشیم.

در خلاصه توضیحات ESRB در مورد این بازی آمده است:

این بازی یک اثر ماجراجویی است که بازیکنان در آن، در نقش Zelda قرار می‌گیرند. او تلاش می‌کند شکاف‌ها را در سراسر Hyrule از بین ببرد و Link را نجات دهد. بازیکنان در حین مبارزه با دشمنان سبک (مانند انسان‌ها و موجودات) محیط‌های مختلف را کاوش می‌کنند. آن‌ها در نقش Link می‌توانند از شمشیر و تیر و کمان برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند. Zelda قادر است در مبارزات از یک چوب جادویی به منظور احضار موجودات (مانند شوالیه‌های wind-up، سربازان خوکی، Slime) استفاده کند. برخی از دشمنان را می‌توان با آتش زدن شکست داد و موجودات دیگر با شکست خوردن در مه محو می‌شوند. سکانس‌های مبارزات تا حدودی سریع و دیوانه‌وار هستند و چندین دشمن در آن واحد حمله می‌کنند.

بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

DARKSIRENKurosNostalgic Playerv-alkalineWalleR MaN🥩Meat Eaterیه گیمر ساده꧁𝔽abulous 𝕊layer꧂اپوزوسیون گیمفاProfessor genki𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود
ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خب تو خود تریلر هم اولش دیدیم ک لینک رو میشه کنترل کرد و داشتیم با انمیا میجنگیدیم، یعنی احتمالا اوایل بازی کنترل لینک دست ما هس و وقتی ک می‌رسیم ب پرنس زلدا و اونجا لینک گیر میوفته دیگه از اون ب بعد کنترل زلدا رو بدست میگیریم.

    خیلی منتظر این نسخه هستم چون اون مکانیک Echo برام خیلی جالبه و شبیه Cappy توی SMO هستش ک خب یعنی بازی قراره خیلی متنوع و خلاقانه باشه. این نسخه میتونه خلاقانه ترین نسخه زلدا بشه، همون طور ک SMO شد خلاقانه ترین نسخه ماریو🙌

    A.OffWalleR MaN🥩Meat Eaterیه گیمر سادهProfessor genki
    • سیستم مبارزات یکم نگرانم کرده و امیدوارم خوب پیاده سازی بشه هیچ تصوری ندارم ازش
      مثلا فقط عقب وای وایمیستیم و با دشمنای اکو شده مبارزه میکنیم یا مثلا هر دشمن یه نقطه ضعفی داره و با استفاده از آیتم های اکو شده شکستشون میدیم من خودم احتمال میدم اینطوری باشه ، بعد اگر دقت کرده باشی بالای سر اون پریه چندتا مثلث بود یعنی برای اکو ها محدودیت داریم ، اونو چطوری میشه پر کرد ؟ اینم خیلی دوست دارم بدونم

      𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝یه گیمر ساده
      • حس میکنم مبارزاتش ی خورده حالت استراتژیک تری داره نسبت ب بقیه نسخه ها و باید خیلی حساب شده کار کرد

      • bbb103 گفت:

        تریلر رو دوباره ببینی به جواب سوالاتت میرسی بازی اکشن داره و همه چی بسته به انتخاب شماست که کدوم اکو رو به عنوان سلاح انتخاب کنی
        مطمعا کسی که دشمن رو اسپم بده میخواد واسته عقب و تماشا کنه ولی کسی که توپ جنگی رو اکو میکنه خودش میشینه پشتش یا کنترل ش میکنه
        ” مثلا هر دشمن یه نقطه ضعفی داره و با استفاده از آیتم های اکو شده شکستشون میدیم من خودم احتمال میدم اینطوری باشه” شما احتمال نمیدی این چیزیه که صدای رویه تریلر داره میگه

    • دو سوال: سیستم echo رو چطور شبیه کردی به cappy؟
      ماریو ادیسی چطور شد خلاقانه ترین و زد روو دست mario64 و دیگر نسخه ها مثل گلکسی ها؟

      سالید اسنیکArnald
      • سوال اول: متوجه منظورم نشدید

        منظورم اینه ک تو ماریو اودیسی شما میتونید خیلی چیزارو کنترل کنید با کلاهتون، و هر کدوم از این مواردی ک کنترل میکنید، خودش تنوع زیادی ب گیم پلی میده.

        اینجا تو زلدا هم شما میتونید با عصاتون، چیزای زیادی رو کُپی کنید و ازشون ی نسخه جدید بسازید، حالا هر کدوم از مواردی ک شما کپی میکنید ی عملکرد متفاوتی داره ک تنوع زیادی ب گیم پلی میده

        منظور من این بود. از این جهت آیا شبیه نیستن؟؟

        سوال دوم: اون خلاقیتی ک من تو ماریو اودیسی دیدم از بقیه نسخه ها بیشتر بود. با مکانیزمای تو بازی میشه چند تا بازی جدید ساخت!!!
        ضمنا، ماریو ۶۴ بیشتر انقلابیه، الان بخوای مقایسه کنی از نظر خلاقیت ب ماریو اودیسی نمیرسه از نظر من.

        A.Offاپوزوسیون گیمفا
    • A.Off گفت:

      توی اودیسی شما چیزی رو کپی نمی کنید و یه جای دیگه قرار بدید. توی اودیسی شما تبدیل به مجود های مختلف می شید و مکانیزم های مختلف بدست میارید اما صما نمی تونید حر جایی به هر موجودی که می خواید تبدیل بشید. اما توی زلدا خیلی متفاوته شما می تونید وسایل رو کپی کنید و یه جای دیگه ازشون استفاده کنید توی ماریو نمی‌شه
      واقعا خیلی این دو بازی متفاوتن و مکانیزم هاشون ارتباطی بهم نداره 😅

      • متوجه منظورم نشدید

        منظورم اینه ک تو ماریو اودیسی شما میتونید خیلی چیزارو کنترل کنید با کلاهتون، و هر کدوم از این مواردی ک کنترل میکنید، خودش تنوع زیادی ب گیم پلی میده.

        اینجا تو زلدا هم شما میتونید با عصاتون، چیزای زیادی رو کُپی کنید و ازشون ی نسخه جدید بسازید، حالا هر کدوم از مواردی ک شما کپی میکنید ی عملکرد متفاوتی داره ک تنوع زیادی ب گیم پلی میده

        منظور من این بود. از این جهت آیا شبیه نیستن؟؟

  • سنت شکنی شده😂
    حالا زلدا یاید لینک رو نجات بده

  • احتمالا اینترو باشه
    ولی جالبه نینتندو جدیدا بیشتر به شخصیت فرعیاش اهمیت میده

  • اینکه چیز واضحی بود ولی احتمالا فقط توی بخش مقدمه قابل بازیه و بعیده بشه داخل خود بازی کنترلش کرد

    A.Offیه گیمر ساده
    • A.Off گفت:

      خیلی جالب میشه که بتونیم برای حل پازل ها از دو شخصیت استفاده کنیم. در واقعه دو شخصیت قابل کنترل باشه

      • bbb103 گفت:

        الان که ۲ تا دنیا متفاوت تو بازی هست(حالا هرجایی که لینک بهش کشیده شده باشه ) شما ۱% فکر کن نینتندو از اون همه خلاقیتی که میتونه به کار ببره بگذره :)) (مخصووصا وقتی سیستم مبارزه لیینک تو بازی هست و بعید میدونم فقط برای مقدمه ازش استفاده کنن )
        مطمعا ناگفته های زیادی داره این بازی که تو تریلر های بعدی (اگر داشته باشیم ) میگن
        و اینکه اگر زلدا سیع به بستن شکاف ها داره مطمعا کار یک طرفه نیست و یک سری کار ها باید تو ساید دیگه انجام بشه حالا اگر این با پرت کردن آیتم ها برای لینک باشه صد درصد دیوانه وار میشه ولی فکر نکنم بخوان این همه شلوغش کنن

        A.Off
        • A.Off گفت:

          اگه نینتندو رو دنبال کرده باشی می فهمی خیلی وقتا نینتندو اطلاعات کامل راجب بازی هاش نمیگه، مثلا توی زلدا totk یک زیر زمین بسیار بزرگ ساخته شده که بخش مهمی از داستان بازی اونجا روایت میشه اما نینتندو توی تریلر ها و حرف هاشون کوچک ترین اشاره ای به زیر زمین که تازه اضافه شده نکردن!
          بنظرم منم خیلی ممکنه لینک و زلدا توی دو دنیای مختلف مجبور باشن جدا کار هایی رو انجام بدن تا به هم برسن و ما دوتا کارکتر داشته باشیم . شاید فوکوس بازی روی کارکتر زلدا باشه اما بنظرم لینک هم قابل بازیه و تنوع خیلی خوبی به بازی میده. بشدت منتظرم ببینم نینتندو چیکار میکنه

  • shadow city گفت:

    خوش به حال کسایی که سوئیچ دارن،ما که نداریم😂

    A.Off
  • A.Off گفت:

    بنظرم این ایده می تونه منطقی باشه
    اگه تریلر رو نگاه کنیم همون اول کار لینک داره مبارزه میکنه پس ممکنه توی زمان های مختلف بتونیم با شخصیت های مختلف بازی کنیم.
    بنظرم خیلی این بازی جدید زلدا جذاب و خاصه کلی اتفاق توی این بازی افتاده که از باقی زلدا ها متمایزش کرده

ظاهراً شخصیت Link در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قابل بازی خواهد بود