رئیس XBOX در مورد تعطیلی Tango: گاهی باید تصمیمات سخت گرفت
رئیس XBOX، فیل اسپنسر، در پی تعطیلی ناگهانی چهار استودیوی Bethesda، از جمله Tango Gameworks، سکوت خود را شکست و به تشریح دلایل این تصمیم جنجالی پرداخت.
در اوایل ماه مه، خبر تعطیلی استودیوهای Arkane Austin (سازنده Redfall)، Tango Gameworks (سازنده Hi-Fi Rush)، Alpha Dog و Roundhouse Games توسط مایکروسافت، شوکی بزرگ به علاقمندان وارد کرد. در پی این رخداد و در جریان رویداد «نمایش بازیهای ایکس باکس» از اسپنسر خواسته شد تا درباره این تصمیم بحثبرانگیز، به ویژه تعطیلی Tango Gameworks، توضیح دهد.
مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ با اشاره به تمرکز خود روی حمایت از کارکنان تعدیل شده، در توجیه سکوت خود گفت:
در حال حاضر، زمان آن است که روی تیمها و افراد تمرکز کنیم. این تصمیم، بدون شک برای آنها شرایط دشواری را پدید آورده و من میخواهم از طریق ارائه سنوات و سایر اقدامات حمایتی، اطمینان حاصل کنم که با تک تک اعضای تیمها با احترام و انصاف رفتار میشود. این موضوع، نه به نفع من یا روابط عمومی ایکس باکس، بلکه بیش از همه به نفع اعضای آن تیمهاست.
اسپنسر در ادامه با اذعان به عدم رضایت شخصی خود از تعطیلی Tango Gameworks، تأکید کرد که وظیفه اصلی او حفظ سودآوری و مواضع مالی ایکس باکس است.
او خاطر نشان کرد:
همانطور که بارها گفتهام، تعهد من، ادارهی یک کسبوکار باثبات و در حال رشد است، گاه مستلزم اتخاذ تصمیمات سختی است که احتمالاً خوشایند من یا دیگران نباشد.
ما به حرکت رو به جلو و سرمایهگذاری در اهدافمان در ایکسباکس ادامه خواهیم داد و با ساختن بهترین کسبوکار ممکن، اطمینان حاصل میکنیم که میتوانیم به برگزاری رویدادهایی مانند این شوکیس پویا و موفق، ادامه دهیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
اسپویل شدید داستان Assassin’s Creed Shadows :
نائومی در روستا زندگی می کنه و توسط پدرش تعلیم میبینه که شینوبی میشه یک روز که مشغول تمرین هست موقع برگشت میبینه که به روستاش حمله شده و در راس اون گروه یک سامورایی ارشد رو میبینه که پدرش رو میکشه و قسم می خوره که انتقام میگیره سال ها میگذره و نائومی به تمریناتش ادامه میده تا آماده انتقام بشه. در یکی از ماموریت هاش به یاسوکه بر می خوره و با هم آشنا میشن
در آخر داستان می فهمه یاسوکه کسی بوده که پدرش رو کشته !
فایت نهایی بین نائومی و یاسوکه هست و این پلیره که تعیین میکنه چه کسی پیروز بشه
وی اوت؟
اگه داستانش این باشه خیلی خوبه و پتانسیل داره.
به نظرم مشکل اصلی سه نسخه اخیر گیم پلی و کامبت متوسط بود اگه بهتر بشه عنوان بهتری میشه در آخر.
آقای هالک این بازی چنان تحفه ای نیست که این خبر رو همه جا پخش میکنی و اسپم میکنی، جمع کن خودتو این بازی مسخره ی پر از ووک کمکت نمیکنه که شاهکاری مثل گوست رو تخریب کنی
همین که میشه توش بامبو رو قطع کرد سر تا پای گوست رو می ارزه
یه متای ۸۳ معذرت
سلام می کنم به🗿سامورایی.
منبع؟
به خدا قسم
منبع:
هاکرای ایلومیناتی🗿
منبع:شورت گل گلیش.🤣
اقای هالک شما عبرت نمیگیری؟
ایکس باکس دوباره چندتا تریلر نشون داد شیر شدین
بگذار وقتی متاشون زرد شد غیر از پرفکت دارک میبینیم
گوست اف سوشیما>>>>>>>>>کل بازیای ایکس باکس
نه دیگه دووم و ایندیانا جونز مایکروسافت سیمولیتور هم عالی بودن
اوود هم قرار بشه بین سوم شخص و اول شخص عوض کرد اینو پادکست جدید دارن راجب گیمپلی اوود
این دیگه چه داستان مسخره ای بود
من نیگرو میکشم ✅
اگه برنامه ریزی درستی انجام میدادید،نیازی به تعطیلی نبود
فعلا که نیرو هاش موندن خورد تو برجک خیلیا که نگران گیمایی بودن که قرار نیست بازیش کنن
“اسپنسر در ادامه با اذعان به عدم رضایت شخصی خود از تعطیلی Tango Gameworks، تأکید کرد که وظیفه اصلی او حفظ سودآوری و مواضع مالی ایکس باکس است”
جرئت نداره بگه دستور از بچه های بالاست 😅
تعطیلش کن آقا
تعطیلش کن😂😂
فیل اسپنسر می گوید که عناوین فرست پارتی بیشتری از XBOX برای پلتفرم های دیگر عرضه می شوند:
“شما قرار است تعداد بیشتری از بازی های ما را بر روی پلتفرم های بیشتری ببینید، و ما فقط این را به عنوان یک مزیت برای فرنچایزهایی که در حال ساختن هستیم می بینیم.”
فکر کنم با این خبرا تنها منبعت منبع آبه
توهین نکن،
الان مایکرو میاد تورو هم تعطیل میکنه :D
ناتیلدا به عمو جانی تبدیل می شود
منطق سایت وقتی سعی می کنی منظورو برسونی ولی یکی رک و رو راست حرفشو مستقیم می زنه و میره تایید.🗿
خب معلومه ک سودآوری مهمه ببین همین سونی سودش کم شد چجوری گیماشونو آوردن روی پیسی …دوست عزیز برای ثواب خدا یا حال دادن به گیمر ک کارنمیکنن کارشونو چهل پنجاه هزار نفرو حقوق میدن…اسپنسر خودش گیمره برو ببینن گشخص میشه چقد اچیومنت گرفته و چقد تو بتزی ها وقت گزرونده مطمعن باش یه نفر تو ایکس باکس هست ک بگه آقا این ایپستودیو رو ما دوست داریم نمیدونم استودیو خوبیه تصمیمشو یه شبه نیس ….سر مسخره بازی خو نمیان کارب کنن ک کل صنعت گیم بهشون انتقاد کنن حتمن جنبه تجاری استودیک همچین خوب نبوده
البته فروش نسخه پی سی بازیای پلی استیشن هدف فرعیشونه ، هدف اصلیشون کشوندن پی سی پلیرا به سمت خرید کنسولشون هست . به این طریق که هنگام عرضه یا معرفی نسخه جدید بازیاشون ، قبلی رو برای پی سی پورت می کنن
بلند مدت میتونست جزو بهترین استدیوی های تیم ایکس باکس بشه اگر درست مدیریت اش میکردن تیم با استعدادی داشتن ولی حیف…
فقط اونایی که دیسلایک دادن….
یاد عرزشی ها و سایبری ها افتادم
ایرادی نداره دوست عزیز هر کی نظر خودش رو داره قبل تر هم گفتم عمده فروش final fantasy روی ps هستش احتمالش پایین رو ایکس باکس بیاد و دیسلایک خوردم در مورد این استدیو هم منظورم این بود hifi rush چند میلیون نسخه فروخت بازی موفقی بود و مستحق این بود که بهشون فرصت داده بشه در کل سخت نباید گرفت همه اینجاییم از گیم خاطره بسازیم و خاطره و نظراتمون رو به اشتراک بزاریم
ایکس باکس ناجی صنعت گیم🤡
اینطور که من از مصاحبه دیدم بوش میاد تعطیلی و تعدیل های بیشتری از طرف مایکروسافت و ایکس باکس تو راهه
مار اشتباهی بود بازی علی خوبی حیف شد ولی بازم استدیو خوب زیاد داریم
اصل ماجرا اینه بعد از اینکه شینجی میکامی استودیوی خودشو که تانگو هست رو ترک کرد. جانشین های میکامی در حدی نبودن که این استودیو رو اداره کنن و سطحشون از استاندارد های مایکروسافت پایین بود برای همین مایکروسافت به ۱۰بازی ساز مطرح ژاپنی پیشنهاد مدیریت استودیوی تانگو رو داد اما هیچ کدوم از این افراد قبول نکردن و مایکروسافت مجبور شد این استودیوی ژاپنی رو ببنده. این ماجرا رو یکی از بازی ساز های ایرانی که توی استودیوی نینجا تئوری مشغول فعالیت است به یکی نویسندههای سایت بازی سنتر گفته
از تانگو فقط یک اسم مونده بود … شینجی که تمام ارکان اصلی شکل گیری استودیو رفتن … هر چند مهمترینشون خود شینجی میکامی بود …
فک کن کوجیما و نفرات اصلیش از کونامی رفتن … کوجیما جرات نکرد یک metal gear solid از نو بسازه و روی آورد به ریمیک
دقیقا همینطوره شینجی میکامی موقع ترک استودیو تانگو با خودش افراد کلیدی استودیو و خصوصا افرادی که در بازی The Evil Within نقش اساسی داشتن رو برد به استودیوی تازه تاسیس خودش و در نتیجه استودیوی تانگو موندو کلی بازی ساز جوان و کم تجربه که فاقد یه لیدر بزرگ بودن برای همین استودیوی تانگو از ساخت بازی های بزرگ فاصله گرفته بود و به سمت بازی های کوچیک تر رفته بود مثل Hi-Fi Rush و حتی میخواستن قسمت دومشو هم بسازن.
این ارکان های مهم کیان ؟ چرا منبعی گیر نمیارم که از این ارکان های اصلی حرف بزنه؟
یه شینجی رفت که اونم تاثیری رو بازیای اینا نداشت
شینجی تو تمامی پروژه های تانگو صرفا نقش تهیه کننده رو داشت وگرنه تمامی بازی ها رو اعضای دیگه ای مثل جان جوهاناس میساختن !
واقعا خیلی ساده لوحانست اگه بخوای منطق و دلیلت از بسته شدن تانگو رو بزاری رو حرف اون مت بوتی که فقط میخواست بسته شدن یکی از بهترین استودیو ها رو توجیه کنه
کوجیما هم قضیش فرق میکنه با اینا الکی دو تا چیزه بی ربط رو به هم ربط نده
افرین بیشتر ماله بکش.
دیگه کسی نمونده مایکروسافت رو فحش خور نکرده باشه بابت ضربه ای که با اخراج استودیوهاش به گیمینگ زد، اونوقت کاربر متخصص گیمفا هنوز دنبال ماله کشیه…
مقصر اصلی شینجی میمکامی هستش , که بی دلیل از این استودیو که خودش زحمت ساخت کشیده و ترک کرده, هر بازیی که میخواستی مایکروسافت موافقت میکرد و میساختی
مایکروسافت با کوجیما سر یه بازیی که معلوم نیست چی هست به توافق رسیده ,
Xbox بازیای خوبی برا ۲۰۲۵ معرفی
کرد ولی حواسش نبود غول مرحله اخری به نام gta 6 میخواد ۲۰۲۵ بیاد
Xbox و راکستار خواستن ۲۰۲۵ رو شلوغ کنن
تازه تازه معلوم نی بعضی گیمای سونی کی میاد
ک اونم احتمالا ۲۰۲۵ ۲۰۲۶ باشه
حداقل استدیو رو میفروختین خب🙁
یاد اون میمه افتادم که میگه :
چه غم انگیز…
بگذریم
آره تو هم که اصلا آدم تصمیمات سخت
گاهی باید در ابتدا خرید و سپس نابود و تعطیل کرد
میمی جدید از مستر کینگ.🗿
همین تصمیم ها باعث شده مایکروسافت بالای ۳ تریلیون دلار ارزش داشته باشه هرچند ناراحت کننده و شوکه کنندس و باشه ولی یه حقیقته تمام شرکت های بزرگ دنیا همینقدر بی رحم هستن وقتی بحث سرمایه و پول میاد وسط…
بعد یه عده رو شرکتای مختلف تعصب دارن و فن بوی هستن…
خودت و تعطیل کن
هیچکدومش تعطیلی تانگو رو توجیه نمیکنه
حیف کردی حیف
کار فیل اسپنسر درسته
تقصیر شینجی میکامی بود که با دروغ گویی و به اسم بازنشسته شدن از استودیو رفت و باعث بسته شدنش شد
همین رو بگم که مایکروسافت برای انتخاب مدیر جدید تانگو به نصف کارگردان های مشهور ژاپنی درخواست داد ولی هیچکدام قبول نکردن
تنها مقصر بسته شدن تانگو گیمز شینجی میکامی هست نه فیل اسپنسر و نه مایکروسافت
باید حقیقتش و میگفت که نمیخواد زیر دست یه شرکت بی استعداد پول پرست کار کنه؟؟