Dragon Age: The Veilguard روی کنسولها از نرخ ۶۰ فریم پشتیبانی میکند
بایوور (BioWare) تایید کرده است که بازی Dragon Age: The Veilguard روی کنسولها از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی میکند و از هر دو حالت Quality و Performance برخوردار خواهد بود.
بازی Dragon Age: The Veilguard با استفاده از موتور داخلی شرکت EA یعنی Frostbite توسعه یافته است. طبق گزارش IGN، این اثر نقشآفرینی از حالتهای Performance و Quality پشتیبانی میکند و به نظر میرسد که بایوور از نظر بهینهسازی به خوبی عمل کرده است.
بازیهای نقشآفرینی بزرگ مانند Dragon’s Dogma 2 به دلیل گستردگی جهان باز قادر به هدفگذاری نرخ ۶۰ فریم نبودند. همچنین ثابت شد که این امر بر CPU فشار زیادی میکند و در نهایت منجر به نرخ فریم آزاد شده گردید که در بیشتر مواقع نزدیک به ۳۰ فریم بر ثانیه باقی میماند. با این حال، جدیدترین اثر بایوور یک نقشآفرینی جهان باز نخواهد بود، بنابراین سازندگان تصمیم گرفتند نرخ ۶۰ فریم را ارائه دهند.
بایوور در حال حاضر از به اشتراک گذاشتن رزولوشن هدف خودداری کرده است. با این حال، توسعهدهندگان اعلام کردند که در حال حاضر در حال کار بر روی پولیش و بهینهسازی بیشتر این عنوان هستند، بنابراین در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.
در همین حال، جزئیات بیشتری از این بازی ارائه شده است. توسعهدهندگان این بار به دنبال خلق یک تجربه پر از اکشن هستند. بایوور بیان میکند که مبارزات در Dragon Age: The Veilguard بیشتر روی حرکاتی مانند جاخالی دادن، دفاع و Parry برای عمق بیشتر تمرکز دارد و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه حتی میتواند مبارزات را جذابتر کند.
این اثر ابتدا با نام Dragon Age: Dreadwolf اما در نهایت به Dragon Age: The Veilguard تغییر نام پیدا کرد. روز گذشته یک ویدیوی ۲۰ دقیقهای از گیمپلی این بازی به نمایش درآمد که مبارزات، سیستم دیالوگ و همراهان بازیکن را نشان داد.
Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است
- به عقیده توسعهدهندگان پورت بازی برای Xbox بدون قرارداد گیم پس ارزشی ندارد
- دل نوشته های یک گیمر خسته؛ چرا خلاقیت و عشق در بازیهای ویدیویی کمرنگ شده است؟
- گزارش: مایکروسافت دلیل تاخیر نسخه Xbox بازی Black Myth: Wukong را اعلام کرد
- بلوپوینت گیمز: بازیهای AAA خود را با وسعت و مقیاس نابود میکنند
- شایعه: سونی قصد دارد بازیهای PS3 را روی PS5 قابل اجرا کند
- کارگردان Elden Ring: پایین آوردن سختی به بازی آسیب میرساند
- ۱۵ بازی داستانی با پایان احساسی و قابل تامل
- EA Sports FC 24 و GTA 5 در صدر پرفروشترین بازیهای ماه مه اروپا
- کارگردان Final Fantasy 16 به عرضه این بازی برای ایکس باکس اشاره میکند
نظرات
میشه رو کارکترها سوییچ کرد؟
داخل گیم پلی نشون نداده بودن
بنظرم بشه
نه تایید شده که نمیشه . صرفا میتونی بهشون دستور بدی
تو نمایش بازی مشخص بود ۶۰ فریم هست. با نظر به این که جهان باز هم نیست تصمیم خوبی گرفتن چون اکشن بازی هم سریع هست ۶۰ فریم جالب تره. منتها نمیدونم چرا حسی بهش ندارم! یعنی انگار نه انگار یه بازی از بایوور افسانه ای داره منتشر میشه! یه زمانی اسم این استودیو مو به تنم سیخ میکرد مخصوصا بخاطر DAO و ME2 . رونمایی ازش که فاجعه بود ، گیم پلی بازی بخاطر اکشن زیاد دل سرد کننده بود و فقط چندتا خبری که ازش اومده باعث شده حالت خنثی بهش داشته باشم وگرنه دو مورد اول کاملا ناامیدم کرده بودن…. در هرحال امیدوارم بازی موفق بشه مخصوصا از نظر فروش که یه موقع مشکلی برای استودیو پیش نیاد.
دیگه واقعا از اون گیم پلی بهتر برای بایوور محاله
هنوزم بدترین بخش مس افکت گیم پلیه
بنظرم متاش ۷۵ میشه حالا به دست منتقد ها بیفته بعد بازم یه دو دسته ای ایجاد میشه . مثل الان
گیم پلی بازی منو به یاد فینال فانتزی ۱۶و ۷ ریمیک انداخت،شبیه بازی هایی که در ژاپن ساخته میشن،بعدشم اگه بازی دراگون داگما ۶۰ فریم نیست چون کم کاری سازندست، سایبرپانک به این بزرگی حتی بالاتراز ۶۰ فریم هم میشه،البته نمیدونم منظور روی pc بود یا کنسول ها،بهرحال با گیمپلی بازی هیچ حال نکردم یادش بخیر dragon age=inquisition.
تمام ملت های جهان تو بازی هستن، خدایی میخواهید سازمان ملل تاسیس کنید،فقط ایرانی تو بازی نیست.🤣🤣🤣🤣
ایرانم باید اضافه کنن🗿
خسته نباشه
ببین به کجا رسیدیم باید اعلام کنن ۶۰ فریمه
نسل ۹ باید دیفالتش ۶۰ فریم باشه !
خوشم نیومد ازش ولی گرافیک خوبی داره
دوستان کسانی که اطلاع دارن آیا ea هنوز از فراس بایت۳ برای بازیهاش استفاده میکنه یا انجین رو ارتقا داده؟
بایدم پشتیبانی کنه🙂
با این که باید استاندارد نسل ۹ باشه ولی با این وضعیتی که الآن هست خوشحالم که چنین چیزی رو تونستن فراهم کنن !