با انتشار تریلری از بازی اکشن مخفیکاری Black State رونمایی شد
Motion Blur، یک استودیوی مستقل که در ترکیه مستقر است، با انتشار تریلری از بازی اکشن ماجراجویی و مخفیکاری Black State رونمایی کرد.
بر اساس تریلر منتشر شده از Black State، این بازی مکانیکهای مخفیکاری سوم شخص Metal Gear Solid 5 را با مکانیکهای سری Portal ترکیب میکند. همچنین تایید شده است که این اثر با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته میشود.
بازیکنان در Black State، در نقش یک نظامی کهنهکار سابق قرار میگیرند که مأموریتی را برای نجات دانشمند اسیر شده و کشف حقیقت پشت یک رویداد فاجعه بار آغاز میکند. این ماموریت که توسط گروه معروف به معماران تحویل داده شده است، در هالهای از رمز و راز و ابهامات قرار دارد.
استودیوی Motion Blur در خصوص شباهتهای این بازی به Metal Gear Solid به IGN گفت:
بدیهی است که ما سری Metal Gear Solid را دوست داریم. در حالی که در طول ۲.۵ سال بر روی طراحی گسترده کار میکردیم ، ما به طور دائم بازیهایی مانند The Last of Us، Metal Gear Solid، Uncharted و بسیاری دیگر را که محدودیتهای توسعه و مکانیکهای گیمپلی را پشت سر میگذارند، تحسین میکردیم.
با الهام از این تأثیرات، تیم ما علیرغم کوچک بودن متعهد به ارائه بالاترین کیفیت توسعه و مکانیکهای استثنایی گیمپلی است. ما در تلاش هستیم تا داستانگویی غنی و عمیق همراه با مکانیکهای گیمپلی جذاب خلق کنیم و تجربهای از یک بازی چشمگیر و فراموشنشدنی را ارائه دهیم. هدف ما این است که از محدودیتهای خود فراتر برویم و بهترین تجربه ممکن را برای گیمرها فراهم کنیم.
بازی Black State در حال حاضر برای پلتفرم PC در دست توسعه است و در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد.
تریلر معرفی این بازی در قسمت زیر قابل مشاهده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خیلی خفنه
این بازیها هیچ وقت منتشر نمیشه بیشتر جنبه تبلیغ داره
تو سال های گذشته تا دلت بخاد بازی معرفی شده و در نهایت هیچ خبر دیگه ای ازشون نیومده
بسیار فوقالعاده
درسته که تیم توسعه دهنده کوچیک هست و بودجه و نفرات بالانداره اما خوب توقع هست ازش انیمیشن ها رو روش خیلی بیشتر کار کنه هوش مصنوعی کاورگیری در گان پلی بازی و حرکت دوربین جوری که چشم مخاطب رو خسته نکنه و در عین حال اکشن و مهیج باشه به نظر من تمام بازی سازها چه بزرگ چه کوچیک بازی های مخفی کاری میخان بسازن باید باید باید بازم تاکید میکنم باید به زاویه دوربین هوش مصنوعی خیلی توجه کنن و کوجیما یک استادی هست که اهمیت زاویه دوربین و وسواس شدیدی که داشت باعث شد این موضوع در بازی های ویدیویی پیوند عجیبی با سینما پیدا کنه از نظر اهمیت موضوع این توسعه دهنده هم قطعا به این موضوع توجه داره چون با فیچرهای انریل انجین پنج مخصوصا بخش انیمیشن که هر روز داره اپیک گیمز کامل تر میکنه واسهموتور انریل پنج دیگه نمیتونن بهانه بودجه رو بیارن اگر بازی سازها خوب اموزش کار با انریل پنج رو ببینن واقعا متوجه خدمت اپیک گیمز به ویدیو گیم با این انجین میشن که چجوری نسخه های مختلف رو کامل کرد و رایگان در اختیار بازی سازها مستقل قرار داده زمانی درست کردن همچین بازی در خواب هم ممکن نبود واسه بازی سازهای مستقل ولی اپیک از هر نظر نور انیمیشن های مختلف و کلا فیچرهای حیرت انگیزی که داره این رویا رو ممکن کرده به صورت رایگان که ایده های جذاب و جاه طلبانه بخاطر بودجه خاک نخورن از بین برن برای همین دیگه نمیتونه بازی ساز بهانه های مختلف رو در موارد اصلی پروژه بیاره دستکم استاندارد کار رو باید دربیاره با پکیج کاملی که در اختیارش قرار گرفته و در اینده نزدیک میخان کاری کنن که تیم های توسعه خیلی کوچیک حتی یک نفره هم کارای جاه طلبانه ای که تیم های AAA قبلا فقط دسترسی داشتن بهش رو بتونن به بهترین شکل ممکن انجام بدن همین بارونی که الان دیدیم داخل بازی قطعا خیلی از این میتونه بهتر باشه و طبیعی تر یا فیزیک بازی
کلا کوجیما چه ۵گانه ای ساخته که هر استودیویی از یکیش الهام گرفته : این از متال گیر سالید ۵ ، اون هفته هم که کارگردان اسپلینترسل گفته بود از متال گیر سالید ۱ الهام گرفته (اگه اشتباه نکنم) و …
به نظرم فیزیک و هوش مصنوعی خوب نبود و صدا گذاری داغون بود 🤔
یک کپی ترکیبی از Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بود دقیق بخام بگم.
چرا حس میکنم خیلی فنتوم پینه؟؟ یعنی درسته ک از فنتوم پین الهام گرفتن ولی بنظرم زیادی شبیهشه. حتی حالت اسلوموشن فنتوم پینو هم داره
هوش مصنوعیش از رو تریلر معلوم بود زیاد جالب نیس، با اینحال تریلر خوبی بود
🔶 ظاهر پر زرق و برق اما باطنی ضعیف اگر یک استودیو بزرگ و معروف ساخته بودش مسلما میکوبیدمش چون نقاط ضعف زیادی داره اما برای یک استودیو مستقل ترکیه ای به نظرم قابل قبوله و میتونه بهترم بشه در کل نمیتونیم بگیم الهام کپیه فانتوم پین هستش
چقدر گرافیکش خوبه لعنتی
فقط چرا خدایی انحصاریه؟
به دلیل بودجه ساخت کم
اخه این گرافیکو در آوردن مولتیشم میکردن
اون باد خوردن به بارونی سربازا منو یاد بازیای کوجیما انداخت
صحنه های سینماتیک خفنی داشت
خیلی نچسب
جذب کننده نبود
نه واقعا نبود
مشخصه تو خالیه و نمیتونه مخاطب رو پای سیستم میخکوب کنه
البته ی جورایی یه بازی ایندی محسوب میشه
بنظر من که جالب نبود
مخفی کاری این نیست که فقط بری از پشت با چاقو طرفو بزنی
یکم ایده و مپ دیزاین هم لازمه این چی بود دیه هنوز خیلی کار لازم داره
چرا متریکس هارو ریختن تو متالگیر ها!
متال گیر سالید در دنیای موازی و مدرن XDDDD
حال نکردم چیز عجیبی ندیدم
بعد از هیتمن ابسولیشین هیچ بازیه مخفی کاری دیگ بهم حال نداد لامصب بیست بار تمومش کردم بازم تازگی داره مراحلش برام هنوز تازست…. فضای اروم خوده شخصیت خونسرد بر خلافه همین بازی ک الان گذاشتین دقیقا میخوره بهش مخفی کاریه این شبیه همه چی بود جز مخفی کاری😑
انیمیشن های نرم و روان
سیستم قطع عضو قابل قبول
تکسچر ها کیفیت خوبی داره ولی در زمینه نورپردازی و لول دیزاین مشکل دایره درکل که با آنریل انجین که ساخته شده کار سازنده رو راحت کرده که گرافیکو ببره بالا ولی از لحاظ هنری خیلی بی روحه مثل تمام مشکلاتی که اکثر بازیا با UE و مخصوصاً با UE 5 ساخته میشن دارن .
درکل برا یه استودیو تازه کار بد نیست
هوش مصنوعی زیادی کم هوش نبود؟
طراحی چهره ها با متاهیومن نبوده ظاهرا، چرا آخه؟!
به هر حال امیدوارم که موفق بشن.
چرا باد و بارون میاد اما درخت ها اصلا تکون نمیخورن انگار ماکت هستن
متال گیر کی بودی تو
معمولی … واقعا چرا یه سری گیما انقد گیم پلیشون شبیه هم دیگس