تریلر داستانی بازی Metaphor: ReFantazio سفری حماسی را وعده میدهد
شرکت Atlus، با انتشار تریلر جدیدی از بازی نقشآفرینی فانتزی مورد انتظار خود، یعنی Metaphor: ReFantazio، آتش هیجان طرفداران را شعلهور کرد.
استودیوی بازیسازی پرآوازه Atlus، با عرضه عناوین موفقی مانند Persona 3 Reload و Unicorn Overlord و Shin Megami Tensei 5 Vengeance در سال ۲۰۲۴، تاکنون عملکرد درخشانی داشته است. با این حال، هنوز بزرگترین پروژه آنها در راه است. بازی نقشآفرینی فانتزی Metaphor: ReFantazio طی ماههای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و Atlus به تازگی تریلر داستانی جدیدی از آن منتشر کرده است.
در بازی Metaphor: ReFantazio، شما کنترل شخصیت جوانی را برعهده میگیرید که برای نجات پادشاهی یوکرویا (Euchronia) و شکستن طلسمی که بر ولیعهد و دوست دوران کودکیاش تحمیل شده است، سفری حماسی را آغاز میکند. در حالیکه قلمرو پادشاهی پس از ترور پادشاه در آشوب و هرج و مرج فرو رفته، کلید شکستن این طلسم، شکست دادن شخصیت شروری به نام لوئیس (Louis) است.
تریلر جدید بازی ضمن نمایش این چهارچوب داستانی، نگاهی تازه به سیستم مبارزات، تعدادی از شخصیتها و بخشهای مختلف بازی ارائه میدهد.
بازی Metaphor: ReFantazio در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) امسال برای کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
این بازی واقعا شاهکار خالصه ، هر تریلی که ازش میدن فقط بیشتر هایپم میکنه
بهترین گیم ۲۰۲۴ برای من همینه 🔥
جذاب و دوست داشتنی
خیلی بازیه شاهکاریه امیدوارم همینطور بره بالا ❤️❤️❤️
من داستان بازی های انیمه ای که جدی هستن و رگه های سیاسی داخل بازی هست دوست دارم مثلا انیمه اتک ان تایتان رو اگر یه بازی انیمه ای تصور کنیم دقیقا همون سبک مورد علاقم هست ولی بازی های انیمه ای گوگولی مگولی که دقیقا برای بچه ها ساخته شده و از داستان ها و اتفاقات جدی که در دنیا میگذره دوری میکنه بخاطر سنگین بودن پذیرشش برای مخاطبین هدفش نه خوب حقم داره بالاخره برای هدف خودش ساخته شده ولی این بازی مشخص از تریلر داستانیش و سنین کاراکترها داخل بازی دیالوگ ها فقط ایکاش گیم پلی بازی هم در عین پایبند بودن به مکانیک های ساختاری گیم پلی این سبک بازی ها اون جدی بودن داستان رو هم نشون بده فقط با خونریزی و قطع عضو این ساختار شکسته نمیشه به تنهایی اشتباهی که حتی یه سری انیمه های ژاپنی هم میکنن مخصوصا از بعد اتک ان تایتان که فکر کردن همه میتونن فرمول موفقش رو تکرار کنن ولی ساختار یک انیمه موفق یا یک بازی انیمه ای موفق این نیست به تنهایی تمام بخشها هم راستا با هم حرکت میکنن خیلی جاها هم رو کاور میکنن یه وقتا هم نقض میکنن ولی کاملا حرفه ای خلاصه که هر گردی گردو نیست اما این استودیو که فکر کنم برای سگا باشه عجیب تخصصش این بازی ها هست پرسونا رو ترکونده لامصب کلا بازی بدی نداره از طرفدارای بازی های انیمه ای هم پرسیدم حتی
کاملا باهات موافقم ، من تنها گیمی که با استایل انیمه ای پلی میدم بازیهای اتلاس هستن ، از پرسونا و شین مگامی تنسه بگیر تا همین متافور
درواقع این استودیو و بقیه استودیو هایی که پرسونا و شین مگامی تنسه و … بقیه گیم های اتلاس رو دولوپ میکنن برای اتلاس هستن ، سگا تو سال ۲۰۱۳ اتلاس رو میخره
اره خیلی مهمه یک استودیو تخصصش در هر سبکی هست کار رو دربیاره کلا به غیر از بازی انیمه ای کلا انیمه های ژاپنی که رگه های سیاسی و بحثهای اجتماعی و عقاید تندروها رو به چالش بکشه و بخواد ساختار رو بشکنه دوست دارم همون اولین قسمت اتک ان تایتان کافی بود و کاراکتر ارن جذبم کنه اون بی کله بودنش برای شناخت دنیا پشت دیوار ها گرچه داستان به حدی باهات استادانه بازی میکنه که تا اخر خیلی چیزا دیگه رو اضافه میکنه شکستن ساختار یک جامعه رو دوست دارم
داستانش خیلی خفن میزنه. و جالب اینکه هم real time combat داره و هم نوبتیه. حس می کنم با هر دوتا سبک مبارزه میشه بازی رو پیش برد اما احتمالا مجبور میشیم برای دشمنان قوی تر از سبک نوبتی استفاده کنیم و برای دشمنان ضعیف از real time combat که وقتمون برای دشمنان ضعیف یا به اصلاح لول پایین تر گرفته نشه . اگه اینطوری باشه که خیلی خوبه
من فقط persona 5 royal رو پلی دادم و با همه چیش حال کردم به جز دو چیز :
۱.فضا سازیش
۲.جنگیدن های وقت گیر با دشمنان ضعیف
و با این بازی دقیقا همین دوتا رو تغییر دادن دمشون گرم