Gears of War: E-Day به ریشههای ترسناک بازی اول بازمیگردد
طبق اعلام استودیوی کوالیشن (The Coalition)، در Gears of War: E-Day شاهد بازگشت برخی از المانهای ترسناک اولین بازی این فرنچایز خواهیم بود.
بازی Gears of War: E-Day به جای اینکه دنبالهای بر Gears 5 باشد، یک پیشدرآمد برای این مجموعه به شمار میرود و داستان آن به ۱۴ سال قبل از اتفاقات Emergence Day بازمیگردد. Matt Searcy، کارگردان بازی، بهتازگی در مصاحبه با IGN جزئیات بیشتری را در خصوص داستان ارائه داده است.
برای ما این بازی «داستان اگر چه میشد؟» است. اگر زمین باز میشد و هیولاها از آن بیرون میآمدند، چه اتفاقی رخ میداد؟ بله این داستان ساختگی و در سیاره دیگری جریان دارد، اما واکنشها و داستانهای انسانی زیادی وجود دارد که ما باید بگوییم. برای انجام این کار، باید بتوانیم داستانی را تعریف کنیم که شبیه یک داستان ترسناک باشد.
کوالیشن میخواهد رویدکردی ترسناک را برای Gears of War: E-Day اتخاذ کند و در عین حال ریشههای علمی تخیلی این فرنچایز را دست نخورده نگه دارد. اولین بازی سری Gears of War دارای لحظات ترسناک زیادی بود که بیشتر بر نمایش وحشت حملات Locustها تمرکز داشت.
کارگردان Gears of War: E-Day در ادامه افزود:
ما به گذشته نگاه کردیم که مردم در هنگام بازی Gears of War یا هر یک از نسخههای این سری از جمله Gears 4 چه احساسی داشتند. وقتی مردم به شما میگویند که چه چیزی در هنگام تجربه برای آنها جالب توجه بود، لحظات تاریک و ترسناک هستند.
بنابراین ما آن احساس را گرفتیم و آن چشماندازی را که در ذهن همه وجود دارد، در نظر گرفتیم و با خود گفتیم«این همان چیزی است که میخواهیم بسازیم و با تمام فناوریهایی که ساختهایم، آن را انجام میدهیم. بنابراین بخشی از داستان در مورد معرفی مجدد Locust به Gears در وضعیتی است که هیولاهای ترسناک از زمین بیرون میآیند. سپس متوجه میشوید که این تنها یک هیولا نیست، بلکه یک ارتش وجود دارد و بزرگتر از آن چیزی است که فکر میکنید.
توسعهدهندگان در ادامه توضیح دادند که استودیو میتواند با بهرهگیری از تکنولوژی Unreal Engine 5 لحظات ترسناک Gears of War را در Gears of War: E-Day زنده کند.
Nicole Fawcette، کارگردان برند Gears of War، در این باره گفت:
ما اکنون از طریق Unreal Engine 5 و با وفاداری بصری میتوانیم لوکاستها را که به عنوان موجودات ترسناک زیرزمینی میشناسیم، نشان دهیم. همانطور که در تریلر معرفی مشاهده کردید، ما به نوعی به آن حس ترسناک متمایل شدهایم که طرفداران آن را به یاد میآورند. چیزی که در سال ۲۰۰۶ ترسناک بود، بسیار متفاوت از سال ۲۰۲۴ است. با این حال مردم احساس خود را نسبت به آن به یاد میآورند.
بازی Gears of War: E-Day در تاریخی نامشخص برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- سیستم مورد نیاز بازی DOOM: The Dark Ages مشخص شد؛ عرضه با DRM دنوو
- دستیار کارگردان Assassin’s Creed Shadows از گنجاندن شخصیت یاسوکه در بازی دفاع میکند
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
به ریشه برگرده خیلی خوبه فضای دارک به این گیم بیشتر میاد ،با نسخه ۵ زیاد حال نکردم فقط گرافیکش خوب بود
بلخره یک تصمیم درست برای این فرنچایز . وقتش بود به اون فضای تیره و تاریک برگردیم
ولی باز بد نبود
دقیقا درسته نسخه اول یه کوچولو دلهره آور بود بعضی قسمتاش و همین قضیه باعث شد خیلی از بازیش خوشم بیاد
دلم به حال اون کسایی که اوضاع بازی های انحصاری کنسولشون مثل بیابونای شبه جزیره ی عربستانه می سوزه !
ته تهش می تونید یه دی ال سی astro رو امسال بازی کنید 😢
تو ببین چی شد فیل اسپنسر کبیر دلش به حالتون سوخت doom رو برای ایستگاه هم پورت کرد 🥹
خب همین گرز و دووم هم امسال نمیان
فیل اسپنسر ک 😂😂
به مناسبت این بازی هوس کردم دوباره نسخه اول رو برم
احتمالا بالاخره نسخه ریمیک یا ریمستر قبلیام بیاد
منم دلم میخواست بازی کنم اومدم نصب کنم. ولی بنظرم اومد که نهایتا تا سال دیگه یه ریمستر از ۳ گانه اول میاد
یه ریمستر داره اخه
فکر کردم میخوای شیرینی بدی مخواستم ادرس بگیرم ازت
پولش باتو شیرینیش با من
الان میخوای دوم هم از اول بری؟؟😂
اونو که سوراخ کردم
ولی اره به مناسبت دووم جدید دووم اترنال رو روی الترا نایتمر میرم😈
😶 برادر حوس ضرر حداقل ۳۰ میلیونی کرده
😈😈😈
خودشون هم فهمیدن که فنا ازشون چی میخوان
خدایااااااا من چقدر با اون محیط های نسخه ی اول و دوم خاطره دارم، شیطونه میگه پی اس فایو رو بدم
فکر کنم دیگه باید کنار ps5 یه کنسول دستی هم بخرم نمیشه اینارو بازی نکرد :(((
و میتونن به عشق مارکوسم اشاره کنن
چطوری بچه دار شد؟
این شد یه تصمیم عاقلانه
نسخه اول در فضا سازی ترسناک بسیار موفق بود و مهم تر از اون گیم پلی کند بود حس سنگینی فضا و شخصیت در حال حرکت حس میکردی با اون همه عضله و زره که پوشیده بود.
هر چه جلو تر رفت نسخه های جدید سریع تر و اکشن تر شد تا ترسناک و کندی گیم پلی
اما شاید بگین کندی راه رفتن کارکتر چیز جالبی نیست اما بنظرم اگر فضا سازی مناسبی باشه قطعا راه رفتن بهتره از دویدن ترس میتونه القا کنه.
نسخه دوم و سوم تو Xbox 360 شاهکار بودن
چقد لذت بخش بود تجربهشون