نسخه فرعی بازی The Witcher شامل بخش چند نفره خواهد بود
بازی The Witcher 4، تنها پروژه در دست ساخت از این فرنچایز نیست. در حال حاضر، شرکت The Molasses Flood مسئولیت ساخت نسخه فرعی و ریمیک بازی اول را بر عهده دارد.
پروژه اسپین-آف شرکت The Molasses Flood، شامل بخش چند نفره است و انتظار میرود فرمت جدیدی را در این فرنچایز تعریف کند. اگرچه اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست، اما آگهی شغلی برای طراح ارشد مبارزات، نشان میدهد چندین رده/کلاس در این اثر وجود خواهد داشت.
طراحی سیستم مبارزه چند نفره در دنیای Witcher، هدف اصلی توسعه نسخه فرعی تلقی میشود:
نوع مبارزه هر شخصیت را با استفاده از تکنیکهایی چون درخت مهارت، انیمیشنها و نمونههای اولیه پیادهسازی کنید.
با اشاره تیم به شخصیتهای متفاوت، میتوان انتظار بازی جذابی را داشت. احتمالا ساختاری کلاسمحور، مثل سایر بازیهای آنلاین، در بازی وجود دارد که بر اساس آن نوع ماموریت هر شخصیت تعیین شود.
دنیای The Witcher، بستر مناسبی برای مبارزات وحشیانه و استفاده از طلسمها را فراهم میکند. بدون شک، شاهد سیستم جذابی در بازی خواهیم بود.
به گفته سازنده، طراح ارشد مبارزه باید بتواند مبارزات را از اول تا آخر بازی لذتبخش، کامل و بینقص طراحی کند. همچنین، مسئولیت کوچکترین بخشهای نبرد در بازی را بر عهده دارد که شامل مدت زمان اعمال هر انیمیشن، تعادل و ویژگیهای i-frame خواهد بود.
همانطور که قبلا هم اشاره شد، نسخه فرعی The Witcher با موتور Unreal Engine ساخته میشود. CDPR نیز اعلام کرد که از موتور بازیسازی مشابه برای ساخت The Witcher 4 و دنباله Cyberpunk 2077 استفاده میکند.
طرفداران از ایده نسخه فرعی و چند نفره بازی The Witcher استقبال میکنند و انتظار میرود این پروژه در نهایت به بازی بسیار بزرگتری تبدیل شود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
چی بگم ….
باحال میشه کنترل شخصیت های این دنیارو داشته باشیم🫠
حیفه این فرنچایز امید وارم فقط توی نسخه های فرعی بمونه این انلاین شدنه و این جواهر صنعت گیم از دست این جریان های انلاین پرست (بتل رویال..) در امان باشه
حیف نیست ، اون چیزی که شما میگی حیفه به خاطر سازنده هست که حیف شد ، وگرنه اگه سازنده درست و حسابی باشه ، اتفاقا عالی میشه ، من خودم ناراحت هستم که چرا بازی هایی مثل ویچر ۳ و ردد۲ با این کمپین فوق العاده ، بخش کوآپ ندارن ، داشتن بخش مولتی پلیر مخصوصا کوآپ ضرری به بازی وارد نمیکنه
انفاقاحیفه.
ردد ۲ رو شما ببین. یه آنلاین با پلیر کم، یه داستان شاهکار.
حالا جی تی ای رو بیین،یه آنلاین با پلیر فوق زیاد، یه داستان ضعیف!
حتی راک استار هم نمیتونه هم بخش داستانی رو خفن بسازه هم بخش آنلاین رو خفن. . ویچر هم تهش نسخه ۴ ته تهش نسخه ۵ در امان میمونه بعدش نسخه ۶ میشه مثل بقیه مولتی پلیرها.
منظور من از آنلاین ، مثل ردد آنلاین یا جی تی ای آنلاین نیست ، منظور من همون بخش داستانی ولی کوآپ ، مثلا در قالب یکی از اعضای گنگ وندرلیند ، یا حتی اصلا نیاز نیست یک کاراکتر خاص باشه ، فقط host کاراکتر اصلی مثلا آرتور میشه ، و guest کمکش میکنه ، ی چیزی مثل فارکرای ها (حالا فارکرای ها خراب کردن گردن کوآپ بودن نیست )
خب برای جی تی ای که اصلا فکرش رو نمیکردن آنلاینش انقدر بترکونه و دی ال سی ها هم کنسل کنه، داستان سطحی جی تی ای ارتباطی با بخش آنلاینش نداره، اتفاقا این رد دد بود که در دورانی منتشر شد که از ابتدا پروژه آنلاینش هدف گزاری شده بوده.
“نسخه فرعی بازی The Witcher شامل بخش چند نفره خواهد بود”
اتفاقا قرار بود یکی از بازیای در دست ساخت ویچر که این باشه ، اصلش چندنفره باشه نه شامل !
The Witcher یک شاهکار واقعی که دائم با شنیدن اسمش به وجد می یام
الان ویچر ۴ با انجین ۵ ساخته میشه؟
آره
برای ادامه ی سایبرپانک هم ازش استفاده میکنن
واقعا دوست دارم بدونم با انجین پنج چی میسازن چون هنوز انجین ۵ درست حسابی برای یه اثر اپن ورلد استفاده نشده که ببینیم چی در میاد و مهم تر اصلا بهینه هست یا سیستم فضایی میخواد
آنریل انجین ۵ داره ارتقاء پیدا میکنه
همین تازه نسخه ی ۵.۴ اومد که قابلیت های بهتری اضافه کرد
صددرصد تا ویچر ۴ و سایبرپانک بعدی خیلی پیشرفته تر میشه
از آنریل انجین شخصی سازی شده استفاده میکنن ممکنه خیلی فرق داشته باشه با نسخه اصلی ، برخی قابلیت هاشون رو از رد انجین به آنریل انتقال دادن
نه که ویچر ۳ با رد انجین خیلی آپتیمایز بود عزیز
ps4 به زور ۱۲ فریم میداد کلی هم کرش و فریز میکرد یادمه حدودی ۱ سال طول کشید تا قابل بازی شه فقط (البته رو ps4 کلا سی دی پروژکت هیچ تاریخچه ای با ps نداره قبل ویچر ۳
هیچوقت از سی دی انتظار یه بازی با آپتیمایز خوب رو کنسول نداشته باشید سی دی میدونه کجا فروش داره میدونه مخاطبش کجاست پی سی پلیرم همیشه دست سی دی رو گرفته دید که سر سایبر پانک از ورشکستگی نجاتشون دادیم (شرمنده آقا کریمی شدیم البته )
پس تمام توانش مثله همیشه اینه رو پی سی آپتیمایز باشن کنسول هم میره واسه ۱ ۲ سال بعد دقیقا شبیهه به سایبر
شاید نسل بعد
بستگی داره چه گرافیک و جزئیاتی ازش بگیرن، نباید در حد هلبلید گرافیک رو بالا ببرن وگرنع محدود به سی فریم میشن، البته برای من بشخصه خیلی مهم نیست که ویچر سی فریم باشه و دوست دارم نهایت کیفیت بصری رو داشته باشه و مبارزاتش هم کمی پیشرفت کنه.
واقعا نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت ، جزو بازی هایی که توش غرق میشم ، امیدوارم هرچی که هست به بهترین نحو اجرا بشه تا همه لذت ببرن
یه کلام هیچی نتونست به اندازه ویچر سه من رو مجذوب خودش کنه حتی مکس پین(چه ربطی داشت😂)