Dragon Age: The Veilguard به صورت آفلاین قابل بازی است
Corinne Busche، کارگردان Dragon Age: The Veilguard، تایید کرده است که این اثر اکشن نقشآفرینی به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود.
استودیوی بایوور (BioWare) اخیراً در Discord میزبان یک جلسه پرسش و پاسخ پیرامون Dragon Age: The Veilguard بوده است و اطلاعات بیشتری را از این بازی ارائه کرد. در این جلسه مشخص شد که عنوان مذکور کاملاً به صورت آفلاین قابل بازی است و به گفتهی کارگردان، بازیکنان نیازی به لینک شدن به حساب EA خود ندارند. وی همچنین تایید کرد که این بازی شامل هیچگونه پرداخت درون برنامهای و بتل پس نخواهد بود.
کارگردان Dragon Age: The Veilguard در این باره اظهار داشت:
برای تجربه بازی نیازی به اتصال آنلاین نخواهید داشت. تمرکز ما بر این است که بتوانیم بازی را به کاملترین اثر تکنفرهای که ممکن است، تبدیل کنیم. این بدان معنی است که شما نمیتوانید تصمیماتی را که در بازیهای قبلی این سری گرفتهاید، به نسخه جدید منتقل کنید. با این حال، در هنگام خلق یک شخصیت گزینههایی برای شخصیسازی کردن حالت کلی وجود خواهد داشت.
Dragon Age: The Vanguard در پاییز امسال برای کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
کاملا قابل تحسینه و جای ستایش داره . امیدوارم با اثر موفقی رو به رو بشیم
معلوم نیست چطوریه،باید بیاد تو بازار تا بفهمیم چی ازش درمیاد.
اونا همین طوریشم تو بخش تک نفره موندن بعد بیان تازه بازی رو مولتی پلیرم بکنن . حرکت خوبی بود اون لقمه بزرگتر از دهن رو بر نداشتن از یکی از بدترین ویژاگی های بازی جلو گیری کردن
تریلر جالبی داشت اما خیلیا دیس لایک کرده بودن و خوششون نیومده بود ، نمیدونم فروش یا حتی نمرات خوبی داره یا نه ولی امیدوارم به عقیده عده ای هویت نسخه اورجینال خودش رو نگه داره و بتونه موفق شه و نمرات و فروش خوبی داشته باشه !
اصلا تریلر جالبی بود . همون ۳۰ ثانیه از لیگ گیمپلی رو میزاشتن قبل اون ۲۰ دقیقه خیلی بهتر میشد . الکی اینهمه هیت هم نمیگرفت واقعا با خودشون چه فکری کردن با اون تریلر افتضاح
شاید اینجوری صلاح دیدن شایدم برنامه دیگه ای داشتن ، نمیدونم واقعاً ولی باید دید موقع انتشار وضعیتش به چه شکل میش میره … !
گرافیک بازی توی ذوق میزنه یکم بچه گونش کردن
خب این سری فانتزیه
نسخه ی قبلی گرافیکش رو نگاه کن بعد اینم نگاه کن متوجه میشی که بچگونش کردن
منتظر حمله ابوالفضل هستیم❤😂
چون تو گفتی حمله نمیکنم دی:
اون استیکر که داره میزنه تو صورت خودشو یادت رفته🗿
شوخی بود به دل نگیر
خدا خیرت بده دمت گرم من بشخصه از اون ویدیو بیست دقیقه ای که پخش کرد خوشم اومد و اگه خدا عمری بده ایشالا تا زمان انتشارش باشم حتما تجربش میکنم به امید خدا واقعا دمش گرم که میگه تمرکزش رو بازی تک نفره داستانی هست دنیا بازی ها و داستان های نقش افرینی بایوور خیلی زیباس خیلی
تمرکز ما بر این است که بتوانیم بازی را به کاملترین اثر تکنفرهای که ممکن است، تبدیل کنیم.
به به
خدا رو شکر.
تشکر از بایوور 🙏🏻
هنوز روح و کالبد بازیهای ویدیویی اصیل در عصر حاضر قابل مشاهده هست🥺
به به عجب ویژگی مثبتی😑
دیگه اینم شده “ویژگی مثبت”
از بس EA تو ۱۰ سال اخیر شیرین کاری کرده ، واقعا لازم بود که چنین فاکتورهایی رو تایید کنن !
کاش اکتیویژن یاد بگیره
به عنوان فردی که فن آثار بایوور هست ، گیمپلی این بازیو نمی پسندم . هرکسی خوشش اومد محترمه نظرش ، ولی برای من مثل وقتی بود که اساسینز کرید اودیسه معرفی شد . منظورم اینه فرنچایز دراگون ایج خیلی تاکتیکال هست ، تمام پارتی ممبرا قابل کنترلن ، به تعداد زیادی از ابیلیتی ها در یک زمان دسترسی داری . بعد اون وقت منفور ترین نسخه سری بین فندومش یعنی DA2 تاکتیکالو ضعیف کرد و خب نتیجه خوبی نداشت . الان بازی دوباره تاکتیکالی که اینکوئیزیشن اورده بود رو حذف کرده . خب من خیلی دلسرد شدم ، سیستم دستور دهی شده مثل مس افکت ، برای گیم شوتری مثل مس افکت که حتی بیشتر از دراگون ایج دوستش دارم ، اون سیستم دستور دهی برازنده گیم هست ، ولی نه برای دراگون ایج . امیدوارم داستان و قدرت تصمیم گیری قضیه رو جبران کنن . بعد ده سال صبر برای داستان سولاس بالاخره یه چیزی گیرمون اومد . گیمپلی ضد حال بود واسم ، اتمسفر دوست داشتنی بود . فقط امیدم الان به داستان و تصمیم گیری هاست . ببخشید طولانی شد
ایولا بهترین خبر ممکن..
خدا کنه ازش استقبال چشمگیری بشه تا سازنده ها بیشتر سمت بازیهای داستانی آفلاین برن…