Dragon Age: The Veilguard؛ اطلاعاتی از سطوح رابطه و تواناییهای شخصیتهای همراه منتشر شد
استودیوی بایوور (BioWare) اطلاعات جدیدی را از بازی اکشن نقشآفرینی Dragon Age: The Veilguard به اشتراک گذاشته است.
در طی چند هفته اخیر، جزئیات مختلفی از بازی Dragon Age: The Veilguard شامل سیستم خلق شخصیت، مکانیکهای پیشرفت چندلایه و سیستم تجهیزات منتشر شدهاند. حال وبسایت Game Infomer در مقالهای اطلاعات بیشتری در خصوص سیستم سطوح روابط و مهارتهای شخصیتهای همراه را منتشر کرده است.
ایجاد روابط قویتر با شخصیتهای همراه یکی از مؤلفههای مهم Dragon Age: The Veilguard خواهد بود که البته این بخش برای بازیهای نقشآفرینی بایوور تعجبآور نیست. در واقع انتخابهای بازیکن تعیین میکنند که چگونه سطح روابط شخصیت اصلی بازی با هر یک از متحدانش تغییر میکند. این امر از طریق سیستم سطوح رابطه (Relationship Levels) نمایش داده میشود که هر یک از همراهان با شخصیت اصلی خواهد داشت. سطوح رابطه تحت تاثیر تلاشهای هر همراه، مشکلات آنها و موارد دیگر قرار میگیرد و در عین حال نحوه تعامل یک شخصیت همراه با شخصیت اصلی را تعیین میکند.
کورین بوشه (Corinne Busche)، کارگردان Dragon Age: The Veilguard، در این باره میگوید:
روابط در این بازی مهم هستند. ما میخواستیم شخصیتها نه تنها به روابطی که با شما دارند، بلکه به روابطی که با یکدیگر دارند نیز توجه کنیم. در واقع این به مانند یک خانواده است و شخصیتها باید به یکدیگر اعتماد کنند و پشتیبان هم باشند.
تقویت روابط شما با همراهان خود نه تنها بر نتایج داستان، بلکه بر روی مکانیکها نیز تاثیر خواهد داشت. هر بار که سطح رابطه شخصیتها بالا میرود، آنها یک امتیاز مهارت دریافت میکنند که میتوانید از آن در درختهای مهارت استفاده کنید. البته این مورد به بزرگی و پیچیدگی درختهای مهارت شخصیت اصلی نیستند، اما همچنان به شما این امکان را میدهند تا از گزینههای شخصیسازی مختلف استفاده کنید. شخصیتهای همراه هر کدام در مجموع به پنج توانایی دسترسی خواهند داشت، اما هر شخصیت تنها میتواند سه مورد از آنها را تجهیز و استفاده کند.
Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من که حتی مس افکتم بدون استفاده از رومانس تموم کردم🫠
امیدوارم بایوور با ساخت این بازی احیا بشه هر چقدر بایوور توی نسل هفت پر فروغ بود توی نسل های بعدی سقوط کرد به خصوص اواخر نسل هشت که دیگه عمق فاجعه بود anthem با اختلاف بازی که از هیچکدوم از پتانسیلاش درست استفاده نکرده و فقط گرافیک داره.
من همیشه به عشق مس افکت برای bioware احترام خاصی قائل بودم ولی حقیقت تلخ این بود که هیچ وقت با هیچکدوم از dragon age ها (انتِمو که بیخیال) نتونست حتی ذره ای به تجربه ی من از مس افکت نزدیک بشه…. حسی که از veilguard میگیرم به نظرم اینه که میشه برگشتِ بایوور رو دید…. حالا اینکه یه بازی در حد و اندازهی شاهکار مس افکت ۲ باشه که نه ولی میتونه یه اثر تر و تمیز و خوب باشه