بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا

بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران

پست گیمفا
۰۸:۵۵ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران

بهترین تلویزیون ‌های ال جی نمونه ‌هایی هستند که علاوه بر دیزاین زیبا، کیفیت تصویر مطلوب و قابلیت‌ های متعددی دارند. پنل به کار رفته در محصولات ال جی معمولاً از نوع IPS است که زاویه دید گسترده‌ ای را ارائه می ‌دهد. علاوه بر آن کمپانی کره ‌ای نمایشگرهای خود را در انواع رزولوشن و با رنگ و کنتراست بی ‌نظیر روانه بازار می ‌کند. مجموع این خصوصیات موجب شده که افراد با هر سلیقه و بودجه‌ ای به خرید محصولات نمایندگی تلویزیون ال جی ترغیب شوند. در ادامه بهترین تلویزیون‌ های LG در بازار ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

با بهترین تلویزیون ‌های ال جی آشنا شوید

ال جی یکی از برندهای قدیمی و در عین حال پرطرفدار در بازار داخلی کشور است. این کمپانی کره‌ ای تلاش کرده طی یک دهه اخیر مدل‌ هایی از نمایشگرها را عرضه کند که مجهز به فناوری‌ های روز دنیا باشند. تفاوتی ندارد هدف شما از خرید تلویزیون انجام بازی یا تماشای فیلم باشد. در هر صورت نمایشگرهای ال جی توقعات و انتظاراتی را که دارید، برآورده می ‌کنند. همچنین بک لایت تلویزیون ال جی کیفیت فوق  العاده ای دارد. در زیر چند نمونه از بهترین تلویزیون ‌های ال جی و مشخصات آن ها را ذکر کرده ‌ایم.

بهترین تلویزیون ال جی nano846

تلویزیون ال جی مدل NANO846

تلویزیون ال جی مدل NANO846 دارای بدنه ‌ای با دیزاین شیک و از جنس فلز است که مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد. شرکت سازنده این محصول را با تکنولوژی NanoCell روانه بازار کرده، لذا رنگ‌ های تصاویر با جزئیات دقیق و واضح نمایش داده می‌ شوند. برخورداری از فناوری ‌هایی نظیر HDR10 و Dolby Vision نیز باعث شده کیفیت تصاویر به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کند.

کارشناسان  تعمیر تلویزیون ال جی مدل NANO846 را به افرادی که کیفیت صدا برایشان در اولویت است، پیشنهاد می ‌دهند. زیرا دستگاه به یک سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی معادل ۲۰ وات مجهز شده است. وجود این سیستم صوتی بی ‌نظیر در کنار فناوری Dolby Atmos باعث می‌ شود صدای برنامه‌ ها را بسیار واضح و دقیق بشنوید. سیستم عامل webOS 7.0، پنل IPS با وضوح ۴K و رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ نیز از دیگر خصوصیات آن هستند.

بهترین تلویزیون 4k ال جی

تلویزیون ال جی مدل NANO96

یکی دیگر از بهترین تلویزیون ‌های ال جی در بازار داخلی ایران مدل NANO96 است. این محصول از فناوری NanoCell پشتیبانی می ‌کند، لذا با ارائه رنگ ‌های دقیق و واقعی تجربه کاربری بیننده را بهبود می ‌بخشد. وجود دیزاین شیک و مدرن با حاشیه ‌های باریک سبب گشته که NANO96 به گزینه مناسبی برای منازل و محیط‌ های اداری تبدیل شود.

کمپانی ال جی دستگاه مذکور را با پردازنده α۹ Gen4 AI Processor 8K عرضه کرده است. این پردازنده عملکرد قابل قبولی در افزایش سطح کیفی تصویر و تقویت صدا دارد، به طوری که کیفیت تصویر به ۸k می ‌رسد. نمایشگر فوق همچنین از دو کانال صوتی ۲.۲ با توان ۴۰ وات برخوردار است. متخصصان نمایندگی تلویزیون ال جی معتقدند این حجم صدا محیط را کاملا پر می ‌کند. از این رو در هر فاصله ‌ای از تلویزیون که باشید، صدای برنامه ‌ها را با وضوح بالا می شنوید.

تلویزیون ال جی مدل NANO95

از جمله بهترین تلویزیون ‌های ال جی مدل NANO95 است که صفحه نمایش آن با لبه‌ بسیار باریکی طراحی شده است. لذا می ‌توانید در حین لذت بردن از دیزاین زیبای محصول، تصاویر را در اندازه بزرگتر مشاهده کنید. ضمنا برند سازنده این دستگاه را با فناوری NanoCell و سیستم عامل webOS 6.0 تولید کرده است.

تلویزیون ال جی مدل NANO95 به دلیل دارا بودن کیفیت ۸k تصاویر را با رنگ ‌های واضح و جزئیات بسیار دقیق نمایش می ‌دهد. به لطف سیستم صوتی ۲.۲ کاناله با توان خروجی ۴۰ وات هم صدای برنامه‌ ها با کیفیت فوق العاده ای شنیده می ‌شوند. وجود فناوری ‌هایی همچون Dolby Atmos و AI Sound نیز به کیفیت بیشتر صدای خروجی کمک شایانی می ‌کنند.

تلویزیون ال جی مدل QNED806

غول کره‌ ای مدل QNED806 را با تکنولوژی QNED تولید و در اختیار کاربران قرار داده است. از آنجا که این تکنولوژی ترکیبی از NanoCell و QLED است، تصاویر را با رنگ ‌های طبیعی و وضوح بالا خواهید دید.

محصول مورد نظر که در حال حاضر یکی از بهترین تلویزیون ‌های ال جی در بازار داخلی ایران شناخته می ‌شود، طراحی بسیار جذابی دارد. بدنه دستگاه از جنس فلز و با استحکام زیادی ساخته شده است، همچنین به دو پایه متحرک مجهز شده که در زوایای مختلف حرکت می‌ کنند.

تلویزیون ال جی مدل QNED806 به دلیل دارا بودن ویژگی ThinQ AI از هوش مصنوعی پشتیبانی می نماید. سیستم عامل دستگاه WebOS 6.0 است، لذا امکانات متعددی نظیر فروشگاه نرم‌ افزار، مرورگر وب و… را در اختیار شما قرار می ‌دهد. در ضمن این محصول دارای دو بلندگوی ۲.۰ کاناله است که توان هر کدام از آن ها به ۱۰ وات می‌ رسد.

تلویزیون ال جی nano86

تلویزیون ال جی مدل NANO86

در بین بهترین تلویزیون‌ های LG قطعاً مدل NANO86 به دلیل بهره‌ مندی از فناوری NanoCell جایگاه خاصی دارد. وجود تکنولوژی نانوسل سبب گشته که تصاویر با جزئیات دقیق به‌ همراه رنگ ‌های زنده و واقعی نمایش داده شوند. طراحی این محصول به صورت تک پایه است، علاوه بر آن حاشیه‌ های بسیار باریکی دارد. به همین دلیل توجه شما کاملاً به تصاویر در حال پخش جلب می‌ شود.

نمایشگر ال جی مدل NANO86 دارای یک سیستم صوتی دو کاناله است که در مجموع توان ۲۰ وات را ارائه می ‌دهند. از دیگر خصوصیات دستگاه نرخ رفرش ریت ۱۰۰ هرتز، مجهز بودن به پورت HDMI و برخورداری از فناوری‌ های HDR و Dolby Atmos هستند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا
بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین تلویزیون ال جی در بازار ایران - گیمفا