The Crew برروی PS4 و XOne در ۳۰ فریم خواهد بود
Julian Gerighty طراحی اصلی بازی توضیح میدهد که چرا همیشه خواسته گیمران برای ۶۰ فریم در ثانیه بدون بازیها و روان بودن گیم پلی آنان ممکن نیست.
استدیو Ubisoft Reflections با اعضا سابق استدیو Eden Games سازندگان سری Test Drive Unlimited در ساخت این بازی با استفاده از موتور تغییر یافته بازی Driver: San Francisco همکاری میکند.
Julian Gerighty میگوید:”
هدف اصلی تیم Ubisoft Reflections در ساخت بازی برای PlayStation 4 و Xbox One اجرا بازی در ۳۰ فریم بوده نه ۶۰ فریم ریت در ثانیه چرا که بازی از دارای ویژگیهای آنلاین است. هدف ما هرگز ۶۰ فریم در ثانیه نبوده است. هدف ما همیشه قفل بودن فریم ریت بازی برروی ۳۰ بوده است. متاسفانه امروزه بیشتر PCها بیش از اندازه داغ میشوند،بخاطر این ما مجبوریم فریم ریت بازی را کاهش دهیم. این موضوع به سخت افزار باز میگردد و مشکل از بازی نیست. ۶۰ فریم ریت چیزی است که همه به آن علاقه دارند، ولی این بازی یک بازی Open World با ویژگیهای آنلاین است و نمیتوان به راحتی ۶۰ فریم از آن بدست آورد. ۳۰ فریم ریت واقعا خوب و جالب است تمرکز ما بدست آوردن این مقدار فریم ریت است.”
The Crew در اوایل سال ۲۰۱۴ برای Xbox One, PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات