صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day

صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day

محسن رضوی فر
۲۰:۴۰ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day

کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski)، خالق فرنچایز Gears of War، اخیراً پیرامون بازی Gears of War: E-Day صحبت کرده و ابزار اطمینان کرده است که بازی مذکور این سری را به ریشه‌های خود باز می‌گرداند.

بلزیسنکی طی مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب Xbox Expansion Pass اشاره کرد از مسیری که این مجموعه با Gears of War: E-Day به سمت آن پیش می‌رود، راضی است. وی پیرامون این موضوع صحبت کرد که شخصیت‌های JD و Dell و سایر شخصیت‌های عناوین Gears of War 4 و Gears 5 با وجود اینکه از شخصیت‌پردازی خوبی برخوردار بودند، اما نتوانستند به اندازه اعضای اصلی گروه دلتا طرفداران را جذب کنند.

بلزینسکی توضیح داد که حضور مارکوس به همراه Baird ایده خوبی برای بازی‌های Gears of War 4 و ۵ بود. با این حال، به نظر وی کشتن Anya اشتباهی شبیه به سه سبک Alien 3 برای نابودی شخصیت‌های اصلی بود. همچنین واکنش او نسبت به تریلر رونمایی Gears of War: E-Day جالب بود. وی توضیح داد که این تریلر با طرفداران قدیمی Gears به نوعی خاطره بازی می‌کند و قسمت‌هایی از موسیقی‌های آن به بازی‌های ابتدایی این سری از جمله Gears of War 3 اشاره دارد.

به گفته بلزینسکی، احساس عاطفی در مورد اثری که به خلق آن کمک کرده برای او کمی خودپسندانه است، اما او اظهار داشت که Gears به مانند فرزند او بوده است و با دانستن اینکه آن را در اختیار سازندگان مناسبی قرار داده، احساس خوبی داشته است.

صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day

همچنین او به چند ایستر اگ در تریلر معرفی Gears of War: E-Day اشاره کرد. به عنوان مثال، تیتر روزنامه با نام The war is over به جنگ‌های Pendulum اشاره دارد. خالق Gears of War از لحظه‌ای که مارکوس تلویزیونی را به سمت Drone پرتاب کرده و سپس آن را نابود می‌کند، به عنوان یک لحظه حماسی یاد کرد و امیدوار است که این حرکت در بازی اصلی نیز باشد. او اشاره کرد که مارکوس و دام تا قبل از اتفاقات اولین بازی Gears of War که ۱۴ سال پس از اتفاقات E-Day جریان داشت، با Baird و Cole ملاقات نکردند. او می‌گوید که ممکن است است یک طرح جانبی جداگانه برای دو شخصیت آخر وجود داشته باشد و همچنین افزود بخش اول بازی E-Day ممکن است جنگ‌های Pendulum را که طرفداران برای مدت طولانی خواستار دیدن آن بودند، به تصویر بکشد.

بازی Gears of War: E-Day برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست توسعه است.

Alan WakeBehzad zargaryMayaSeraboy gamer𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥بهنامCambyses The ThirdDARKSIRENhander16تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )پروفسور بی سوادSami 227∞کاکاسنگیAAACEاسنیک خور(موز خندان سابق)امیر حسینBehzaadBrainiac( خداحافظ )more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day
صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

صحبت‌های کلیف بلزینسکی در خصوص بازی Gears of War: E-Day