The Crew برروی PS4 و XOne در 30 فریم خواهد بود

۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸

Julian Gerighty طراحی اصلی بازی توضیح می‌دهد که چرا همیشه خواسته گیمران برای 60 فریم در ثانیه بدون بازی‌ها و روان بودن گیم پلی‌ آنان ممکن نیست.

استدیو Ubisoft Reflections با اعضا سابق استدیو Eden Games سازندگان سری Test Drive Unlimited در ساخت این بازی با استفاده از موتور تغییر یافته بازی Driver: San Francisco همکاری می‌کند.
Julian Gerighty می‌گوید:”
هدف اصلی تیم Ubisoft Reflections در ساخت بازی برای PlayStation 4 و Xbox One اجرا بازی در 30 فریم بوده نه 60 فریم ریت در ثانیه چرا که بازی از دارای ویژگی‌های آنلاین است. هدف ما هرگز 60 فریم در ثانیه نبوده است. هدف ما همیشه قفل بودن فریم ریت بازی برروی 30 بوده است. متاسفانه امروزه بیشتر PC‌ها بیش از اندازه داغ می‌شوند،بخاطر این ما مجبوریم فریم ریت‌ بازی را کاهش دهیم. این موضوع به سخت افزار باز می‌گردد و مشکل از بازی نیست. 60 فریم ریت چیزی است که همه به آن علاقه دارند، ولی این بازی یک بازی Open World با ویژگی‌های آنلاین است و نمی‌توان به راحتی 60 فریم از آن بدست آورد. 30 فریم ریت واقعا خوب و جالب است تمرکز ما بدست آوردن این مقدار فریم ریت است.”

The Crew در اوایل سال 2014 برای Xbox One, PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید