گزارش: همکاری خالق Assassin’s Creed با ایکس باکس در ساخت یک بازی AAA
یک منبع افشاگر نزدیک به ایکس باکس ادعا میکند که این برند یک قرارداد همکاری با خالق Assassin’s Creed به منظور ساخت یک پروژهی انحصاری AAA امضا کرده است.
eXtas1s، یکی از منابع افشاگر قابل اعتماد در صنعت بازی، اخیراً در انجمن eXputer پیرامون قرارداد انحصاری ایکس باکس با Patrice Désilets، خالق Assasin’s Creed، بحث کرده است. گفته شده که Xbox با همکاری استودیوی Panache Digital Games که در شهر مونترال کشور کانادا مستقر است، بر روی پروژه جدیدی کار میکند.
Panache Digital Games توسط Patrice Désilets رهبری میشود و این استودیو قبلا روی ساخت بازی Ancestors: The Humankind Odyssey کار کرده است. در حالی که منبع مذکور اطلاعات زیادی را در مورد این پروژه جدید فاش نکرده است، اما اشاره میکند که این بازی AAA با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته میشود.
همچنین این افشاکننده میگوید طبق شنیدههای وی، استودیوی Panache Digital این بازی را برای انتشار در سال ۲۰۲۶ هدفگذاری کرده است. با این حال، از آنجایی که بازی در مراحل اولیه توسعه است، احتمال دارد تاریخ انتشار آن در طول زمان تغییر کند.
این خبر در حالی منتشر میشود که ایکس باکس چندی پیش قراردادی مشابه را با خالقان Batman Arkham امضا کرد. در حالی که هر دوی این پروژهها فاصله زیادی تا عرضه دارند، اما تیمهای مستعد آنها میتوانند موفقیتهای بزرگی را برای ایکس باکس به ارمغان بیاورند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
همکاری خالق سری آرکهام و خالق اساسینز کرید با ایکس باکس…
منتظر بازیای خفن هستیم🔥
ایشالله یه گیم خفن درست کنن… ! 🔥
ولی ریسکیه چون دیگه تو اوج نیستن
عاحا
💚🔥👑
عالی
مایکرو فهمیده برای فروش گیم پسوکنسول فقط اوردن بازیهای شرکتها مهم نیست و باید بازیهای زیادی داشته باشه که مردم رو ترغیب به خرید یا تمدید اشتراک گیم پس کنه
چه بسا فرمول عرضه بازیهای پرطرفدار اکتی بلیزارد +بتسدا + بازیهای سرویس محور ایکس باکس روی پلی ۵ خیلی به فروش و درامد تجاریشون کمک میکنه
چه بسا فروش کنسولش روهمچند برابر میکنه.
فهمیده برای فروش کنسول وگیم پس باید بازی خوب و زیاد داشته باشه.
حتی انحصاری هم نیاز داره
اول من بهمه میگفتم تا این استدیوهایی که خریدن بیاد نتیجه بده و تاثیرشو بزاره کم کم باید ۲/۳ سال از خریدشون گذشته باشه
فکر کن هم کوجیما داره براش بازی میسازه
هم خالقان سری آرکام
هم خالق سری Assassin’s Creed
مایکروسافت حامی خلاقیت و استودیو های جدید و مستقل
کم مونده ایکس باکس بیاد با خانواده های ما هم قرارداد ببنده ….
گریه کن
ساخت بازی برینیاک برای ایکس باکس
با همکاری برینیاک🗿
ببین ، سیستمای مایکرو رو هک میکنم ، و در قالب پیام بهشون دستور میدم از من با کارگردانی خودم بازی بسازن ، اگه نیازن…
کل دیتاسنتر هارو میبرم رو هوا ..
.
پ.ن: برای درک کامنت باید با شخصیت برینیاک آشنایی داشته باشید .
این دفعه دیگه زمین رو به کلکسیون خودت اضافه می کنی 🗿
اگه مایکروسافت با ما قرارداد نمیبنده یه کامنت بزاریم 😂
مسئول زمان بندی انتشار بازیهای مایکروسافت بعد از این خبر : بی ناموس دلقک😂
میدونید چی برام جالبه
اینکه با انتشار این خبر ها بیشتر به خودم و افرادی مثل خودم افتخار میکنم که به شایعات اخیر گوش ندادیم و باورشون نکردیم
هرچند امیدوارم این خبر واقعی باشه و توسط خود ایکس باکس یا همین استودیو اعلام بشه
ولی چیزی که مشخصه اینه وضعیت ایکس باکس در بهترین حالت هستش با نمایش هایی که از خود ایکس باکس دیدیم میتونیم این نتیجه رو بگیریم
دقیقاً ، یادمه سال های قبل ایکس باکس به نفس نفس زدن افتاده بود و امسال کمی از روی واقعی خودش رو توی شوکیس نشون داد که بگه : ” آهای لعنتیا… من هنوز زندم 😄” ایشاالله که امسال سال ترکوندنه… !
بعد دوستان منتظر ناشر شدن هستن بشین تا بیاد 😂
عجیب است ایکس باکس این روز ها تصمیمات عالی و کم نقصی میگیره. امیدوارم که انحصاری های بزرگی حاصل این همکاری ها باشه
تمرکز و برنامه ریزی و استفاده از استادیو و افراد به جا خیلی کمک میکنه ، منظورم این نیست که خوب کاری کرده که چند تا از استادیو هارو تعطیل کرده ، طرف حرفم این هست از اون جایی که خیلی الان شرکت بزرگی شده ، برنامه ریزی قوی تری داره انجام میده و خوب گیم های زیادی رو هم ساپورت میکنه که امیدوارم همگی بتونیم این گیم هارو پلی بدیم و لذت ببریم !
++
هر سال مایکروسافت داره سرمایهگذاری بیشتری روی گیم انجام میده چه خبری بهتر ازین⭐
دقت کردید چجوری ورق برگشته؟ ی زمانی این جور خبرها فقط برای سونی میومد مثل Deviation یا جید ریموند و از سمت مایکروسافت فقط خبرها و گزارش های منفی! الان دقیقا برعکس شده تند تند خبر خوب از اون سمت اونوقت شرایر گفته تمرکز بیش از حد سونی روی آثار سرویس محور نه تنها باعث کم شدن آثار تک نفره اش شده بلکه همونا هم که در حال ساخت بودن تاخیر خوردن مثل سوشیما ۲ که چندین منبع خبری با اطمینان بالایی میگفتن حتی اگر امسال عرضه نشه رونماییش حتمیه. خلاصه که مایکروسافت رفت تو سکوت خبری و یه بازگشت استثنایی داشت.
ولی هنوز خبر بسته شدن تانگو ترامای بدی به ما وارد کرد و خیلیامون نمیتونیم مایکروسافتو بخاطرش ببخشیم
مایکروسافت بالا ۱۰۰ استدیو دارد
مایکروسافت تانگو و آرکین آستین را می بندد
حال مایکروسافت چند استدیو دارد ؟
.
آفرین مایکروسافت هنوزم بالا ۱۰۰ استدیو دارد
هیچکدوم از این ۱۰۰تا استدیو یکی از تحسین شده ترین بازیای چندسال اخیر که گیم پلی یونیکی داره و میتونه به فرانچز محبوب تبدیل بشه به نام های فای راش ندارند الان آرکین استینو بست یه پروژه بد دادند و تا حدی منطقیه نه یه استدیو با پتانسیل مثل تانگو های فای راش یکی از بهترین اتقاقاتی بود که پارسال تو گیمینگ رخ داد
حقیقتا من از این چیزا سر در نمیارم ولی مطمئنم تانگو با کلی برسی ،جلسه و مشورت بسته شده نه با تصمیمات لحظه ای آبدوغ خیاری
قطعا هدفی داشتند که از نظر تجاری خوب بوده ولی های فای راش واقعا حیف بود یعنی تنها بازیشون بود که من بعد از هیلو ریچ که شاهکار بود باهاش ارتباط گرفتم همونم درش تخته شد
ولی کدومشون مثل تانگوست؟
من با اینکه علاقه ای به جدل های کنسولی ندارم و طرفدار ایکس باکس و پی اس نیستم ولی لازم بود حسمو درباره تعطیل شدن استودیوی تانگو بگم، تعطیل شدنش واقعا حس بدی بهم داد، حتی ترماتایز شدم بخاطرش
خود مایکروسافت هم گفت تانگو بدون میکامی هیچ معنی نمی ده
بعضی وقتا تو شرایط حساس مجبوری تصمیمات سختی بگیری ک بعضی از این تصمیم ها باعث پیشرفت مجموعه میشه بعضی وقتام برعکس
امیدوارم دستکم این تصمیم باعث پیشرفت صنعت گیم بشه
مگه به تعداد استودیوست؟ معمولا به کیفیت استودیو نگاه می کنند، البته تقصیری ندارید اگه دوزار سواد داشتید که به خاطر دوتا گیم اجاره کردن اینجوری سرسپرده نمی شدید
دوزار سوادو شما نداری که حتی نتونستی معنی کامنت منو بفهمی
بعدشم به میزان سود آوری استودیو نگاه می کنن نه به استعداش
سوم هم می خوای اکانت ۳۰۰۰ دلاری استیمم و تعداد کنسول هایی که دارم رو نشونت بدم بفهمی گدا کیه
من ۲۸ سالمه زن و بچه دارم دستمم تو جیب خودمه پس دفعه بعد قبل از اینکه ضایع بشی به کامنتی که می دی فکر کن بچه
دادا اینو دوستانه بهت میگم.
منم بازی the evil within رو خیلی دوست داشتم و ناراحت هم شدم بابتش که دیگه (شاید) ساخته نشه ولی این قضیه تنها برای ماکرو نبوده، برای همه ی شرکتا بوده حتی استدیوی لندن پلی استیشن. و این تعدیل نیرو لازمه ی بقای هر شرکتیه.
و حالا شاید بگی چرا بین این همه استدیو تانگو؟ خوب جوابشو چند وقت پیش خود اسپنسر گفت که رفتن کارگردان خوب ژاپنیش باعث شد کلا استدیو بلا تکلیف بمونه و نتونه پروژه جدیدید رو ادامه بده.
اول میخواستم یکم خشن جواب بدم ولی گفتم تاثیر گذاری نیاز به حرف حق داره نه خشونت.😂
ایوللل امیدوارم بتونن ازش سری خفنی در بیارن😻
خدا رو شکر مثل اینکه مایکروسافت به خودش اومده
رقابت کنسولی که خیلی وقته به نفع سونی بوده داره دوباره اوج میگیره و ورق به نفع مایکروسافت برمیگرده
حالا باید ببینیم سونی برای مقابله با مایکرو چه برنامه ای داره
خیلی خوشحالم که دوباره داره رقابت کنسولی شکل میگیره و به اوج میرسه
از الان شروع کنن نهایتش بتونن بازیو به لانچ کنسول نسل بعد برسونن
ایکس باکس بد جور داره خطرناک میشه
Xbox داره کم کم میفهمه مارکتینگ یعنی چی…به امید موفقیت هر دو کنسول پلی استیشن و ایکس باکس….با یه چیزه ایکس باکس حال میکنم به عنوان دارنده کنسول پلی استیشن….که ما رو مجبور نمیکنه بریم کنسولشو بخریم برا پلی استیشن هم بازیهاشو میده..؟البته اونجا گیم پس و این داستانا ولی ما مجبوریم بریم پول بدیم بخریم…ولی خب میتونیم اگه خوب بود تجربش کنیم