نسخه کنسولی Cities: Skylines 2 تا تاریخی نامعلوم به تعویق افتاد
نسخه کنسولی بازی Cities: Skylines 2 بار دیگر با تأخیر مواجه شده و انتشار آن برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.
این بازی که در ابتدا قرار بود اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با نسخه PC برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود، پیش از این دو بار با تأخیر مواجه شده بود: ابتدا به بهار و سپس به اکتبر ۲۰۲۴.
هنوز تاریخ جدیدی برای انتشار نسخه کنسولی Cities: Skylines 2 اعلام نشده است. توسعهدهنده بازی، Paradox Interactive، در بیانیهای اعلام کرد که به دلیل عدم دستیابی به اهداف پایداری و کارایی تعیینشده برای نسخه کنسولی، مجبور به اعلام این تأخیر شده است.
Paradox Interactive همچنین اذعان کرد که مشکلات حلنشدهای وجود دارند که بر تجربه بازی تأثیر منفی میگذارند. این استودیو اعلام کرد:
با وجود تلاشهای بیوقفه، هنوز نتوانستهایم به معیارهای پایداری و کارایی که برای نسخه کنسولی Cities: Skylines 2 در نظر گرفته بودیم، دست پیدا کنیم. متأسفانه این موضوع به معنای عدم امکان انتشار بازی در موعد مقرر پیشین، یعنی ماه اکتبر، است. دلیل این تأخیر، فقدان یک کاندیدای نهایی انتشار (RC)۱ است.
با وجود تلاشهای مداوم ما، هنوز چالشهایی در مسیر ارائه تجربهای ایدهآل از بازی وجود دارند که نیازمند رفع فوری هستند. در حالی که تاکنون شاهد پیشرفتهای تدریجی و پایداری در بازی بودهایم، برخی از مشکلات حلنشده، مانع از ارائه تجربه کاربری مطلوب میشوند. انتظار داریم در ماه آگوست یک «کاندیدای نهایی انتشار» جدید دریافت کنیم که مورد بازبینی دقیق قرار خواهد گرفت. این ارزیابی مشخص میکند که آیا میتوانیم فرآیند ارسال را آغاز کرده و یک تاریخ انتشار قطعی ارائه دهیم، یا اینکه نیازمند زمان بیشتر برای رفع مشکلات هستیم.
درک میکنیم که این تأخیر مجدد برای شما ناامیدکننده است و این اتفاق چیزی نبود که ما انتظارش را داشتیم. با این وجود، میخواهیم به شما اطمینان دهیم که تعهد خود به اطلاعرسانی کامل در طول فرآیند توسعه را حفظ میکنیم، حتی اگر بهروزرسانیها همیشه آنطور که ایدهآل ما است، ارائه نشوند.
در پی انتشار شتابزده و نامطلوب اولین بسته الحاقی Cities: Skylines 2، شرکت Paradox Interactive در ماه آوریل اعلام کرد که وجه پرداختی خریداران این بسته به طور کامل بازپرداخت خواهد شد. علاوه بر این، محتوای این بسته الحاقی نیز به صورت رایگان در دسترس دارندگان بازی اصلی قرار خواهد گرفت.
علاوه بر تاخیر در انتشار نسخه کنسولی، عرضه بستههای الحاقی پولی بازی نیز به زمان دیگری موکول شد. این اتفاق در حالی رخ داد که در ماه ژوئن، Paradox Interactive به دنبال لغو بازی Life by You، خبر از تعطیلی استودیوی Tectonic، توسعهدهنده این بازی، داد.
- کاندیدای نهایی انتشار یا RC، نسخهای از بازی است که از نظر پایداری و عملکرد به طور کامل مورد تأیید قرار گرفته و آماده انتشار است. ↩︎
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
واقعا کسی میتونه این گیمو روی کنسول تحمل کنه؟
رسما باید بش مدال داد
نسخه اولش تا شهر و راه بندازی اندازه یک سولز بورن سختی داشت وای به حال روزی که زلزله میومد یا شهاب سنگ میخورد
کنترل ترافیک شهر که آگه از دستت در میرفت دیگه درست بشو نبود یک هو میدی یک بزرگراه از اول تا اخرش نزدیک ۲۰ ۳۰ کیلومتر صبح تا شب ترافیک بود 😂😂😂
واقعا نسخه اولشو دوست داشتم 👍👍👍
این بازی موقع انتشار به قدری بهینهسازی فاجعهای داشت که حتی ۴۰۹۰ با اون قدرتش 2k با پنجاه فریم به زور میداد