فروش بازی A Way Out از ۹ میلیون نسخه عبور کرد
طبق اعلام استودیوی Hazelight، بازی اکشن ماجراجویی کواپ محور A Way Out از زمان انتشار در سال ۲۰۱۸ تا به حال بیش از ۹ میلیون نسخه فروخته است.
بازی A Way Out که در سال ۱۹۷۲ جریان دارد، داستان دو شخصیت به نامهای وینسنت و لئو را روایت میکند که با همکاری با یکدیگر از زندان فرار میکنند. هر یک از این شخصیتها انگیزههای خاص خود را دارند، اما گیمپلی بازی به دلیل تمرکز زیاد بر روی المانهای کواپ و همکاری قابل توجه است. این بازی به صورت اسپلیتاسکرین و Co-op آنلاین تا دو بازیکن قابل تجربه است.
همچنین چندی پیش اعلام شد که فروش It Takes Two، دیگر ساخته Hazelight، از ۱۶ میلیون نسخه عبور کرده است. به نظر میرسد این استودیو قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی از پروژه بعدی خود رونمایی کند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
چ استودیو موفقی👍
آخرش فقط 😂
با روش های بنی اسرائیل خودم رو رسوندم به تفنگ
نمیدونم فقط منم اینحوری فکر میکنم که انگار لحظه آخر رو پایان بندیشو فکر کردن
چی؟
جمله بندیم خیلی بد بود
-آیا فقط من اینجوری فکر میکنم،
که انگار لحظه اخر برای پایان بندیش فکر کردن
پایه بندی خوبی بود که
یه مینی گیم بود که باید مچ مینداختیم
من اونجا دکمه مربع منترلرم خراب شد رفتم گفتن ذغالش به اون نرمی فلت به اوک سفتی رو سورخ کردن چکار کردم که اینجور شده؟
گفتم نمیدونم
خیلی دیگه جدی گرفتی 😂 برادر به درد خط مقدم جنگ میخورد
تمام گیمرا اونجا سعی میکردن به تفنگ نرسن
هنوزم از همه متفاوتی🗿
سبحان الله
جدی من شخصیت داداشمو از شخصیت خودم بیشتر دوست داشتم
کدوم بود
من وینسنت
👍
درود
حیف که نمیتونم تجربش کنم
چرا
چون دو نفر باید باشی
انلاین نداره؟
انلاین بزن
پلتفرمت چیه؟ اگه خواستی میتونیم انلاین بازی کنیم
آنلاینم میشه
کنسولم افلاینه🫤
اینم به نظرم اگه یه کم تلاش کرده بودن می تونستن رو نسخه سوییچ رو هم پیاده کنن !
پ.ن: بازی بعدیش تو نصف این مدت ، حدود دو برابر این فروخته بود
چطوری میخوان اسپیلت اسکرینو رو تو یه صفحه ۷ اینچی جا بدن تازه اگه قدرت سوییچ بکشه
چطوری اسپلیت اسکرین رو برای IT Takes Two پیاده کردن ؟!
جواب : همونطور هم برای این می تونستن پیاده کنن !
۱- قدرت سوییچ میکشه خوبش هم میکشه همونطوری که ویچر ۳ و هاگوارتز لگسی و هلبلید ۱ رو خیلی خوب اجرا میکنه.
2-سوییچ به تلویزیون وصل میشه :/
۱_ اینکه یه کنسول دستی بخری و برای بازی کردن مجبور باشی به تلویزیون وصلش کنی خیلی مضحک و خنده داره
۲_ اسپیلت اسکرین نیاز به سخت افزار گرافیکی خیلی قوی است و همین بازی هایی که نام بردی همینجوریش مثل خیار دارن اجرا میشن چه برسه به اسپیلت اسکرین
در آخرم باید بگم برا سخت افزار سوییچ ماله نکش چون بهت میخندن
سوییچ دستی نیست هیبریدیه فقط مدل لایت هست که دستیه. کسی که مدل لایت رو میگیره نمیخواد روش a way out اسپلیت اسکرین بازی کنه.
توی خود جعبه مدل نرمال و اولد داک و کابل HDMI هست. سخت افزار سوییچ هم از کنسول های نسل هفت قوی تره و از ps4 یکم ضعیفتره. بازی های نسل هشت اگه *بهینه سازی درست* بشن که کار سختیه برا سوییچ اجرا میشن(جز عناوینی مثل رد دد ۲). شما هلبلید رو رو سوییچ دیدی چجوری اجرا میشه؟ مثل نسخه ps4 عه
در ضمن نینتدو سخت افزار رو under clock کرده. و شما با چیت میتونید قفل ۳۰fps رو بشکنید و مثلا رد دد ردمپشن ۱ رو مثال بزنم. ۴۵ اف پی اس اجرا میشه و با یه زره اورکلاک ۶۰ fps میشه. ۱۰۸۰
اوه. stray رو یادم رفت
تو دو نفره به مشکل میخورن
این استودیو فوقولعادست با عرضه ایت تکس تو نشون داد واقعا پتانسیله خوبی داره برا بازیایه دونفره ساختن خدا کنه بازم بسازه من ک عاشقه بازیاش شدم
همین یه هفته پیش برای دومین بار تمومش کردم
حرف نداره
بازیش برای چهار پنج سال پیش هست و متای خوبی هم نگرفت ولی از نظر فروش و داستان قشنگ ترکوند
((این هیت نیست)) این بازی قشنگ بود ولی چرا کسی باید برای یه بازی داستانی کوتاه پول بده؟؟
درسته کوتاه بود ولی ارزششو داشت
اینو پلی ندادم بارها دلم میخواست ولی خوب همش دو به شک بودم ولی بازی its take twoرو اولین بار دامادمون گرفته بود اون موقع تازه اومده بود با خواهرم پلی میدادن و خیلی تعریف میکردن هنوز بازی سال هم نشده بود پلی دادم منم باهاشون دو نفری اصلا محو سیستم مبارزات خلاقانه بازی که واقعا تا به حال ندیده بودم انقدر جذاب گیم پلی بازی مبتنی بر همکاری رو بازی تنها با داشتن یک داستان خیلی ساده به تصویر بکشه داستان بازی در عین سادگی ولی از دید یک فرزند طلاق بود که اشکاش جادویی رو درست کرد که به پدر و مادرش فرصت رو بده در محیطی که همیشه توش زندگی کردن ولی در عین حال منفعل بودن ایندفعه با دیدگاه متفاوتی جلو برن کار مشغله زندگی که باعث دور شدنشون از هم و فرزندشون شده بود و تمام روزمرگی ها که مثل یک باس فایت هر روز همه ادما باهاش درگیر هستن رو در قالب وسایل خونه به تصویر کشیده بود با گیم پلی جذاب و بامزه تو امکان نداره انفرادی کاری رو بتونی انجام بدی صد بارم ببازی ولی باید با پارتنرت موو کنی و بری جلو با انمی ها بجنگی انجین انریل چهار هم به خوبی از قابلیت ها بصریش در قالب ژانری که بازی ساخته شده بود حالت انیمیشن های پیکسار و دیزنی استفاده شده بود از فیچراش واقعا اون سال یه سری میگفتن چون رقیب جدی نداشت بازی سال شد ولی این درست نیست چون واقعا بازی بود که همه چیز رو به زیبایی به تصویر کشیده بود چه داستان گیم پلی و موارد فنی و مشکل بزرگ طلاق که در همه جوامع باعث ضربه زدن به بچه ها میشه رو با یک بازی جذاب به تصویر میکشید و باعث میشد خیلی ها با همین بازی که دستاورد بازی سال رو هم داره با دید متفاوتی بشینن پلی بدن و حتی زوج هایی که بچه دارن در استانه طلاق شاید باعث این بشه که بدونن اون بچه بی صدا اشکها میریزه کسی چمیدونه شاید تز اشکهای همین بچه ها باز یه جادویی درست بشه دکتر حکیم بیاد جادوشون کنه😂😂
بازیه قشنگیه بخرمش؟
بخر پشیمون نمیشی
فقط اولشو جلو خانواده نرو💀
چرا؟💀🌚
زیاد صحنه جالبی رو نشون نمیده🌚اصلا برو گیمپلیشو ببین🥲
💀🗿🌚
من وقتی با داداشم بازی میکردم بهم میگفت بیرو دماغ دراز😂