اطلاعاتی از درخت مهارت و تواناییهای قابل آزاد شدن در Dragon Age: The Veilguard منتشر شد
استودیوی بایوور (BioWare) همچنان به ارائه جزئیات جدید درباره بازی نقشآفرینی Dragon Age: The Veilguard ادامه میدهد. در همین راستا، کارگردان بازی اخیراً نحوه عملکرد درخت مهارت و تواناییهای دیگر را تشریح کرده است.
درخت مهارت در این بازی شامل سه بخش بقا، سلاحها و تواناییها است و بازیکنان قادر خواهد بود یک تخصص را انتخاب کنند. برای مثال بازیکنان در کلاس Warrior میتوانند قهرمان، قاتل یا ریپر شوند که هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند. هر گره مزایای منحصر به فردی را ارائه میدهد. گرههای الماس تواناییها هستند، دایرههای متوسط به عنوان ارتقای تواناییها عمل میکنند و شش ضلعی های کوچک صفات هستند.
حداکثر سطح هر شخصیت ۵۰ است، اما برای آزاد کردن یک تخصص نیازی به رسیدن به آن نخواهید داشت. کارگردان بازی خاطرنشان میکند که تمرکز این اثر بر اعداد واقعی و تغییر نحوه بازی شما است، نه جزئیات آماری. برخی از گرهها شامل ۲۵ درصد افزایش آسیب در برابر زره و حملات پرشی هستند.
همچنین بازیکنان میتوانند توانایی Wall of Fire را آزاد کنند که در آن طی ۶۰ ثانیه مانعی آتشین را ایجاد میکند. دشمنانی که از آن عبور میکنند، در هر ثانیه ۵۰ آسیب آتشی را دریافت میکنند. همراهان بازیکن نیز در مجموع پنج توانایی دارند که سه توانایی را به مبارزه وارد مینمایند. هر بار که سطح رابطه آنها افزایش مییابد، یک امتیاز مهارت برای آزاد کردن تواناییهای جدید دریافت خواهید کرد.
بازی Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
Ps شنیدم تو گیمزکام حضور نداره واقعا عجیبه
دوساله که حضور نداره با اسمال میشه سه سال
چیز عجیبی نیست
تازه امسال نینتندو هم نیست
واقعا دارم بهش امیدوار میشم
در رابطه با تغییر گیم پلی
اگه قرار باشه یه فرمول رو همش تکرار کنن میشه انگری بردز و فروت نینجا
آهان پس یوبیسافتم کار درستی کرده گند زده تو اساسینز کرید
بله دیگه رسیده بود به نمره زیره ۷۰
اوریجینز تغییرات منفی زیادی نداشت و به عبارتی واقعا تنوع ایجاد میکرد با الهام از ویچر ۳ ، ولی جدی جریان اودیسه فرق داره ، اودیسه از الهام به اسکی تبدیل شده که هویت خودشو از دست داده . اگه اساسینز کرید ار پی جی باشه بهتره عواقب متفاوتی برای مخفی کاری و اکشن بذاره ، نه اینکه بیلد اساسین رو اینقدر نرف کنه که برای دسترسی بهش باید از بلید هانتر یا واریور چشم پوشی کنی ، بعدشم لول دیزاین ساپورتت نکنه
بی ربط اما یه دموی نیم ساعته از گیم پلی star wars outlaws گذاشتن اما شما تو سایت پوشش ندادید
تریلرش بد بود ولی با این اطلاعاتی که دارن میدن حس میکنم قراره بازی خوبی بشه
امیدوارم یه تریلر درست درمون بدن ببینیم بایوور چی ساخته
خداکنه گیم خوبی بشه بهش امید دارم .
بعد این همه سال غیبت دراگون ایج ، این باید خوب باشه .
واقعا امیدوارم بایوور به روزای اوجش برگرده چون اگه کاری نکنه قطعا سرنوشتش مثل راکستدی میشه
قشنگ تغییر ژانر داده شده aRPG بعد میگن چرا طرفدارای قدیمی ناراضی ن. ابیلیتی ها از ۹ تا محدود شدن به ۳ تا. این نابود میکنه کلس mage رو. جدا از این قابلیت wall of fire که نشون دادن یک دقیقه! cooldown داره. لامصب. تنها کسایی که دیدم از این تغییر دفاع میکنن یا کلا DA پلی ندادن یا فن گرل های DAI هستن که فقط رومنس کردن کرکترا براشون مهمه
این که کاملا مشخصه کلا موومنتاش منو یاد فوراسپوکن مینداخت xD .
ببینم کرکتری مثل استرین یا گیل میتونن خلق کنن تا فن گرلارو جذب کنن xD
با این بازی این فرنچایز رو کلا ریبوت کردن
هان😐 ۹ تا شده ۳ تا؟؟؟!!😑😑🤦♂️🤦♂️ تو همون Inquisition هم چند تا از ابیلیتی ها محدود شده بودن، mage ها هم نرف شده بودن
دیگه این ک هیچی🤦♂️
ممنون از بایوور که کلا مفهوم دراگون ایج رو برام داره نابود میکنه . فقط امیدوارم داستان و انتخاب های داستانی خوب باشن که بتونم اینکه کلا گیم از ریشه عوض شده رو تحمل کنم . بیخود نیست فنای دراگون ایج اوریجینز بالدارز گیت ۳ رو دنباله حساب میکنن تا دراگون ایج های بعدیو