بازی Dragon Age: The Veilguard چندین درجه سختی مختلف خواهد داشت
Dragon Age: The Veilguard علاوه بر سطوح دشواری پیشفرض، گزینه جدیدی به نام Unbound نیز دارد که قابلیت شخصیسازی میزان سختی عناصر مختلف گیمپلی را به پلیر اعطا میکند.
پس از معرفی Dragon Age: The Veilguard در ماه ژوئن، استودیوی Bioware و شرکت EA همچنان به ارائه جزئیات جدید در مورد این بازی نقشآفرینی اکشن ادامه میدهند و به تازگی اطلاعات تازهای در مورد سیستم ساخت شخصیت، روند پیشرفت، مبارزات و گزینههای دشواری بازی منتشر کردهاند.
در Dragon Age: The Veilguard، بازیکنان میتوانند از بین چندین گزینه، درجه سختی مدنظر خود را انتخاب کنند. به نظر میرسد حالت Storyteller آسانترین درجه سختی باشد و بیشتر روی روایت داستان تمرکز کند تا چالشهای مبارزه. حالت Adventurer تعادلی بین هر دو برقرار میکند و احتمالاً حالت پیشفرض بازی خواهد بود. همچنین در این بازی درجه سختیای با نام Nightmare وجود دارد که سختترین حالت بازی به شمار میرود.
بازیکنان میتوانند در هر زمانی درجه سختی را تغییر دهند، به جز حالت Nightmare که پس از انتخاب، قفل میشود و قابل تغییر نیست.
در نهایت، Dragon Age: The Veilguard گزینه دیگری به نام Unbound را ارائه میدهد که به بازیکنان این امکان را میدهد تا جنبههای مختلف گیمپلی را به منظور تطابق با نیازهای خود، به شکلهای گوناگون تنظیم کنند. این مسئله شامل مواردی مانند مسیریابی، کمک در نشانهگیری، زمانبندی دفاع، میزان آسیب وارد شده و دریافتی و حتی گزینهای به نام «بدون مرگ» میشود. کورین بوش (Corinne Busche)، کارگردان بازی، میگوید:
هیچیک از این گزینهها تقلب محسوب نمیشوند. این راهی برای اطمینان از این است که بازیکنان با هر سطحی از توانمندی بتوانند بازی را تجربه کنند.
Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار دقیق بازی هنوز مشخص نیست.
پر بحثترینها
- گزارش: شرکت تنسنت در حال بررسی خرید یوبیسافت است
- نقدها و نمرات Starfield: Shattered Space منتشر شدند
- نقدها و نمرات Silent Hill 2 Remake منتشر شدند
- چرا GTA 6 میتواند یک ناامیدی بزرگ باشد؟
- منبع داخلی: Xbox در آشفته ترین حالت خود قرار دارد
- ۵۳ درصد گیمرها بازیهای تکنفره را ترجیح میدهند
- اکانت رسمی Xbox، شوخی فیل اسپنسر با پلی استیشن را یک قدم جلوتر میبرد
- مدیران رده بالای سونی از واکنشهای منفی به رونمایی Ghost Of Yōtei راضی نیستند
- مایکروسافت میخواهد بداند که چرا توسعهدهندگان PS5 را به Xbox Series ترجیح میدهند
- مدیر طراحی Starfield: از بسیاری جهات این بهترین اثری است که تا به حال ساختهایم
نظرات
برای این بازی نگرانم چون قراره خیلی ووک باشه خودشونن اعلام کردن که همه شخصیتا دو جنس گران
بچه های گیمفا ووک دوست دارن
انتخابی باشن تاثیری نمیزارن
من که کل مس افکتو بدون رابطه(چه زن چه مرد🗿) رفتم
حال کردی با مردش؟ لذت بردی؟ 👀
نه شما تجربه داری
من که گفتم نمیکنم🗿
یاد زمانی بخیر ک هر خبری از Dragon Age منتشر میشد ذوق مرگ میشدم….💔
پیشبینی متا ۷۴
خب یه خبر عالی مه تحت تاثیر سولز ها قرار نگرفته
بایوویر دیگه نمیتونه چیزی مثل سه گانه مس افکت بسازه هنوز با پایان نسخه سوم افسرده ام .