ویدیو: از گیمپلی Slitterhead، بازی جدید خالق Silent Hill، رونمایی شد + تاریخ عرضه
پیش از برگزاری مراسم SGF 2024 و به دلیل یک اشتباه و سردرگمی حول موقعیت زمانی، تریلر گیمپلی بازی Slitterhead از طریق کانال یوتیوب Bokeh Game Studio منتشر شد. البته حالا این ویدیو از کانال مذکور حذف شده است. این عنوان توسط کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق Silent Hill، کارگردانی میشود و به همین خاطر نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است.
تریلر گیمپلی Slitterhead را در ادامه مشاهده میکنید:
Slitterhead در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برای PS4 ،PS5 ،Xbox Series X/S و PC (از طریق استیم و فروشگاه اپیک) عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
هیچ لذتی نداره که همه چیز قبل مراسم لو بره
تو مراسم هم پخش میشد فکر نمیکنم لذتی میداشت. خیلی سم بود
بهتری بگی هیچ لذتی نداره همچین چیزایی توی مراسم نمایش داده شده باشه
نصف شبی بیدارا بشینی منتظر و بعد یک تریلر نچندان جالب ببینی
چقدر من فوبیای مانتیس رو دارم هیولاهاش شبیه مانتیس بودن
خوبه باز ملخ کم پیدا میشه
انیمیشن کارکتر ها منسوخ شده
بازی اصلا یک بازی نسل جدید نیست
بعدی بدونم بتونه موفقیتی کسب کنه
مانتیسا که خیلی باحالن
گرافیک بازی زیر خط فقر ،گیم پلی هم حسابی خشک و خسته کننده گول ظاهرش رو نخورید بهتون قول میدم بعد از نیم ساعت تکراری میشه براتون اصلا انیمشین ضربه زدنش رو نگاه کنید داره داد میزنه که چه زباله ایه
فکر نمبکنم مثل هیلبلید باشه که نود درصد پلیرا تا اخر بازی نرفتن. دی
مثل اینکه شما از هلبلید خیلی سوختید که سر هر پست میاید ازش حرف میزنید 😏
بعد از دیدن این فهمیدم که متال گیر سالید و سایلنت هیل فقط به کوجیما وابسته هستن و بدون کوجیما وجود این ۲ هیچ معنی ای نداره یعنی کوجیما مثل قلب برای این بازی ها هست ولی خوب الان که حتا خالقاشونم به پای کوجیما نمی رسن
سایلنت هیل هیچ ارتباطی با کوجیما نداره دوست محترم
یه دمو داد بنده خدا که اصلا ربطی به سایلنت هیل نداشت صرفا واسه نمایش این بود که کوجیما تو ساخت آثار ترسناک قویه که اونم با همکاری کارگردان معروف بود سایلنت هیل رو هیچکس مثل تیم سایلنت نمیتونه بسازه چون تراوشات ذهن اونا بود منظورم فقط کارگردان نیست و کلا دیگه فکر اینکه بازی ها مثل نسل ۶ و ۷ بشه رو از سرت بیرون کن حالا میخواد میکامی کارگردان باشه یا کوجیما یا هر کس دیگه
تازه دمویی هم که کوجیما داده بود از روی یک فیلم کوتاه ترسناک ژاپنی بنام گشت و گذاری در خانه من بوده.
معلوم نبوده کا اصلا برنامه اش برای سایلنت هیل اصلی چیه
اصلا گوتی( گوهتی) سال مال اینه:Xd
شبیه این تبلیغات بازی های موبایل تو یوتیوب بود 😐
دقیقا یک گرافیک منسوخ شده
انیمیشن ها فوق العاده خشک و بی روح
یک بازی ضعیف نسل هفت شاید انیمیشن های خشک اینجوری داشته باشه
یعنی له له
سمی بود
حیف این همه پول که برای ساخت این بازی خرج کردن . حتما انتظار این رو دارن بازی موفق شه
شاهکار
حالا رقابت بازیه خالق با مخلوق(ریمیک سایلنت)جذابه
یه بازی ندیده ی بدبخت که به این زباله میگه شاهکار😂😂
داداش تو و خیلیا نفهمیدید تیکه بود
اویل ۴ یه قرن از زمان خودش جلوتر بوده هنوز نمونه اش نیومده..یه دی ال سی دیگه لطفا
خالق سایلنت هیل انگار تو سال ۲۰۰۱ گیر کرده..مکانیکو گرافیک مربوط به نسلها قبله
گرافیک؟ این اصلا انیمیشنیه
ربطی به گرافیک نداره
انتخاب هنریشونه
مطمعن شدیم اگه سر ریمیک سایلنت هیل میبود بازم انیمیشنای گیم مزخرف میشدن
چرا انیمیشنا انقدر خشک بود
عجب گرافیک رعب اوری 😕