رئیس استودیوهای ایکس باکس: تعطیلی Tango Gameworks به دلیل تغییر در رهبری بوده است
مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوهای ایکس باکس، طی مصاحبهای با پادکست Variety Strictly Business اذعان کرد تعطیلی Tango Gameworks در درجه اول به دلیل تغییر در رهبری استودیو بوده است.
این مدیر اجرایی صراحتاً از Tango Gameworks نامی نبرد، اما وقتی از مت بوتی پرسیده شد که چرا توسعهدهنده سری The Evil Within تعطیل شده است، وی تغییرات در رهبری را علت آن عنوان کرد. او همچنین توضیح داد که عرضه و عملکرد خوب Hi-Fi Rush، موفقیتهای آینده را تضمین نمیکند.
وی در این باره گفت:
من نمیخواهم به دلیل احترام به افراد آنجا به جزئیات تصمیمی که اتخاذ شد ورود کنم. در آنجا آثار مختلفی از جمله Hi-Fi Rush ساخته شده است که یک اثر عالی بود و عملکرد خوبی را برای ما به ثبت رساند.
من فکر میکنم چیزی که باید در نظر گرفته شود این است که ما به یک بازی خاص به عنوان یک موقعیت آیندهنگر نیز نگاه میکنیم. چیزهای زیادی برای موفقیت در یک بازی وجود دارد. اینکه چه رهبری حضور دارد و آیا تیم همان تیمی است که قبلاً اثر موفقی منتشر کرده است؟
ما باید همه این موارد را با هم ببینیم و از خود بپرسیم آیا برای موفقیت در آینده آماده شدهایم؟ در حالی که ممکن است عوامل یا موقعیتهایی وجود داشته باشد که قبلاً منجر به موفقیت شدهاند، این احتمال نیز وجود دارد که همه آنها هنوز در سر جای خود نباشند، زیرا شما به آنچه که در آینده انجام میدهید، نگاه میکنید.
استودیوی Tango Gameworks در سال ۲۰۱۰ توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق سری Resident Evil تاسیس شد. او در طول فعالیتش در این استودیو بر روی بازیهای The Evil Within 1 و ۲ و Ghostwire: Tokyo کار کرد. وی در سال ۲۰۲۳ از این استودیو جدا شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
انگار تانگو گیم ورکس شده اسمش رو نیار🤐
یاد ولدمورت افتادم😂😂😂اونم بهش میگفتن اسمشو نبر
خب همین که یه شرکت رو میخری ولی نمیتونی حتی کنترلش کنی… واقعا بده (چه سونی چه ماکروسافت)
ولی یسوال دارم ، نمیتونستن کارمند هاشو انتقال بدن یکجای دیگه تو خود اکس باکس ؟ یا ادغامش کنن با یه شرکت دیگه؟ این چیز هارو خوب نمیدونم اگه مشکلی بود بگین
چکار کنه به پای ملت زنجیر ببنده نرید بمونید!!
اگه هم میخواستن ادغام کنن ، خود کارمندا همچین قصدی نداشتن. کشور خودشون محل بازیسازیه معلومه همونجا میمونن
دوست عزیز این شرکتو مایکروسافت نخریده مایکروسافت مادر شرکت بتزدا روخریده و این شرکت جزوش بوده تو توییتر خارجیا اگه یه سر بری که میازاکی که رفته سه نفرو گذاشته که شرکتو اداره کنن ازون سه نفر دونفرشون رفتن و خیلیا هن رفتن به استودیو خودش
به دلیل این بوده عرضه مدیریت نداشتید.
عزیزم اگه تعطیل هم نمیکرد کارمند هایی که اونجا بودن تازه کار بودن و توان ساخت بازی های تریپل ای نداشتن رهبری خوبی هم بینشون نبود .خب الان بدبختا چی کار میتونستن بکنن؟
فایده نداره کل مدیا صنعت گیم طرفدار ژاپنی ها هست و تعصب روشون میخورن اگر اینها هم اشتباه کنند کسی یقشون نمیگیره,
شینجی میکامی تمام افراد اصلی استودیو برای خودش برداشت و برد عملا استودیو که فقط چهار تا بازی ساز معمولی داخلش بوده تحویل مایکروسافت داد ,
یک سوال اینجاست شینجی میکامی چی میخواستی که مایکروسافت بهت نمیداد ؟ و هر دم دوست داری از این استودیو برو اون استودیو,
بحث مولتی پلتروم بازی ها باشه مایکروسافت با این هم مشکلی نداشت
داداش این تفکر ضد ژاپنیت رو از ذهنت بیرون بنداز. من خودم همینجوری بودم ، امریکایی ها رو بدتر میدونستم(که از خیلی های دیگه بهترن) در اکثر مداقع هم بهشون توهین میکردم متاسفانه.و خیلی اونارو تعصبی میدونستم.(البته این قضیه برمیگرده به زمان جوونی) ولی وقتی دیدم چطور بعد از اون فاجعه هیروشیما و ناگاساکی دیدم چطوری خودشون رو ساختن قطب تکنولوژی و صنعت خودروسازی شدن و….کلی افراد بازیساز مطرح تو ژاپنن به نظرم به خاطر اینکه سونی تو اونجاست اینجوری بهشون نگیم بهتره
“من نمیخواهم به دلیل احترام به افراد آنجا به جزئیات تصمیمی که اتخاذ شد ورود کنم.”
🤔 همین جمله مشخص کننده وضع استودیو هست.
به نظر میرسه نداشتن پتانسیل و یکپارچگی لازم برای تولید محتوا مد نظر ایکس باکس و رفتن میکامی به عنوان یک قطب موثر قطعا تاثیر گذار بوده. قسمت خوبش اینه با توجه به تعداد زیاد استودیو های ایکس باکس آی پی هایی مثل The Evil Within میتونن توسط استودیو های دیگه توسعه داده بشن.👍🙂
خوب شد مایکروسافت استدیو تعطیل کرد وگرنه اخبار حوزه بازی به میزان شدیدی کاهش پیدا میکرد😅ولی بنده خداها خیلی بد خورد تو برجکشون،فکر میکردن حالا با حضور میکامی دیگه بردو زدن و میتونن آثار با کیفیت و متنوع داشته باشن ولی شینجی با یک دیس سنگین استدیو رو ترک کرد(مثل اینکه اعضای تاثیر گذار رو هم با خودش برده)و اینا موندن و یک گروه که اکثرا تازه کارن و هیچکی هم گردن نمیگیرتشون(طبق اخبار منتشره دنبال رهبری در خور برای تانگو بودن ولی همه رد کردن)پس اینام زدن استدیو رو تیت پرک کردن
دقیقا الان ممد از اسنپ میاد میگه مدیریتون اشتباه بود الکی شدین کمپانی تریلیون دلاری😂
من از اول گفتم بخاطر مدیریت و نبود مدیر تعطیل شد،اینجا همه دیس میدادن بهم🤦♂️😏✋
فکر کردین ایکس باکس بدش میاد استودیویی که براش شاهکار ساخت رو برا هیچی تعطیل کنه؟
صدرصد نه!
اونایی که منبعشون farzam جونه معلومه باهات مخالفت میکنن
Farzam،Homayoun،Sparta،Starfailled لامصب مرد هزار چهرست این بشر😐
بعد اینکه یکبار همین ایکس باکس گفت بخاطره نداشتن مدیریت درست نبود یکبار گفت درآمد نداشت این استودیو یکبار گفت موفق نبود یکبار گفت نبود مدیر و ترک کردنش از این استودیو حالا داره یک بهانه جدید برای تعطیل کردن این استودیو آورده نه عزیزم سیاست ها پشت پرده تعطیلی بهترین و پر طرفدار ترین آی پی ها و این استودیو ها بود وگرنه استودیو های قبلی ش هم درآمد نداشتند چرا تعطیل نشدن اونا نه دوست عزیز قضیه چیز دیگری هست که نمیخواهند عنوان کنند هیچ کس دوست ندارد برای گیم پس بازی بسازه هیچ کس همانطور که یکی از کاربران هم اشاره نمودند بهتر هم که تعطیل شد چون اگر هم میماند اول اینکه شنجی میکتمی رفت بعد اون اعضای تازه وارد هم بدبدخت ها تجربه ای نداشتند بعد اینکه اخبار در حوضه بازی به شدت کاهش پیدا میکرد به عقیده خودم بعد تازه تنها این استودیو نبود چند تا آی پی و استودیو دیگه هم بود که تعطیل شدن چون مدیریت درست و پتانسیل درست و یکپارچگی و درآمد درست از استودیو هاشون ندارن
هر جا ردپای مایکروسافت باشه گندکاری و نارضایتی کارکنان و افراد برجسته وجود داره از اعضای ارشد بلیزارد و اکتیوییژن بگیر تا شینجی میکامی حقیقتا هیچکس دوست نداره بازی برای گیمپس بسازه و شات منزلت خودشو بازیرو پایین بیاره و پیرو خواسته های تحقیرکننده مایکروسافت باشه
ببین پسر خوب اگه مایکروسافت اینطوریه که تو میگی و خیلی بده چرا تو همهی پستها همیشه جنابعالی تاپ کامنتی ؟؟xd
خب بس کن دیگه بابا اصلا ایکس باکس بدردنخور و پلی استیشن پادشاه خوبه ؟؟ دنبال چی هستی ؟؟ میخوای چیو ثابت کنی ؟؟ بی کن دیگه ای بابا…..
پ.ن: از مدیریت گیمفا خواهش میکنم یه اخطاری به امثال این بدن و اگه ادامه داشت بنش کنن واقعا جو سایت رو تحت تأثیر قرار داده 🙏🙏
وقتی داره یه حقیقت رو میگه نیازی نیست بن بشه یا چی.شما هم بجای فرا فکنی میتونی اگه جوابی داری بهش بدی و متوسل به سطوح مدیریتی سایت نشی
به این جواب بدم یه چیزی بهش بگم که به ضرر خودمه
چیکارش داری بدبختو داره موجبات خنده و شادی ملت رو فراهم میکنه
Farzam با همین فرمون برو جلو به حرف های اینام توجه نکن من پشتتم🥰
خب Farzam،همایون،اسپارتا،استارفیلد یا با هر نام دیگه ای که داری،اصن ماکروسافت لکه ننگِ صنعتِ گیمه،چی به تو میرسه؟؟؟؟
دقیقا شانسیم شدن ابر کمپانی
ببخشید ازبس راجب الدن رینگ خودنم میکامی رو میازاکی گفتممن حاظرم قسم بخورم تو یه پی اس فور داری همشم کپی خور بازی میکنی لااقل ایکس باکس کاری کرد ک تو ایران بتونیم قانونی بازی کنیم
سوال اینجاس که میکامی دو سه ماه قبل تعطیلی استودیو میره چرا استودیویی که خودش تاسیس کرده و از سال ۲۰۱۰تا حالا بیش از چهار تا بازی ساخته همبشه به جوانتر ها فرصت داده دقیقا بعد از تمرکز ماکروسافت رو این استودیو این اتفاق میوفته ببینید بخاییم نخواییم تانگو هر چقدرم مالکیتش با بتسدا و در نهایت ماکروسافت به عنوان مالک کلی باشه رئیس استودیو میکامی از مهره های بزرگ و پدر ژانر وحشت بوده که یجورایی باید به تصمیماتش احترام گذاشت درسته مالکه ایکس باکس ولی میکامی هم ادم معمولی نبوددجایگاه ویژه ای داره میخوام بگم باید بیشتر تو تصمیم گیری ها و برنامه های اینده تانگو رو میکامی به عنوانوفرد باتجربه با سابقه و صاحب سبک حساب باز میکرددفرد معمولی نیست که ماکروسافت اشتباه کونامی با کوجیمارو دید درس نگرفت درسته حالا اونا برخورد داشتن با هم ولی اینجا ماکروسافت یکم انعطاف نشون میداد مبگفت خوب اصلا تانگو رو کل اختیارات تصمیم گیری رو به خود میکامی بدم احترام برارم بهش سیاست داشته باشم به مدیریت بتسدا هم بگم تانگو مستقیما گزارشش به خودم باشه و در عین حال که استفلال دادم برای تصمیم گیری نظارت درست و با سیاست نه سیخ بسوزه نه کباب هم داشته باشم .دستکم الان تانگو بود و شاید داشت رو نسخه سوم اویل ویتن کار مبکرد باز سورپرایزهایی مثل های فای راش میداد به ایکس باکس که در نهایت خود ایکس باکس نتیجش رو میدید مثل عملکرد عالی های فای راش میکامی کم کسی نیست که مفت از دستش بدی اصلا واقعا ادم میمونه ماکروسافت میدونس میکامی کی بوده؟چون وافعا عجیب بود که براره فکر رفتن سر میکامی میزد راضیش میکرد به هر قیمت بودجه ازادی و استقلال تانگو الان ویدیو گیم استودیو خوش ساختی رو ار دست داد هم ایکس باکس
(Love story)
میگم تو چی مینویسی اینقد؟؟؟
چه خبره!؟؟
۱۰ خط نوشتی ۵ خطش لازم به خوندن ندارن!
۲۵ خط نوشتی!!!
نشستی تک تک خطارو شمردی 😐
یه کارگردانی یه بازی خوب میسازه متاسفانه یه عده هستند از این افراد بت میسازند , از کجا میفهمی اختیار کامل نداده؟ مردکی داری ؟ حتی کلمه شاید هم استفاده نمیکنی ,
وقتی مایکروسافت به نینجا تئوری میگه برو هر چی دوست داری بساز ,یا قبلش به همین استودیو نگفته he fi rush بساز پس معلوم هست ایشون بهونه دیگه داشته رفته,
اصلا دلیل اینکه کوجیما از کونامی رفت این بود که دوست داشت متال گیر ۵ انحصاری باشه , چون میفهمه اگر انحصاری نباشه فن بوی های نمیاد ازش طرفداری کنند , و ایشون همیشه سیاست انحصاری دنبال کرده ,
رایان پیتون (Ryan Payton)، یکی از کارکنان سابق استودیو Kojima Productions، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که تنها دلیل عدم عرضه این بازی برای ایکس باکس ۳۶۰، تصمیم شخصی هیدئو بوده ,کونامی هم بخاطر همین انداختش بیرون , چون تفکرش ضرر خالی هست , حالا بیا طرفداری از کوجیما کن
بعضی از ژاپنی نژاد پرست واقعی هستند که دوست دارند انحصاری بزنند و گیمرا رو محروم کنند ,
اها کونامی چون کوجیما میخاست بازیاشو انحصاری پلی استیشن کنه پرتش کرد بیرون
خیلی منطقیه
خیلی منطقیه
اصلا هم بخاطر این نبود ک کوجیما ۳۰۰میلیون دلار برای ساخت ی موتور سوزوند ک اخرشم اون موتوره بدرد نخورد
شما هم از مایکروسافت با وجود تمام اشتباهاتی که توی این چند سال به برند اکس باکس ضربه زده بت ساختید؛ بنابراین اینکه انقدر دیگران رو محکوم میکنید پذیرفته نیست.
قشنگ بود لایک هم دادم ولی دیگه دوستت ندارم … چرا رمان می نویسی … اگر میخوای نظرت خونده بشه منت سر ما بزار همینو خلاصه بگو
—–
گزارشی هم منتشر شده بود که دو نفر از سه نفری که میکامی به نوعی سکان اونجا رو میخواست بهشون بسپره از تانگو رفتن …
دوست عزیز میکامی خودش رفت با کسی درگیر نشد اتفاقا کسی که بی معرفتی کرد خود میکامی بود که نه تنها خودش رفت بلکه کلی افراد درجه یک اون استودیو رو هم هوایی کرد برد
مایکروسافت چیکار باید میکرد که نکرد ؟ هر استودیویی که زیر نظرشه که بهشون ازادی عمل داده که شینجی هم همینطور ولی متاسفانه قبلا هم گفتم این وظن پرسی ژاپنی جماعت کار دست خودشون و دیگران میدع
ژاپنی جماعت با آمریکایی جماعت حال نمیکنه
دلیل رفتنشم صدرصد بخاطر این بود ک از این به بعد بازیهایی ک قراره بسازه در انحصار یک شرکت آمریکایی هست
همین فردا ایکس باکس فرام رو هم بخره نود درصد استدیو از جمله خود میازاکی استدیو رو ترک میکنن
من اینو قشنگ میتونم حس کنم
شینجی میکامی گفت من دیگه بازی ترسناک نمیسازنم
سلطان طومار های نامنظم:)))))) البته حرف شما درسته،ولی برادر من ناموسا یکم خلاصه تر بنویس.
الان افتادن به آوردن هزارتا دلیل غیر منطقی که کار اشتباهشونو توجیه کنن به معنای واقعی […] مایکروسافت!
میبینی دوست عزیز حرف حق همیشه دیس لایک داره چون حقیقت هست و حقیقت هم تلخه و هیچ کس نمیخواد حقیقت رو بپذیرند میدونی چرا ۶ نفر لایک کردن از جمله من چون حقیقت پذیر هستند هیچ اشکالی ندارد مهم حرف حق هست ببین دوست عزیز من هم همچنین حرفی زدم ایکس باکس اصلا پتانسیل درست برای مدیریت استودیو های خودش رو ندارن چون هیچ کس دوست نداره برای گیم پس بازی بسازه یکبار گفت این استودیو بخاطرن مدیریت نادرست تعطیل شد یکبار گفت بخاطره نداشتن درآمد یعنی چی بخاطرن نداشتن درآمد تو استودیو های قبلی ت هم همینطوری درآمد نداشتند اما چرا تعطیل نشدن؟؟ هزار بار هست که الان ایکس باکس داره هزارتا بهانه الکی میاره ولی ایل سیاست های پشت پرده ش رو نمیکنند و تا میتوانند دارند اشتباهات خودشون رو توجیه میکنند و مقاومت میکنند ایکس باکس بدترین ضربه تاریخ رو به خودش زد با چی ؟؟ با تعطیل کردن آی پی های پر طرفدار و استودیو های بازی سازی پر طرفدار ش مانند همین های فای راش تمام زور ایکس باکس فقط به همین چند تا بازی هست که بهت میگم همین و بس دوست عزیز یک فرنچایز Doom دو فرنچایز کالاف دیوتی سه فرنچایز اساسینز کرید که حالا اساسینز کرید هم خیلی ها میگن اساسین های جدیدی که یوبیسافت میده بیرون اصلا رضایت بخش نیستند و یوبیسافت یوبیسافت قدیم
شما اگ بازی ساز بودید و تشخیص میدادید ک چ عنوان و استودیویی موفقه چ چیزی نیست ک الان وضع انحصاریای منتشر شده تون توی این سال های نسل ۸ و ۹ این جوری نبود
الکی واسه ما فاز مدیریت برندارید لطفا که بد رو اعصابید
ورداشته استودیوی موفق تعطیل کرده منبر هم میره
به عنوان کسی ک ۲ بار های فای راش رو تموم کرده و کنسولشونو داره اینو میگم ن ی فن بوی
نه دیگه ببین هر طور شده حتی اگه ضرر میدادید حتی اگه این استودیو داشت داغون میشد بخاطر نبود مدیریت . باید تعطیلش نمیکردید تا یه عده اینجا ناراحت نشن و بیان کاسه داغ تر از اش بشن
واقعا تعطیلی تانگو انگار اجتناب ناپذیر بود
رفتن میکامی اصلی ترین دلیل تعطیلی تانگو بود
بعد از اون هم یسری تازه کار موندن و اصلا دیگه داشت سبک بازی سازی تانگو عوض میشد و پروژه ها کوچیکتر
ضعف مدیریتی هم یه دلیل دیگه
موقعیت آینده نگرانه یا اینکه Tango نتونسته انتظارات مالی رو برآورده کنه چون اصلا مارکتینگی برای بازیشون صورت نگرفته؟
با این وضعیت کلا بتسدا تعطیل میشه جز بتسدا گیم استودیو.
آرکین هم خیلی بازی هاش از نظر فروش عملکرد خوبی ندارن لابد استودیو بعدی که قرار نیست برای مایکروسافت موقعیت آینده دار ایجاد کنه آرکین هستش.
دقیقا از نظر مایکرو موقعیت آیندهدار یعنی کالاف دیوتی؛ یه چیزی که انتظارات مالی رو برآورده کنه.
این تو دهنی خیلی خوبی برا فنای بچه ساله سونیه که با دلایل عجیب غریب مایکروسافتو دشمنه صنعت گیم خطاب میکردن
تو دهنی و امثال شما خوردن نه ما. چون چیزی که تعطیل شد مربوط به ماکروسافته نه سونی. دی
مربوط به ما بود ولی تجزیه تحلیلای احمقانه و نتیجه گیری های احمقانه ترش رو شما داشتین.آخرش یه مایکروسافت آفت صنعت گیم میذاشتین و میرفتین
در اون خط اخری که گفتی شکی توش نیست. حالا اون بماند. تجریه تحلیل و…نتیجش کلیش مربط ب شما بود. باخت وشما دادید نه ما
آفت به شرکتی میگن که به جا بازی ساختن ریمستر بازی ۴ سال پیشو که همینجوری خوش گرافیکه رو دربست میکنه تو پاچه گیمرا نه شرکتی که با یه سرویس ارزون و به صرف کلی بازی رو اونم اکثرا تو روز عرضه دست گیمرا میده
به خاطر جبران هزینه های ناشی از تصاحب خصمانه کمپانی های بزرگ بوده در درجه اول !!!
ترک استودیو توسط اقا شینجی میکامی بلافاصله بعد خریداری شدن توسط ماکرو و تعطیلی
“موفقیت High fi ruch ” دروغی که زیاد میگن ، آخه یکی نیست بگه اگه این بازی موفق بوده اولا چرا شدو دراپش میکنی ، دومن چرا در استودیو سازندشو تخته میکنی .
استودیویی که سودآور نباشه تعطیل میشه دیگه انقدر سفسطه بازی نداره
چون های فای راش بخاطر همین شدو دراپ شدن موفق نشد؟ خیلی خیلی بازی خوبیه با مدیریت بد بخاطر عدم موفقیتش شدن مگرنه خود گیم عالیه
“عرضه و عملکرد خوب Hi-Fi Rush، موفقیتهای آینده را تضمین نمیکند”
اصلا دلیل منطقی برای تعطیلی یه استودیو به این خوبی نیست.
بزرگترین خیانت به این استدیو رو میکامی کرد نه اکس باکس نقشه کشیدن واسه به جیب زدن پول و با رفقای خودم بقیه رو ول کردن خیلی زشته مایکرو هم میدونست ایشون استعفا میده ولی مایکرو واقعا بازی ترسناک کم داشت و تنها راه حل خرید بود ! خرید ایپی با بهای یک استدیو
امیدوارم میکامی هیچوقت سمت نینتندو نره و هر جایی میره فرهنگ خیانتشو با خودش نبره
باید خدمت تمامیه شما دوستان عزیز عرض کنم که کاملا دارن دروغ میگن ایکس باکس یعنی کلمه دروغ داره دروغ میگه استودیو های دیگه شون هم درآمد شون کم بود و مشکلات دیگه داشتن اما حلشون کرد ایکس باکس اما تمام داره دروغ میگه بار قبلی گفت این استودیو یکبار گفت بخاطره مدیریت نادرست یکبار هم گفت بخاطره نداشتن درآمد حالا داره این چنین بهانه ای رو میاره آقای فیل اسپنسر چرا اصل قضیه رو نمیگی چرا نمیگی که خودت بهترین استودیو ها و بهترین آی پی های پر طرفدار خودت رو خودت با دستای خودت نابودشون کردی با هزارتا سیاست و راز های مخفی پشت پرده رو چرا نمیای بگی یکبار گفتی بخاطره مدیریت نادرست یکبار هم بخاطره درآمد حالا هم داری به این بهانه میگی که این استودیو تعطیل شد همه دیگه فهمیدن چه سیسات هایی پشت پرده تعطیلی این چند تا استودیو معروف ت بود که این کارو کردی استودیو های قبلی استودیو های دیگه ت هم درآمد کمی داشتن اما چرا اونا تعطیل نشدن ببینید اینو همه گفتن یعنی هیچ کس مخالف این موضوع نیست با این کاری که فیل اسپنسر کرد یعنی بدترین ضربه رو به خودش زد چون بهترین استودیو های خودش رو بست و تعطیل کرد بهترین آی پی هایی که طرفداران دوستشون داشتن رو تعطیل و نابود کرد من به عنوان یک طرفدار دو آتیشه سونی درک میکنم طرفداران رو درسته دوست داشتن اون آی پی هارو ولی رفت تعطیل شون کرد