بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود

بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود

محسن رضوی فر
۱۰:۱۵ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود

پس از انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف در خصوص Resident Evil 9، سرانجام کپکام (Capcom) به صورت رسمی اعلام کرد که بازی جدید این سری در دست توسعه قرار دارد.

در جریان شوکیس تابستانی اخیر Capcom، آقای Koshi Nakanishi، کارگردان Resident Evil 7 تایید کرد که بازی بعدی این مجموعه در دست ساخت قرار دارد و او کارگردان این نسخه است. به گفته Nakanishi که سابقه کارگردانی Resident Evil Revelations و همچنین کار روی Resident Evil 5 را دارد، بازی جدید این فرنچایز یک اثر قابل توجه خواهد بود.

وی در این باره گفت:

ما در حال ساخت یک Resident Evil جدید هستیم. برای من دشوار بود که متوجه شوم بعد از Resident Evil 7 چه باید کرد. من هنوز نمی‌توانم جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک بگذارم، اما امیدوارم در روزی که اطلاعات را منتشر می‌کنم، هیجان‌زده باشید.

Resident Evil 9 ظاهراً از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت بوده و طبق گزارش‌ها، طولانی‌ترین چرخه توسعه و بیشترین بودجه را تا به امروز برای یک بازی از این سری خواهد داشت. طبق گزارش‌های منتشر شده، کپکام در این بازی از فناوری جهان باز جدید موتور RE Engine که در Dragon’s Dogma 2 معرفی شده است، استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر بر اساس اطلاعات فاش شده اخیر، Resident Evil 9 با تأخیر داخلی مواجه شده و در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. همچنین کپکام ظاهراً روی ساخت ریمیک بازی‌های Resident Evil Zero و Code Veronica نیز کار می‌کند.

AEODARKSIRENEllie terminatorܢ̣ࡅ࡙ܝ̇‌ࡅ߭ܚࡍ ܩࡍ߭AMIR 007ARSHIAAAAهایزنبرگMoojy_MskylordهیربدꕥKayatgeraltboy gamerAhmad_bk🤘Mohsenj74جان قمارباز𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞xbox gamerNigel∞more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود
بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ⓇⒺ گفت:

    احتمال زیاد سال ۲۰۲۵ یا سالگرد سی سالگی کپکام معرفیش کنن

    AEOMax22ARSHIAAAAهایزنبرگskylordboy gamer🤘Mohsenj74جان قماربازNimaxbox gamermore
  • پس خوبه چون resident evil 7 میشه گفت RE رو دوباره به اوجش برگردوند

    ARSHIAAAAهایزنبرگ™Patrickboy gamermediumNimaxbox gamerOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)Spider-Manبدون‍ تعصبmore
    • Jimmy گفت:

      ببین کارگردان خاصیه
      یعنی خیلی حالتا الان وجود داره
      مثلا revelation در مقایسه با خیلی از نسخه های دیگه رزیدنت اویل اثر متوسطیه ، اون موقع که کپ کام داشت از دوربین سوم شخص بروزترش ( زاویه دید ۳۶۰ درجه )استفاده می کرد ، تو این نسخه از همون دوربین سوم شخص قدیمی و اولیه استفاده کرد که زاویه دید ۱۸۰ درجه داشت و این خیلی واقعا عجیب بود
      تو رزیدنت اویل ۵ هم که واقعا نمی دونیم چقدر دست داشته ولی حداقل اینو می دونیم که طرفدارای واقعی رزیدنت اویل هیچ وقت نسخه پنجم رو تحسین نمی کنن و خیلی مواقع هم به شدت تنفر خودشون رو نسبت به این نسخه نشون میدن و اونو کالاف خطاب می کنن.
      میگم که ، از این کارگردان هر انتظاری میشه رفت

      AEOalone_in_the_lightARSHIAAAAهایزنبرگboy gamerNimaxbox gamerOda nobunaga(در حال جمع آوری ارتش)Spider-Manبدون‍ تعصبmore
    • Jimmy گفت:

      ولی برعکس
      یاسوهیرو آمپو محافظ کاره و ریسک الکی نمی کنه
      منطقی میره جلو
      این کارگردان حداقل تو کارنامه خیلی از یاسوهیرو آمپو ضعیف تر عمل کرده

      AEOalone_in_the_lightهایزنبرگboy gamerSpider-ManBrainiac( خداحافظ )
  • Jimmy گفت:

    وای
    یاسوهیرو آمپو نیست !!!!
    البته خب خود اونم درگیر کلی پروژه ی دیگه مثل رزیدنت اویل ۴ و …بود
    ولی این یکی از ایناست که همه جور بازی می تونه بسازه 😂
    یهو دیدید خیلی بد می سازه
    یهو دیدید یه اثر متوسط می سازه
    یهو هم دیدید یهو اثر خوب تولید می کنه
    ولی امیدوارم کپ کام تهدیدش کنه بگه ببین یا متای بالای ۹۰ یا اعدام !😂😂😂

    AEOARSHIAAAAهایزنبرگgeraltboy gamerlogical manبدون‍ تعصب
  • امیدوارم تو این سری هم یک نفر شبیه مستر ایکس یا نمسیس تو گپ بیفته دنبالمون

    خیلی حال میداد تو دو ریمیک مستر ایکس هلیکوپتر و برداشت برای اولین بار دیدم خیلی ترسیدم قشنگ بود

    صدای پاهاش

    👍👍❤️

    AEOSiamakهایزنبرگboy gamerxbox gamerSpider-Man
    • Jimmy گفت:

      بدترین حالت اینه که بازی المان های جهان باز رو به خودش نگیره
      جهان باز و نیمه جهان باز برای رزیدنت اویل سمه
      تا الان اکثر و اکثر نسخه های رزیدنت اویل حتی نیمه جهان باز هم نبودن
      الان خیلی ها فکر می کنن رزیدنت اویل ۴ مثلا نیمه جهان بازه ، این حرف هم کاملا اشتباهه، رزیدنت اویل ۴ در ۸۰ ۹۰ درصد مواقع در محیط های نسبتا بسته و محدودی جریان داره ، قلعه و قصر سالازار و جزیره و … تو این لوکیشن‌ها ماها اکثر بخش بازی رو به صورت خطی دنبال می کنیم و در اکثر و اکثر مواقع المان های جهان باز اصلا تو بازی وجود ندارن. مثلا شما تو قلعه و قصر سالازار نمی تونید برید هر کاری که دلتون می خواد انجام بدید.درسته ، مکان بزرگیه و… ولی شما نمیرید کارها و ماموریت های دلخواه خودتون رو انجام بدید. شما مثلا برای یک قسمت از لوحی به یه جایی از قلعه میرید و برای یه قسمت دیگش هم همینطور. المان های جهان باز بودن و نیمه جهان باز بودن هم فقط این نیست که
      اصلا اگه اینطور بود شاید بازی موفق نمی شد
      خدا کنه رزیدنت اویل ۹ کلا جهان باز نباشه

      AEOalone_in_the_lightهایزنبرگxbox gamerSpider-ManfarhanBrainiac( خداحافظ )Senior Grimes 🕶️
      • Jimmy گفت:

        المان های جهان باز رو به خودش بگیره *
        اصلاحیه 😅

        AEOهایزنبرگxbox gamerSpider-ManfarhanBrainiac( خداحافظ )
      • AQUARIUS گفت:

        رزیدنت ایول از نسخه اول تا کد ورونیکا به سبک مترویدوانیا ساخته شده بود و البته این سبک رو بشدت بومی سازی کرد ولی از نسخه ۴ این سبک رو رها کرد و خطی شد که بنظرم اگر این سبک رو ادامه میداد و به بلوغ میرسوند الان سبک (رزیدنت لایک) یا (ایول لایک) داشتیم.
        البته نسخه ۷ دوباره روند مترویدوانیا رو درپیش گرفت که امیدوارم این نسخه هم همینطور باشه

        AEO
  • Oromasdes گفت:

    رزیدنت ۷ خاص ترین رزیدنتی بود که پلی داده بودم و در عنصر ترس با revelation 2 برابری میکرد. منتظر یه نسخه خوب دیگه باید باشیم

    boy gamer
  • عالیه چون ایشون تو سری ۷ تونست واقعا ترس رو القا کنه به نظرم دوباره با یک resident evil که آمیزه ای از ترس و احساسات عاطفی هست طرف باشیم

    AEOloghain
  • Unknown گفت:

    Resident Evil 5 خار داره که روش‌ کار‌ نمیکنید؟
    خیلیا‌ میگن نسخه ۵ نسخه خوبی نبود و از اصل و ریشه بازی دور بوده،خب حالا بنظرتون این فرصت مهیا نیست که با ریمیکش اون‌ نقص هارو برطرف کنه؟چرا از اونور‌ قضیه نگاه نمیکنید؟!
    بعدشم RE9 جهان باز؟؟؟ترس عمده این فرنچایز به محیط های سربسته و پر از ترس و خفناکشه بعد جهان باز چه صیغه ایه؟
    ببینیم چی میشه حالا!

    AEO𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞former godalone_in_the_lightObi wanARSHIAAAAهایزنبرگوحید سلطانی
    • Jimmy گفت:

      رزیدنت اویل ۵ واقعا بازی چرتیه
      کالاف دیوتیه رسماً
      بعدشم کلی نسخه ها و اولویت های خیلی بهتر هستن برای ریمیک شدن

      AEOformer godalone_in_the_lightARSHIAAAAMono and 6Unknownوحید سلطانیMeafanaAQUARIUS𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞more
      • اینطوری باشه ۷ هم اوت لسته رسما
        اصلا اکشن نداشت

        AEO𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞ARSHIAAAAMono and 6هایزنبرگ
      • King گفت:

        اون اویلی که رسما کال اف دیوتی هست اویل ۶

        AEO𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞ARSHIAAAAهایزنبرگ
        • AEO گفت:

          اویل ۶ همه جاش هم کالاف نبود مخصوصا کمپین لیان که ترس بیشتری هم داشت و همینطور ایدا
          اون اویل که کالاف بود نسخه اوپریشن راکون سیتی و آمبرلا کورپس بودن در حدی زامبی می‌ریخت سرت و بازی چرت بود که خسته میشدی از این حد از اکشن

      • Jimmy گفت:

        کسایی که دیس لایک دادن
        صرفاً فقط رزیدنت اویل رو بازی می کنن
        اصلا کسایی که طرفدار رزیدنت اویل باشن می دونن که رزیدنت اویل ۵ هیچ بویی از نسخه های قبلیش نبرده و کلا از سبکش دور شده
        میگید اویل ۴ پس مگه اکشن نیست ؟
        رزیدنت اویل ۴ خیلی با نسخه پنجم فرق داره
        رزیدنت اویل ۴ ترکیبی از ترس و اکشنه
        میگید چجوری ؟ اصلا ترسناک نیستش که
        درسته ولی شما محیطای بازی رو نگاه کن
        جنگل سرد و درختان …
        اصلا قابل قیاس نیستن
        رزیدنت اویل ۴ مگه کالاف دیوتیه ؟

        AEO𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞ARSHIAAAAgeraltmediumAQUARIUSPerfect
        • AQUARIUS گفت:

          اینایی که دیس دادن فن گیم های ترسناک نیستن فن گیم های اکشن هستن که تفننی رزیدنت ایول هم بازی میکنن

          𝐌𝐚𝐱 𝐏𝐚𝐲𝐧𝐞ARSHIAAAAgeraltmedium
        • Oracle گفت:

          رزیدنت ۴ هم اکشن بود و عنصر ترس هم خیلی نداشت اما چیزی که باعث تحسینش شد اول دوربینش بود که برای اولین بار دوربین سوم شخص بود، گیمپلی، داستان، روایت و همه چی در اوج و در عین حال تعادل بود. ولی هرچی گذشت با رزیدنت ۵ و ۶ از تعادل خارج شد همه چیزش اکشن بیش از حد تو ۵ یا اتکا فقط به کاراکترهای محبوب تو ۶ بدون روایت و پرداخت مناسب(به استثنای خط کریس).

          نسخه هفتمم دقیقا مثل ۴ کاملا جدید اما نسخه ۸ باز اسیر افراط و کلیشه شد.

          الان گیمرا و مخصوصا منتقدا فقط دنبال ایده ی نو و انقلابی هستن مخصوصا تو سری فرنچایزها. مثلا یکم از المان های نسخه ۴ تو ۸ استفاده شد(روستا، عبور از کنار زامبی ها) آماج حمله قرار گرفت.

          امیدوارم با بودجه ای که کپکام در نظر گرفته و اینهمه سال که تو توسعه قرار داده بتونه حرف جدید برای گفتن داشته باشه و مقوله ی جنگل و روستای دهکده رو فراموش کنه.

          AEO
        • 🔶 (Jimmy): ببین دوست عزیز من خودم از طرفدارای پرو پا قرص رزیدنت اویل هستم اولین بازیم رو پلی استیشن ۱ بود یعنی انقدر براش ارزش قائلم و ترسناک بودنش رو به اکشن بودنش ترجیح میدم خب ولی اینکه شما میگی اویل ۵ بازی چرتیه و کالاف دیوتیه رسما داری در حق بازی بی انصافی میکنی و به خاطر یک اکشن شدن کل نقاط قوت بازی رو میبری زیر سوال، اینکه از هسته اصلی رزیدنت اویل دور شده بود معماها حذف و اکشن شده بود (مخصوصا مشت زدن ها کریس به صخره) و از یه سری المان های این آیپی مثل سیو کردن با دستگاه تایپ فاصله گرفته بود رو قبول دارم اما اینکه میگی چرت بود این نظر شماست وگرنه برای من و خیلی از دوستان این مورد اکشن شدن اوایل بازی به چشممون اومد و بعد از مدتی عادت کردیم

          🔸 از لحاظ گیم پلی، داستان و شخصیت پردازی، گرافیک و فضاسازی آفریقا،موسیقی و صداگذاری فوق العاده بود یعنی انقدر نقات قوت داشت که اون ضعف اکشن شدن بازی رو میپوشوند، گیم پلی بازی رو شما ببین تو کدوم بازی میتونی انقدر دستت باز باشه برای اینکه بتونی کل تجهیزاتت رو با یار همراهت عوض کنی گیم پلی بازی بزرگترین نقطه قوت بازی بود و ارزش تکرار پذیریه بسیار بالایی داشت طوری که من به شخصه بیش از ده بار با کریس و شوا بازی رو تموم کردم بخش مرسنرایز بازی هم که دیگه بماند چقدر معتاد کننده بود شما هم اون سکانس مبارزه همزمان با وسکر و جیل رو ببین چطور دلت میاد بگی این بازی چرته اویل ۵ جزو بهترین بازی های شوتر سوم شخصه

          🔸داستان و شخصیت پردازی بازی هم که با وجود کریس، جیل و وسکر به بهترین شکل ممکن نوشته و انجام شده بود موسیقی بازی هم که انقدر عالی بود من هنوزه که هنوزه آلبومش رو دارم گوش میدم مخصوصا اون قطعه (Jill Help) گرافیک بصری بازی هم که تو زمان خودش عالی بود گرافیک هنری هم مخصوصا طراحی آفریقا و اتمسفری که بازی میداد درجه یک بود به نظرم شما داری بخاطر علاقت رو آیپی رزیدنت اویل تعصبی رفتار میکنی اونم فقط بخاطر اکشن شدنش وگرنه به طور کلی یک بازی عالی بود اون عزیزانی هم که دیس دادن مطمئنا بخاطر همین مواردی که گفتمه نه اینکه صرفا بازی اکشن دوست دارن

          🔸الان اویل ۷ هم ریشه های رزیدنت اویل دور شده بود موجودات ماورایی، اول شخص شدن، شخصیت اصلی جدید پس باید بگیم اویل ۷ بد بود؟ نه خیلی هم فوق العاده بود و به شخصه برای من شاهکار بود چیزی که مهمه اینه که شما لذت کافی رو از بازی ببری اینکه بازی ها از ریشه ها و هسته اصلیشون دور بشن اکثر مواقع ضربه به لذت ما نمیزنن به عنوان مثال من از رزیدنت اویل ۶ لذت نبردم و یکبارم بیشتر با هر کاراکتر تمومش نکردم و به نظرم بدترین نسخه اصلی این سری هستش البته اگر داستانش رو فاکتور بگیریم این نظر منه، شما از اویل ۵ لذت نبردی خب اگر نظر شخصیه شماست محترمه ولی اگر نظر کلی باشه و شما بگی به طور کلی بازی بدی بود اونجاس که دیگه با دلایل منطقی میتونم از کیفیت بازی دفاع کنم اونم نه به عنوان یک رزیدنت اویل کاملا اصیل بلکه به عنوان یک بازی با کیفیت

          AEO
          • AEO گفت:

            کاملا حرفتون درسته مخصوصا اون مبارزه با وسکر در حالت انسانیش و همینطور وسکر با جیل که اومد یکم بار اکشن بازی رو بگیره و رسما داشت میگفت که شما نمیتونی باس بازی رو فقط با کیو کیو تیر زدن بکشی و شکست بدی و باید باهوش هم باشی و یه فایت با وسکر بود که باید میرفتی و برق ها رو خاموش میکردی تا وسکر تورو گم کنه و بعد باید با همکاری شوا آر پی جی رو پر میکردی و به وسکر شلیک میکردی و پشت بندش هم وقتی گلوله آر پی جی رو نگه میداره یه تیر کلت هم میزدی تا وسکر دمیج بخوره یا وقتی میخواستی جیل رو به هوش بیاری باید باهاش حرف میزدی و از پشت نگهش میداشتی تا شوا بهش تیر بزنه و بیوفته زمین و تو هم اون دستگاه روی تخت سینه اش رو که وسکر کنترلش میکرد رو باید با دست میکندی یا حتی اون باس اول بازی اوروبوروس که باید توی کوره داغش میکردی تا بسوزه
            من نمونه همچین باس هایی رو تا حالا حداقل توی سری اویل ندیده بودم و خیلی خلاقانه میشد اونهارو شکست داد بجای اینکه چندتا چشم گنده دربیارن که بهشون تیر بزنی یا نقطه ضعف بزرگ داشته باشن که قشنگ معلوم باشه حتی وقتی که تیر میزدی به جیل و بعد چندتا تیر میمرد بازی میگفت که شما باختی و نباید اینو بکشی

            امیر پورحسینی
        • AEO گفت:

          درسته خیلی شبیه هم بودن هم داستان هم محیط ها و هم سبک بازی ولی اویل ۴ تقریبا یک سومش داخل روز و روستا بود و وقتی با لیان دل لاگو رو شکست میدادی بازی رسما از اون به بعد تا لحظه ای که با جت اسکی میرن شب بود ولی اویل ۵ نصف بازی توی روز بود و بقیه اش هم توی کارخونه و غار و کشتی که اونجا هم تقریبا میشه گفت بعد از ظهر بود و یه نوری داخل میزد ولی روی کشتی کامل شب بود و اون بخشی که با وسکر میرن داخل آتشفشان که اونجا هم آخر بازی بود
          اما محیط های ۴ یه چیز دیگه بود قشنگ حس اضطراب رو بهت میداد که مثلا ممکنه توی یکی از خونه های روستا چندتا گانادو مونده باشن و وقتی کامل میگشتی اونارو پیدا میکردی اما ۵ اصلا هیچ حس ترس و اضطرابی هم نداشت و وقتی هم زامبی ها میومدن رو سرت همشون با هم بودن و مثل ۴ نبود که یه سریا تو یه خونه ای مونده باشن و برات کمین کرده باشن

          امیر پورحسینی
      • Unknown گفت:

        خب منم دقیقا منظورم اینه که اون نقص و بدی هاشو برطرفه کنه و یه ریمیک خوب ازش بسازه دیگه😐
        بقول‌ معروف بشوره ببره

    • Unknown گفت:

      خب داداش یکی از اهداف ریمیک چیه بنظرت؟؟
      برطرف کردن نقص و ایرادهای بازی اصلیه دیگه،وقتی ریمیکش کنن میتونن اون بخش هایی که افتضاح بوده درست کنن
      بهمین خوشمزگی!

    • AEO گفت:

      اصلا داش اون اویل یک و زیرو هم حتی نیمه جهان باز هم نبودن با اون عظمت عمارت اسپنسر

  • فرق ناشر اینجا مشخص میشه مایکروسافت بود ۲۰۱۸ معرفی می‌کرد ۲۰۲۶ انتشار

    AEOهایزنبرگ
  • ترسناکیش رو بیشتر کن اکشنش رو کمتر

    Mono and 6
  • 🔶 بهترین خبر ممکن 🔥

    🔸بعد از نسخه اورجینال رزیدنت اویل ۳ ترسناک ترین نسخه ای که بازی کردم اویل ۷ بود

  • خیلی عاایه، این یعنی المان های ترس تو نسخه نهم بیشتره، اگه ترس و فضای نسخه نهم نزدیک به نسخه هفتم باشه عالیه

    former godmedium
  • Richman گفت:

    دیگه بعد از چرخه ی تولید ۸ ساله باید یه LAST OF US تحویل بده .
    کمتر راضی نمیشیم . 😁😊

    former god
  • ای جانم چقدر کیف کردم اویل جهان باز عالیه من دوست دارم ساعتها درگیر داستان بازی و مراحل جانبی این عشق بشم ولی امیدوارم خیلی خیلی محتاط عمل کنن در عین حال خلاقانه و فقط با ماموریت های الکی مپ پر نکنن مثلا برو لباس یه باباییکه قبلا زامبی بوده بیار واسه ننش دلتنگه بچه رفتشه یا یه عروسک دختر بچه که موقع فرار از دستش افتاده بود مثل بازی گوست وایر توکیو برای ارواح ماموریت انجام میدادی بچه روح پیدا کن از خونشون تو معبد دعا کن برام.نمیخواد کل مپ رو پر کنن از کارای بیهوده ماموریت های جانبی در مپ کوچیکتر ولی با کیفیت لذت ببری از اون ماموریت جانبی در کل خبر خوبی بود

    AEO
  • taitan گفت:

    اگر اینجوری باشه خیلی عالی میشه چون evil7 واقعا یه شاهکاره

بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 هدایت می‌شود