سازندگان Days Gone برای ساخت یک سهگانه برنامه داشتند
کارگردان Days Gone اخیراً اعلام کرده است که داستان این بازی اکشن ماجراجویی جهان باز را به عنوان یک سهگانه نوشته بود.
به نظر میرسد که Days Gone احتمالاً برای همیشه فرزند فراموش شده سونی باشد. این بازی در سال ۲۰۱۹ ابتدا برای پلیاستیشن ۴ منتشر شد. علیرغم اینکه عنوان مذکور نشانههایی از یک اثر را نشان میداد، از برخی مشکلات فنی رنج میبرد و برخی از گیمرها نیز از روند کند داستان آن ناراضی بودند.
با این حال، تجربه Days Gone با بهروزرسانی رایگان نسل جدید برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۰ و با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بسیار بهبود یافت. این بازی همچنین در سال ۲۰۲۱ برای رایانههای شخصی منتشر شد.
با وجود اینکه درخواستهای زیادی از سوی طرفداران برای ساخت دنباله Days Gone وجود دارد، اما سونی به این پروژه چراغ سبز نشان نداده است. این در حالی است که طبق گزارشها این بازی بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته است.
علیرغم عدم تمایل سونی به ساخت دنباله، جان گاروین (John Garvin)، کارگردان Days Gone، اخیراً با انتشار پستی در توییتر خود فاش کرد که بند استودیو (Bend Studio) برای ساخت یک سهگانه از این بازی برنامه داشته است.
وی در این باره گفت:
من برای پایان Days Gone یک کلیفهنگر نوشتم با این هدف که یک سهگانه (نه فقط یک دنباله) وجود داشته باشد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
کاش بسازن دنبالشو
خیلی دوسش داشتم
اینا که نمیسازنش، حداقل میگفتن تهش چی میشد
تا اسم این بازی اومد فکر کردم دوباره اسم جف راس و گلایههاش رو ببینم ولی مثل اینکه این دفعه جان گاروین لب به سخن گشوده !!!
این بنده خداها بایدم اینقد ناراحت باشن وقتی داستان بازیشون از هر نظر کامل بود و سونی بخاطر اینکه رقیبی برای لست آف اس خودش نشه ادامه این بازی کنسل کرد اره دلایل دیگه ای هم بود اما بنظر من دلیل اصلیش این بود چون بعد از حواشی لست آف آس۲ خیلی پلیرها روی اوردن سمت دیز گان اینم خلاف میل عزیز دور دونه سونی بود(نیل دارکمن)
چه توهماتی!
رقیب است؟
شوخی میکنی داش؟
اولا دوستان ، Days Gone یه بازی با گیمپلی موتور سواری خوب ، داستان به شدت کند ، ماموریت های فرعی به شدت تکراری ، و گرافیک بسیار خوب بود ، بازی رو به سختی تموم کردم و تنها دلیلی که تمومش کردم این بود که خریده بودمش !!!! اما لطفا و خواهشا اینو متوجه بشید هیتر های عزیز ، من نه عنوان طرفدار یک کنسول ، بلکه به عنوان یک گیمر ، بهتون میگم ، لست آف آس دو ، یک بازی ((سرگرم کننده)) با گیم پلی به شدت غنی ، سیستم انیمیشن داینامیک ، گرافیک فوق العاده در کنار پرمورمنس عجیب غریب ، و داستانی که قبل تموم کردن بازی با اینکه خوشتون میاد ولی بدتونم میاد ، ولی وقتی تموم میکنیش شدیدا از داستان بازی خوشتون میاد ، بهترین بازی ساخته شده توسط بشر هست ، ببینید ، بازی یعنی آلن ویک ۲ ، بازی یعنی لست ، بازی یعنی گاد آف وار ، بازی یعنی کنترل و و و ، این بازی ها گیمپلی خوبشون نبوده که اونا رو بهترین میکنه ، داستان پیچیده و دوست داشتنی نبوده که بهترینشون کرده ، بلکه روح سازنده ، و عشق سازنده درون بازی هاست که قلب تپنده اون ها شده ، دیز گان روح و عشقی توش نیست ، من تک تک بازی های مشتی ایکس باکس و سونی رو تموم کردم ، با بررسی بازی هایی که برای ایکس باکس منتشر شده ، کاملا واضحِ که شکست نا امید کننده ای رو تجربه کرده ، و علت اینکه sony برنده همیشگی این صنعت خواهد موند ، نه بخاطر کنسول سونی ، بلکه بخاطر سازنده هایی هست که روح در بازی هاشون دمیده شده ، کاش کاش کاش ایکس باکس هم ، قید بازی های آنلاین و سرویس محور رو بزنه ، و برگرده جایی که باید باشه ، کاش در یوبیسافت تخته بشه توسط مردم و گیمر های با فهم ، که بقیه سازنده ها بفهمن گیمر ها جز خاص ترین اقشار هستن ، بزرگ ترین ذهن هارو دارن ، و اونا رو کمپانی های همچون یوبیسافت به چشم احمق های بیکار نگاه نکنن که یه ماموریت فرعی رو ۲۳ بار تو ۲۳ جای نقشه کپی پیست کرده باشن ، گیمر های آگاه نمیتونن با سیستم کاور گیری کپی پیست شده گیرز اف وار ۱ تا ۵ کنار بیان , گیمر ها نمیتونن بازی دیز گانی که میتونست خیلی بهتر ازین در بیاد ولی ناقص منتشر میشه رو تحمل کنن ، خلاصه بابت بهم ریختگی مطالب شرمنده ، خلاصه هرچی تو ذهنم بود رو بهتون گفتم ، ولی صنعت بازی بخاطر بازی باز های جدید ، و راحت طلبه که خراب شده نه کمپانی های بازی سازی ، چون اونا فقط نگاه میکنن ببینن جامعه چی میخواد تا بازی بسازن ، و با یه نگاه کوچیک به جامعه جهانی و سطح فکری جدید مردم ؛ رسما با قطعیت میتونم بگم در اینده نچندان دور ، بازی های داستانی کم کم کمرنگ تر و سپس حذف میشن ….. متاسفانه
سونی بازی خودشو به خاطر این که رقیب بازی خودش نشه با این که سطح کیفیتش خیلی از اون یکی بازیش کمتره کنسل کرد
منطقیه 😐
لست اف اس با اون همه لیک بازم فروشش از دیزگان بیشتر بود . رقیب؟ هیچ کس به جای لست نمیره دیزگان بازی کنه
خیلی هم پرفروش تر نبود، تبلیغاتی که برای لست شد هشتاد میلیارد برابره دیزگان بود
دیزگان یه بازی اوپن ورلد با انریل انجین بود که مدت زیادی درحال ساخت بود و تاخیر خورد اخرم به خاطر باگ تو فروش اولیه شکست خورد
لست ۲ یه بازی خطی با موتور خود ناتیداگ که هم از نظر متا و جایزه و هم تو فروش عالی بود
از نظر تبلیغات هم جفتشون تو یه سطح بودن
عزیزم در فروش اختلافشون چشمگیر نبود تو که آمارهارو دقیق تر از من میدونی.
تبلیغات لست دو و دیزگان در یه حد بود؟؟؟!!!!!!!!
چه شوخی تلخ و بیمزه ایی. در برابر دیزگان که هیچی. لست دو بزرگترین و پرهزینه ترین و پر کارمند ترین و پر تبلیغات ترین بلاک باستر تمام تاریخ برند پلی استیشن بود تا زمان عرضه خودش حداقل.
مشکلات فنی لانچ هم بخش کنترل کیفیت سونی بود که کم کاری یا عجله کرد و بطور کلی باگ و مشکلات فنی بخاطر عجله یا ناچاریه سهامدارانه
این پر پر پر هات اخر تمام بودجه مورد نیازش شد ۲۲۰ میلیون اندازه بودجه هورایزن و رگناروک و کمتر از اسپایدرمن ۲
که تو ۴ روز اول بیشتر از بودجش در اورد (با اون ریویو بامب ها و لیک ها ووو….)
یکم دیگه ابو تاب میدادی چنتا پر دیگه هم اضافه میکردی رسما فکر میکردم داری از رددد حرف میزنی 🤣
دقیقا جفتشون تو تبلیغات یک وضعیتو داشتن
جفتشون تو مراسم های مهم معرفی شدن ( دیزگان تو e3 معرفی شد ولی لست۲ تو psx)
بازی یه بار تاخیر خورده بود ولی بازم با مشکل اخر نسل ۸ عرضه شد (حداقل۷ سال درحال ساخت بوده)
این که کارگردان نتونسته خودشو به موقع به برنامه برسونه به کنترل کیفی ربطی نداره
کنترل کیفی تا یه حدی میتونه به بازی تاخیر بزنه که تاخیر باعث ضرر نشه
با وجود اینا امکان نداره بودجش کمتر یا حتی هم اندازه لست ۲ باشه
در ضمن هیچ اماری از فروش دیزگان نیست بجز حرف چنتا تحلیل گر
با توجه به لیک های اینسامنیاک فروش فیزیکیش ۲ میلیون بوده و ۱۰۰ میلیون دلار در امد نسخه دیجیتالی
تامی منو یادت رفته گویا داداشم آدرس غلط به من میدی؟ واسه هرکدوم از آمارها منبع نیاز بود بگو بزارم سریع. اول اینکه دیزگان تا فبریه ۲۰۲۲ نزدیک ۷.۵ میلیون نسخه فروخته.
نکته بعدی اینه که لست دو هزینه development بازیش ۲۲۰ میلیون دلار بوده، هزینه مارکتینگ برای همچین بازی ایی که مارکتینگ گسترده جهانی داره از هزینه دولوپمنت معمولا بیشتره و حتی تا دوبرابر میتونه بره، لست دو ۲۲۰ میلیون دلار فقط هزینه ساخت خود بازیش بوده، رد دد دو حدود دویست میلیون دلار هزینه ساختش بوده، لست دو رو ۲۲۰۰ نفر روی ساختش کار کردن و رد دد دو رو ۱۷۰۰ تا کارمند روش کار کردن، دیزگان که سهله، لست دو از همه لحاظ حتی از رد دد دو هم هزینه مالی و انسانی بیشتری داشته.
برای هرکدوم منبع خواستی بگو
برا همشون منبع بده
۱- اماری که من دادم مال لیک اینسامنیاکه که پارسال بود
اصلا ولش کن
همون ۷ میلیون تو ۳ سال روی ۲ تا پلتفرم
لست هم ۱۰ میلیون تو ۲ سال روی ۱ پلتفرم
اینا به هم نزدیکن؟
۲- تبلیغات اسپایدرمن ۲ از همه بازیای دیگه ps بیشتر بود ( مجسمه . تریلر تو مراسمای مهم و کامیون رو هوا وو)
هزینش چقدر بود؟ ۲.۴ میلیون
لست ۲ کل تبلیغاتش تریلر بوده
به نظرت هزینش چقدر میتونه باشه؟
هم دیزگان و هم لست ۲ دقیقا تبلیغات یک مدل داشتن
۳- https://gamefa.com/658309/the-last-of-us-part-2-was-worked-on-by-over-2000-developers/
منبعت اینه؟ داشتی میخوندی ولی به ۸۰۰۰ تا کارمندی که رو رددد کار کردن نرسیدی نه؟ جدیدا هزینه ساخت بازی خطی از بازی اوپن ورلد با اون هوش مصنوعی و جزئیات بیشتر شده؟ شهر عجیبیه🤣🤣🤣 رددد ۲ که همه جا دارن بهش میکن پر هزینه ترین بازی صنعت گیم از لست اف اس خطی هزینش کمتر بوده با ۸۰۰۰ کارمند 😂
دیزگان با ۲ بار تاخیر که به خاطر مشکلات فنی بازی بوده هزینش کمتر بوده
اونم بازی اوپن ورلد
گفتم بیشتر نباشه کمتر نیست
تو بجز گیمفا وبسایت دیگه ایی تاحالا نرفتی توو زندگیت؟ خیر عزیزم هیچوقت اپوزوسیون از پوزوسیون به عنوان منبع استفاده نمیکنه. یعنی به صفحه انگلیسی ویکیپدیاشونم یه سر نزدی؟
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Days_Gone#:~:text=Upon%20release%2C%20Days%20Gone%20received,million%20units%20by%20February%202022.
در اینجا میزان فروش از اطلاعات موجود در خوده سونیه. اما سال بعدش جناب راس کارگردان بازی گفت که ۹ میلیون نسخه فروخته. گفته وقتیکه سونی رو ترک میکرده دیزگان فقط روی کنسول بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته بوده.
https://80.lv/articles/days-gone-director-says-the-game-reached-9-million-sales/
انقدرم بعد از دو سال و ده سال نکن که بازی های ابنچنینی نود درصد فروششون نهایتا در دو سال اوله.
در اینجا هم میبینیم که ۲۱۶۴ نفر در چهارده استودیو روی tlou2 کار کردن و فقط ۲۲۰ میلیون دلار هزینه دولوپمنت بازی بوده.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://en.wikipedia.org/wiki/Development_of_The_Last_of_Us_Part_II%23:~:text%3DApproximately%25202%252C169%2520developers%2520across%252014,Last%2520of%2520Us%2520Part%2520II.&ved=2ahUKEwjGqo2s9P2GAxV5T6QEHSurDWgQFnoECBIQBQ&usg=AOvVaw0Ln-U8qPDblV5e9Kgn_eRi
در اینجا هم در صفحه رسمی ویکیپدیای انگلیسی رد دد دو میخونیم که ۱۶۰۰ نفر در دولوپمنت کار کردن و ۴۰۰ نفر دیگه هم در بخش های دیگه کمک کردن که در مجموع میشه ۲۰۰۰ نفر که ۱۶۴ تا کمتر از لست میشه. اما بودجه های دولوپمنت:
در این مقاله وبسایت gamerant به بودجه دولوپمنت برخی بازی ها اشاره کرده که برای gta5 مبلغ ۱۳۷ میلیون و برای رد دد دو ۱۷۰ میلیون دلار بوده که اختلاف چشمگیر با بودجه لست دارن.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://gamerant.com/star-citizen-development-costs-expensive-gta-rdr-cyberpunk/&ved=2ahUKEwislNjU9f2GAxUYhf0HHYsKD3YQFnoECCAQAQ&usg=AOvVaw0MLzNQLJkjXMnQBCzmn6rZ
اما راجع به لست که با یه سرچ ساده میتونستی بفهمی که ۲۲۰ میلیون و هورایزن فوربیدن وست ۲۱۲ میلیون دلار هزینه دولوپمنتشون بوده.
https://80.lv/articles/the-last-of-us-ii-horizon-forbidden-west-s-development-costs-accidentally-revealed/
دیگه برو صبحونه ت رو بخور ظهر شد
طنز شدی اپیلاسیون
منبعت شده در حد ویکی پدیا که هیچیش دقیق نیست 🤣
حرفای جف راسو میگی؟
https://www.zoomg.ir/game-news/340907-days-gone-sales-not-accurate/
وقتی یه بازی تونسته تو مدت کمتر بیشتر بفروشه یعنی چی بوده؟ افرین موفق تر بوده
پس به ۲ سال . ۳ سال ربط داره
تو حرف همون منبعی که تعداد کسایی که روی tlou2 کار کردنو گفته راجع به رددد ۲ قبول نداری؟ 🤣🤣🤣 تو چه سمی هستی
حداقل منبع خودتو قبول داشته باش😂
ویکی پدیا تعداد کسایی که به صورت مستمر روی بازی کار کردنو گفته نه همه افراد (کارمندای ثابت استودیو)
روی لست ۲ . ۲۱۰ نفر به صورت مستمر کار کردن ولی کل کسایی که روش کار کردن ۲۰۰۰ نفره
۲۰۰۰ نفر مستمر روی رددد ۲ کار کردن ولی تعداد کل افراد ۸۰۰۰ نفر بوده
تو که سایتای خارجی (ویکی پدیا🤣) دنبال میکنی باید این چیزارو بدونی
تو اکثر منابع از رددد ۲ به عنوان پر هزینه ترین بازی صنعت گیم اسم بردن
ولی هیچ کدوم عدد دقیقی نیست چون راک استار هیچ حرفی نزده
اون منبعی هم که بودجشو گفته (venture beat) معتبر نیست
Game best هم نشسته حساب کتاب کرده گفته ۹۴۴ میلیون
همچین گفت سایتای خارجی گفتم الان میره منابع معتبر صنعت گیمو میاره
منبع : ویکی پدیا 🤣
ویکی پدیا هر مطلبی خوندم یا ۱ هفته قبل ویرایش جدید گرفته بود یا چند روز پیشش
حیف.
اگه ۳ گانه میشد حتی در حد انچارتد برای من محبوب میشد
امید وارم فیلم دیزگان موفق بشه و باز هم برن سراغش
بازی خوبیه ولی متاسفانه مراحلش فوق تکراری هست همش داری دو سه که و تو محیط مختلف انجام میدی
موتور سواری تو بازی فوق لذت بخش دشمنان بازی تنوع خوبی دارن واینکه شبا حس ترس میده
مهم ترین زیبایی بازی هم داستان بازی و شخصیت های دوست داشتنیش هست( شخصیت های فوق دوست داشتنی )
خیلی مزایای دیگه داره این بازی که کمتر کسی توجه میکنه:
گرافیک فوق العاده…
انیمیشن فوق العاده نرم و روون با توجه به جهان باز بودن بازی به خصوص کاراکتر اصلی که معمولا تو بازی های جهان باز رعایت نمیشه…
فیزیک فوق العاده بازی به خصوص موتور…
مپ بازی که قدم به قدمش با فکر طراحی شده و مثل یوبی سافت الکی بزرگ و خالی نیست…
سیستم ارتقا کارآمد و جذاب(الان اکثر بازی ها کلی ارتقا در اختیار شما میذارن ولی اکثرش رو استفاده هم نکردی مشکلی پیش نمیاد ولی در مورد دیزگان اینطور نیست)…
اتمسفر بی نظیر…
و در آخر مبارزه با گله بزرگ فریکرها که به روش های مختلف میشه باهاشون مبارزه کرد و اون هیجانی که تو هیچ بازی پیدا نمیکنی..این بازی باگ موقع عرضه داشت از اون طرف رفت تو فاز مقایسه با لست آو آس وگرنه من شخصا از اکثر انحصاری های سونی بیشتر باهاش حال کردم
اولش بازی و شروع کردم ناامید گفتم مپش چقدر کوچیکه
بعدش هی بزرگ شد 😂😂😁😁
با و اینا مشکل نیست بنظرم بزرگترین مشکلش فقط مراحل تکراریش بود ولی من خودم به خاطر داستان همش پیگیرش بودم
کات سیکن هاشم به خاطر دیکن و نحوه حرف زدنش خیلی دوست داشتم ❤️👍
سونی به بلادبورن با اون فن بیس،و اون افتخارات میگه نه!
به دیزگان هم با ۷یا۸ میلیون فروش و اون فن بیس قوی هم میگه نه!!!
بعد میاد گیمی مثل هورایزن رو بزرگ میکنه،و تازه میاد قرارداد میبنده با لگو که بیاد با گوریلا کار کنه هورایزن لگو بسازه!!!
نتیجه میگیریم شهر عجیبی نیست! دنیا عجیبیه!🗿
گیمی مثل هورایزن نسخه اولش ۲۰میلیون فروخت قسمت دومش چند ماه پیش خبرش اومد که بالای ۸ میلیون فروخته حالا فک کن سونی بیاد دست از تبلیغ بازی که این همه براش سود داشته برداره
(Brother of death)
خوبه خودت میگی نسخه دومش ۸ میلیون فروخته!
دیزگان هم ۸ تا فروخته!
دیزگان تو ۵ سال امار فروش ۸ میلیونیش که رسمی نبود اومد
هورایزن تو ۲ سال
اون ۸ میلیون رو جف روز روان پریش وقتی از استودیو اومد بیرون تو یه توییت گفته و آمار رسمی نیست . ( یبار هم گفته بود ۱۰ میلیون فروخته که تکذیب کردن )
دوست من بزرگ نمیکنه هورازین بزرگ هست حالا چون تو دوست نداری دلیل بر بد بودن نیست. نقد هاش نمراتش نمره های تو استیم در صد رضایت پلی های پلی استیشن تو استورش گواه اینه که بازی فوق العاده هست. لطفا قبل از اینکه نطق بفرمایید یه جمله نظر من اینه هم قبلش بزارید یاد بگرید نظر خودتون بگید
فروشش بیشتره دیگه.
همه استدیو ها(همه! بجز مستقل ها) فکر پولن
هورایزن چه فشاری بهت آرده!
(AQUARIUS)
هورایزن فشاری به من نیاورده!
ولی حرف بدی زدم؟
الان چرا از بلادبورن خبری نیست؟
دیزگان هم خوب فروخته!
من حقیقت رو گفتم،میگم،خواهم گفت،اینکه تو فشاری شدی برام جالبه!
الان از بلاد بورن خبری بشه چه تاثیری به حال تو ایمس باکس فن داره؟ دی
نصف اینایی که بلاد بورن بلادبورن میکنن موقع عرضه بازی غیب میشن
اخر میبینی کل فروشش ۱۰ میلیونه
احتمالا بلاد تو نسل ۱۰ ریمیک میشه
هورایزن بهترین بازی برای کشوندن مخاطب کم سن سمت کنسوله
برای همین اول اون لگو شد و برای نینتندو پورت شد
تصمیماتی گرفته شده که نام این بازی جز زخمی کردن روح طرفدارانش چیز دیگه ای نداره…….
چرا باید به این سرنوشت دچار شه نمیدونم و متعجبم!!!
بازی the order 1886 حتی اسمی ازش نمیبرن..
آره این برام درد داره خیلی منتظر نسخه دومش بودم حرف نداشت جز اولین بازیها بود که رو ps4دیسکشو گرفتم خدایا گرافیکش چی میگفت پوف بعد کرایسس سه یه گرافیک خفن تحویلم داداون بود
وای اوردر 😞
چقدر حیف شد
دست یه استودیو بهتر میفتاد الان شده بود یکی از ip های اصلی ps
کاش سانتا مونیکا ادامش بده
سونی Shame on you!
اصلا خوشم نیومد، جهانش بسته ست خیلی جاها نمیتونی بری.
خیلی مراحل مجبوری از موتور استفاده کنی.
کاراکتر ها گیرایی و جذابیت ندارن نه اکشن خوبی داره نه مخفی کاری خوبی داره.
اصلا معلوم نیست چیه
جهانش بسته ست؟
خیلی جاها بوسیله ی موانع مثل درخت های قطع شده و صخره و سنگ بسته شده و مسیر مشخصه
دقت کنی مپش از نظر آزادی حرکت مثل خیلی از عناوین جهانباز نیست
کارمند:بچه
حالا بذار ریشات دراد
😂😂😂
😂😂😂😂😂
سونی قدر خیلی از آیپی هاشو ندونست اما این یکی بیشتر از بقیه درد داشت . این بازی رو علارغم اینکه پلاتش کردم سالی یکبار همین موقع ها تجربه میکنم و بی نهایت ازش لذت میبرم .
کراش دردش بیشتر بود
کراش که به ps ربطی نداشت
فرنچایز کراش رو باید میخرید
سونی هیچ وقت ip نمیخره
کراش رو ناتیداگ میساخت و انحصاری ps1 بود فقط امتیازش دست یونیورسال بود. سونی باید امتیازش رو از یونیورسال میگرفت.
بعد شرکت ویوندی کل یونیورسال رو خرید بعدش هم اکتیویژن کل ویوندی رو خرید بعدش هم مایکرسافت اکتیویژن رو خرید.
با حفظ نقاط قوت بازی و حل ایراداتش نسخه دوم به یکی از بهترین بازی ها تو سبک خودش تبدیل میشد
امیدوارم آنقدر از فیلمش استقبال کنن ک سونی تصمیم بگیره دنباله بازیش ساخته شه
هر چی از خوبی های این گیم بگم کم گفتم🔥
موسیقی آرامش بخش
حس ترس راحت بهت القا میکنه.
گرافیک بی نظیر
شخصیت های عالی.
مپ واقعا جذاب و دنیایی زیبا
آب و هوایی پویا 👌
تمام شدن بنزین و واقعی بودن بازی (واقعا خیلی خفن بود)
زامبی ها متنوع
و شب زیبا و ترسناک
لعنتی این گیم شاهکاره
سونی احمق هم چسبیده به هورایزین 😑