سازنده Halo کارگردان سینمایی جدیدی استخدام کرد
جاش دنیلز (Josh Daniels) که برای سالهای زیادی به عنوان مدیر سینمایی در Turn 10 فعالیت میکرد، حالا به ۳۴۳ Industries، سازندگان Halo، پیوسته است.
استودیوی ۳۴۳ Industries از زمان عرضهی بازی Halo Infinite، یعنی سه سال پیش، روی پروژههای مختلفی کار کرده، اما جزئیات زیادی از آنها منتشر نشده است. با این حال، به نظر میرسد روند تولید این پروژهها در حال پیشرفت است. همانطور که Rebs Gaming اشاره میکند، ۳۴۳ Industries به تازگی جاش دنیلز را که پیش از این مدیر سینمایی Turn 10 بود، به عنوان کارگردان سینمایی جدید سری Halo استخدام کرده.
جاش دنیلز در حساب لینکدین خود نوشته است:
در حالی که ترک استودیویی که نزدیک به یک دهه در آن فعالیت داشتم، کمی تلخ است، اما از اینکه به طور رسمی اعلام میکنم که از روز دوشنبه به عنوان کارگردان سینمایی در ۳۴۳ Industries شروع به کار میکنم، بسیار هیجانزده هستم.
دنیلز در ادامهی پست خود، خاطراتش از بازیهای Halo را به اشتراک گذاشته است و توضیح میدهد که حالا به خلق خاطرات جدید برای طرفداران امروزی کمک خواهد کرد:
من هنوز اولین تجربهی بازی کردن هر کدام از عناوین Halo، تمامی مهمانیهای تجربه بازی به صورت لَن و اولین باری که بعد از شیوع کرونا، بازی Infinite را تجربه کردم را به یاد میآورم. برای اولین روز کاریام در کنار این تیم فوقالعاده بااستعداد و کاری که با هم برای ساختن لحظات خاطرهانگیز بیشتری برای بازیکنان انجام خواهیم داد، بسیار هیجانزده هستم.
معمولاً تا زمانی که ساختار کلی یک بازی تکمیل نشود، نیازی به کارگردان سینمایی نیست. امیدواریم این موضوع به این معنی باشد که تولید هر پروژهای که ۳۴۳ Industries روی آن کار میکند، در آیندهای نه چندان دور به نمایش گذاشته شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
ممنون که بعد از یک قرن پوشش دادین
خب این ی نکته مثبت در مورد ایکس باکس هست انتظار داشتی سریع پوشش بدن ! 🙂
اینجا دو نوع خبر هست که بعد از یک قرن پوشش داده میشه :
1- اخبار مثبت مربوط به ایکس باکس
2- اخبار منفی مربوط به پلی استیشن
بله متاسفانه حرفتون کاملا درسته بعدش آدم وقتی این اخبار منفی رو در مورد مایکرو میخونه که ۹۹ درصدشون هم تو تیتر شایعه مینویسن اعصابش خورد میشه مایکرو به اون عظمت اگه اینجوری دری دری که این شایعات میگن مدیریت میشد هیچ وقت با ارزش ترین کمپانی نمیشد هر کی پا میشه یه چیزی میگه شما اگه نگاه کنی یه خبر منفی از پلی استیشن پوشش داده نمیشه که اتفاقا تعدادشون هم کم نیست و فقط خبر مثبت هست ولی برای ایکس باکس فقط خبر منفی پوشش داده میشه و اخبار مثبت که خیلیم زیاد هستن پوشش داده نمیشه یا خیلی دیر پوشش داده میشه
دقیقا ولی سایتم سونی فن نیست
یکی از دوستان چند پست قبل حرفی زده بود که من تازه جوابشو دادم بخاطر همین جوابو اینجا میزارم
حرفشون در رایطه با کمبود خلاقیت در بازیهای ایکس باکس و سرویس گیمپس بود :
جواب
قبول دارم یک سری از ایپی های ایکس باکس اون خلاقیت قبل رو ندارن مثل گیرز که اون هم بنظرم یکی از دلایل اصلیش رفتن بلزینسکی هست
ولی گیرز هنوز هم تو سبک خودش رقیبی نداره اگه داره ممنون میشم نام ببری قبول دارم از نظر عموم شماره ۴ و ۵ در حد ۳ گانه اول نیستن ولی همین شماره های ۴ و ۵ هم تو سبک خودشون بدون رقیب هستن یا همین هیلو ایا ما شوتری تو سبک هیلو داریم که در حد هیلو باشه
حقیقت اینه که درسته ی سری از بازیهای ایکس باکس از نظر خلاقیت مثل قبل نیستن ولی هنوز هم ما بازیهایی تو سبک اینها نداریم که رو دستشون باشن بنظر من ایکس باکس باید ایپی هاشو گسترش بده و شاید مشکل از استودیو ها نباشه و شاید مشکل از ایپی هست که دیگه جایی برای گسترش یا خلاقیت بیشتر نداره مثل کاری که سونی با انچارتد کرد و ایپی رو برای همیشه تمام کرد
و الان داریم میبینیم با گسترش ایپی های ایکس باکس دوباره داره تنوع و خلاقیت تو بازیهاش به وجود میاد .
در مورد بخش دوم حرفتون بله کاملا درسته هدف ایکس باکس فروش سرویسشه خب من نمیدونم مشکل این موضوع چیه اگه منظورت اینه که اینکار باعث پایین اومدن کیفیت بازیهاش میشه خب باید در جواب بهت بگم ایا هیلو که فقط موتور گرافیکیش حدود ۵۰۰ میلیون دلار خرج داشت برای مایکرو نشانی از کم کاری مایکرو داشت حد اقل از نظر مالی !!! یا چیزی رو فدای سرویسش کرد یا تو همین شوکیس اخیر ایا شما نشانی از فدا شدن کیفیت بازیهایی مثل فیبل یا دوم یا گیرز یا اوود بخاطر سرویس گیمپس دیدی ایا مایکرو کم کاری کرده بود یا همین استارفیلد که با اپدیتهای الانش تبدیل به ی بازی عالی شده ایا بخاطر سرویس چیزیش فدا شده بود !؟؟؟
چرا دوست عزیز حرف بقیرو بدون بررسی فقط تکرار میکنی از این لیست میتونم به فورزا هورایزن ۵یا mfs و خیلی های دیگه اشاره کنم
بسیار عالی، فقط دوست من هیچ بازی ایی در تاریخ بشریت پونصد میلیون دلار هزینه دولوپمنت و ساختش نبوده و احتمالا هم فعلا نخواهد بود، این شایعه مسخره رو بگذرید ازش خداییش، هیلو اینفینیت بترکونه شصت هفتاد میلیون کل هزینه ساختش بوده.
والا دوست عزیز منم مثل شما فکر میکنم و بعیید میدونم اینقدر خرج ی بازی شده باشه ولی جواب هرکسو باید مثل خودش بدی به فرض ما میگیم اینقدر خرج بازی شده پس این نشون میده ایکس باکس چقدر برای بازیهاش خرج میکنه و بخاطر سرویس گیمپس بودجه بازیهاشو پایین نمیاره و به بازیهاش بودجه زیادی اختصاص میده .
این جواب من ی جورائی خود زنی برای فنبوی های سونی هست 🙂
بودجه بازی های ایکس باکس کاملا عالیه و در تمام سطح ها بازی داره از بلاک باستر خیلی پرهزینه تا تریپل ای و دابل ای و کم هزینه های شبیه به ایندی ها، هیچ ناشری به اندازه ایکس باکس تنوع نداره و در ویدیوگیم هزینه نکرده و نمیکنه و همه اینها بعد از گیم پس اتفاق افتاده، گیم پس رو هم اگر فقط سی یا حتی بیست میلیون مشترک براش نظر بگیریم با یه دودوتا چهارتای ساده میشه فهمید که گیم پس به تنهایی سود آوری بیشتری از فروش بخش فرست پارتی پلی استیشن داره.
دقیقا با حرفات موافقم دوست عزیز ولی بخش سود اوری رو چون اطلاع دقیقی ندارم نه میتونم باهات موافقت کنم نه مخالفت شاید خیلی جزئیات یا قرارداد ها این وسط باشن که ما ازشون خبر نداریم ولی در کل امیدوارم هر دو کنسول رو به پیشرفت باشن تا ما هم از بازیهاشون لذت ببریم
یه حساب کتاب کلی میشه کرد، طبق اعلام خوده ایکس باکس قراردادهای تردپارتی گیم پس سالی یک میلیارد دلار براشون هزینه داره، اینو به علاوه حدود بودجه سالانه بخش فرست پارتیش بکن و از اونور هم بیست میلیون رو ضربدر بیست دلار در ماه بکن تا درآمد بدست بیاد، هزینه زیادی هم برای نگه داری سرویس و کلود و اینجور چیزا بزار، بازم بیشتر میشه
خود اینفینیت پر از خلاقیت بود و فصل اول ترکوند پلیر زیاد و …من خودمم بازی میکردم و عشق میکردم میتونم بگم تو تاپ ۳ شوتر های آنلاین بود واسم ولی نتونستن پشتیبانی درست کنن
بازی های سونی خلاقیت توشون مرده به اکس باکس هنوز امید هست اونقدر مثله پی اس در گیر woke نشده هنوز نینتندو خداست
هرکسی هم میگه بازی اکس باکس خلاقیت نداره! چون ایرانیه این دیدگاه رو داره ایرانی یعنی کچل در زمستان به همراه بخشش و رستگاری ایرانی یعنی داستان صد من یه غاز غیر قابل باور رو با شعار فمنیسمی برات تعریف کنن دوربین رو شونه باشه عشق کنی
ایرانی کلا از گیم نمیدونه …. ببخشید کلا توان فهمش رو نداره
هم منتقد هم مردم همشون
از جماعتی که برای شاهکار خوندن کرک داون ۳ نگاهشون به لب و دهن فیل اسپنسر هست نمیشه توقع زیادی توی این حیطه داشت، ولی خب در حداقلی ترین انتظار اینه که خدا انقدر هوش به یکسری ها داده باشه که حتی قبل از انتشار یکسری عننواوین با توجه به تبلیغات و صحبت های تفلیس تا ته قضیه رو بو بکشن.
عناوینی مثل هیلو اینفینیت، گرز و استارفیلد دقیقا از همتون دست بازی هایی هستن که مثال زدم!
بازی هایی که بجای ارائه ویژگی های جدید و کاربردی دست به دامنه گذشته و برگشت به ریشه ها میشن.
فرقی هم نمیکنه که این ریشه ها مارکوس باشه، گان پلی قدیمی باشه یا اصلا آبلیویئن باشه.
چیزی که درواقع مهمه جیغ و دست و هورا زیر همین پست های گیمفا هست که درصورت مواجه با همچین اخباری رخ میده و جالب تر از اون خلاق خوندنی که با همون جیغ و دست و هورا در تضاده.
البته اگر شرکت دیگه ای قصد به برگشت به مارکوس رو داشت فکر دیگه ای میکردم ولی وقتی یه نگاه به هیلو اینفینیت و استارفیلد میکنم حقیقتا نمیتونم فکر دیگه ای کنم مگر خلافش ثابت بشه.
اوکی مثال میزنم واستون
Sea of Thieves خلاقیت محظ
هیلو اینفینیت شما پلی بدی متوجه میشی حدقل ۵ عدد ابزار جدید به بازی اضافه میکنه مد جدید به بخش آنلاین اضافه میکنه کله گیمپلی از حالت خطی به نیمه اپن ورد میره آیا اینا خلاقیت نیست ؟
گیرز آور ۵ سیع داشت با جهان باز کردن بازی تفاوتی ایجاد کنه که نتونست
استارفیلد که خدای خلاقیت هست هزار سیاره سفینه و کاستوم کردن سفینه ساختن اوت پست و …….
hi fi rush خلاقیت محظ
Flight Simulator 2020 فکر نکنم بخوایم مثال خلاقیت های این بازی رو بزنیم باید تا صبح بنویسم همین که پرنده های dune کاملا باور پذیر و با قاعده ساخته شدن چی میشه گفت دیگه
و…….بازی های قدیمی تر رو مثال نمیزنم اصلا
در اینجا مایکروسافت ریسک پذیری داشته و خیلی جاها بابت ریسکش زمین خورده من مشکلی ندارم به نظرم در حال تلاش نابود شن بهتره
ولی چیزی که شما رو وادار کرده استارفیلد رو بازی بدی بدونی تعصب هست استارفیلد حتی از نظر متا(که اصلا قبولش ندارم ) تویه بازی های به شدت خوبه
ولی شما نمیتونی ببینی چشمت رو میبندی چون به دنبال چیز دیگری هستی شما دنبال یه لوگویی که روی دیسک بازی خورده اونم لوگوی پلی استیشن خلاص
هم شما ۷۰% ایرانی ها و ۱۰۰% منتقد های اینجا دنبال همینن تا خنده به جای اخم رویه چهرشون بشینه
مهمترین رکن هیلو نه تنها به کمال قابل توجهای نرسیده بلکه حتی چیز جدیدی هم ارائه نکرده و برگشته به همون حالت قدیمی و منسوخ، این یعنی ته کشیدن “خلاقیتی” که یکسریها با فریاد میکنن تو گوش بقیه.
میدونی اینکه ساختار هیلو رو فقط بخاطر جهان باز شدن خلاقانه میدونی، خودش یک تناقض بزرگ برای عقیدهت درباره gow2018 هست.
اضافه شدن چهارتا ابزار جدید هم همینطور!
درحالی که gow از دوربین بازی گرفته تا داستان و فیلمنامه و گیمپلی و حتی شخصیت پردازی کریتوس رو تغییر داده، تو در یک اتفاق جالب چهار تا بیل بیلک جدید و اون جهان باز افتضاح رو خلاقانه میدونی ولی gow2018 رو نه!
البته اینا درباره تو هست مگرنه من علاقه ای به gow ندارم.
منظور من از گیرز ها، نسخه جدید بود که با شعار تبلیغاتی برگشت به ریشه ها قراره سر بعضی ها رو شیره بماله هرچند که این موضوع چیزی از سطح پایین بودن گیرز ۵ توی اکثر زمینه ها کم نمیکنه!
من که فلایت رو بازی نکردم ولی باور پذیری رو خلاقیت میدونی جدی؟
حالا تو باز خوبی، دفعه قبل به کنایه گفتم ریسک و خلاقیتِ برگشت به ریشه های آبلیویئن فقط از مایکروسافت بر میاد و کلی لایک گرفتم!
چی بگم والا، انگار دست جمعی توی توهم هستید.
بقیه حرف هات هم که داری برای خودت می بری و میدوزی حتی بدون اینکه از من چیزی بدونی.
درباره استارفیلد هم زیاد حرف زدم، به نظر خودم که یه انقلابه البته نه در زمینه ساختاری بلکه در فریب دادن جمع کثیری از گیمر ها!
یک زمانی اسپنسر میگفت کرک داون ۳ مورد انتظار ترین بازی منه و همه ایکس فنا بهش شاهکار می بستن، الان که در و تخته (اسپنسر و تاد هاوارد) به هم چفت شدن، کاری کردن که کاربر های پلتفرمر های دیگه هم اسیر تبلیغاتشون بشن، البته این تنها انقلابشون نیست.
اینکه یه عده استارفیلد رو بازی نسل، بازی سال، بیگ وینر و خیلی چیز ها دیگه میدونستن و انقدر اعتماد به سقف داشتن که همه جوایز ها رو زدم به نام استارفیلد و بعد از منتشر شدن و مشخص شدن عیارش منتقد، مردم و گیم ادواردز رو متهم کردن یک مثال بارز انقلابه که به فاصله دو ساعت قبل و بعد منتشر شدن نمره ها رخ داد.
این قضیه ای که تو ازش حرف میزنی از همون زمان تا الان ادامه داره.
* فنبیس
* عناوین
راستش دوست عزیز من انلاین بازی نمیکنم بخاطر همین در مورد انلاین هیلو نمیتونم نظری بدم ولی بخش داستانی بازی که عالی بود از نظر من و تنها ایرادی که از بازی میتونم بگیرم به گرافیک بازی تو محیط باز بود که اونم با تغییر موتور گرافیکی در شماره بعد مطمعنم مشکلش حل میشه.
بازیهای سونی نه دوست عزیز نمیتونم با حرفت موافقت کنم چون هنوزم بعضی از بازیهاشون پر از خلاقیت هستن در مورد اون کچل هم اگه منظورت gow هست که بازم با حرفت مخلفم درسته بازی از نظر خلاقیت و به طور کلی خیلی ضعیفتر از gow 2018 بود از نظر من ولی بازم ی بازی عالی بود و من از بازیش واقعا لذت بردم یا horizon 2 یا لست ۲ که ی تجربه استثنایی بود برای من
شما رو میفهمم دوست داری وجههت حفظ بشه موردی نیست به این میگن دیوانگی دسته جمعی وقتی حجم کثیری از فن های یک چیز مثله دوست داران هیتلر حمله بکنن به آدم تو هم مجبوری از ترس بگی هیتلر خوبه
این که مفهمو کلی بود
gow 2018 خلاق بود؟
3 مورد از خلاقیت هاشو نام ببر که جایی ندیده باشیم منم با شما هم نظر میشم
دوست عزیز من کاملا چیزی که نظرم هست رو میگم من نه فن ایکس باکس هستم نه پلی استیشن و هردو کنسول رو هم واقعا دوست دارم و اصلا نمیخوام وجهه خودمو با این مدل حرفها حفظ کنم من خودم بارها از gow 2022 ایراد گرفتم چون اون رو نسبت به gow 2018 مقایسه میکنم و از بازی کردن بیش از حد در نقش اترئوس خوشم نمیومد ولی اینکه بگم gow 2022 یا gow 2018 بازیهای معمولی بودن نه اصلا همچین چیزی نیست از نظر من gow 2018 یک بازی استثنایی و gow 2022 هم یک بازی بسیار خوب بود .
در مورد خلاقیت gow 2018 بزار اینجوری جوابتو بدم چندتا بازی مثل gow 2018 میتونی نام ببری که شبیهش باشن ؟
بعدشم دوست عزیز قرار نیست تو هر بازی موفقی شما لیستی از خلاقیت داشته باشی بعضی وقتها حتی شما میتونی با اجرای درست ی سری ایده تکراری هم ی اثر هنری بینظیر خلق کنی اگه بتونی اون ایده هارو درست کنار هم پیاده کنی اینو همیشه یادت بمونه و اسیر این بازیهای رسانه ای نشو و ببین دلت چی میگه
“در مورد اون کچل هم اگه منظورت gow هست که بازم با حرفت مخلفم درسته بازی از نظر خلاقیت و به طور کلی خیلی ضعیفتر از gow 2018 بود ”
این چیزی بود که شما گفتی و الان زدی زیرش
کله صنعت بازی بر پایه خلاقیته و آره میشه با کنار هم چیدن مکانیک های خوب یه بازی خوب ساخت منم میدونم gow 2018 و ادامه اون بازی های صرفا خوبی هستن ولی بحث ما حول محور خلاقیت در بازی ها بود
شما داشتی میگفتی موافقی که بازی های اکس باکس در حد سونی خلاقیت ندارن ولی بنده برعکسش فکر میکنم بزارید بازی های سونی رو یکی یکی بشماریم
در اول آنچارتد ۴ بازی موفق و خلاق فکوس به شدت زیاد رویه سینماتیک بودن اسکریپت شده تا اینجا اوکی لست آف آس بازی ای موفق و خلاق در داستان گویی به شدت اسکریپت شده …. حالا در اینجا چی داریم؟ gow2018 ترکیب لست و آنچارتد هورایزون زیرو دان اساسینس کرید بدون ابزار داستان آبکی افتضاح
حتی باقی گیم هاشون رو یادم نمیاد ghost خوب بود فقط اونو یادمه و به عنوان بازی قبولش دارم
من نمی دونم ترن ۱۰ چه نیازی به مدیر سینمایی داشته با توجه به تکبازی ای که همواره توسعه میده و می دونیم که اون تکبازی تقریبا احتیاجی به صحنه های سینمایی نداشته !
کلا افراد استدیو ترن ۱۰ خنگن دیگه نمیدونن چی لازم دارن چی لازم ندارن
شما هم ساکت رو ببند مییخوایم بفرستیمت جای اسپنسر و اگر خدا بخاد بخش سرگرمی سونی هم بدیم دست خودت اینجا داری حیف میشی
فقط امید وارم کارگردان بازی وسط پروسه ساخت یهو ول نکنه بازی رو مثل اینفینیت