استودیوی Rocksteady در سال ۲۰۱۵ روی یک بازی چندنفره پازل محور کار میکرد
وبسایت بلومبرگ گزارش میدهد که Rocksteady در سال ۲۰۱۵ روی یک بازی چندنفره به نام Stones کار میکرد، اما سرانجام به خاطر بازی Suicide Squad کنار گذاشته شد.
بر اساس گزارشها، بازی Stones نتیجهی تمایل جیمی واکر (Jamie Walker) و سفتون هیل (Sefton Hill)، بنیانگذاران استودیو، برای امتحان کردن چیزی متفاوت از تجربیات تکنفره و روایتمحور بازیهای Arkham بوده است. اما این پروژه در اواخر سال ۲۰۱۶، کنار گذاشته شد.
بر اساس مقاله بلومبرگ، هیل در جلسهای با کارمندان توضیح داد که Suicide Squad فرصتی بهتر از توسعهی یک بازی از پایه میداند و اینکه Rocksteady امیدوار بوده است تا این پروژه را در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ عرضه کند. بدیهی است که این اتفاق نیفتاد و بازی Suicide Squad: The Justice League تا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه نشد.
بلومبرگ فاش کرد که رهبران کنونی Rocksteady در حال ارائۀ ایدۀ یک بازی تکنفرهی جدید به وارنر هستند تا به ریشههای استودیو بازگردند، در حالی که برخی دیگر از کارمندان این استودیو روی نسخه Director’s Cut بازی Hogwarts Legacy کار میکنند. به خاطر داشته باشید که هیچکدام از این اطلاعات به طور رسمی تأیید نشدهاند.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
هرچی بود بهتر از Suicide Squad بود 🙃
دیگه راک استدی از دست رفت .
چند وقت پیش یه مقاله ای میخوندم واقعا قشنگ بود
میگفت دنیای بازی های ویدیویی بی رحمه
یه بازی AAA موفقیت یا شکست اش سرنوشت یک شرکتی که میلیون ها دلار ارزش مالی رو داره رو تعیین میکنه ...
ای کاش استودیوها برن به سمت بازی های AA الان از اول سال بازیهایی مثل banishers یا هل بلید ۲ یا بازی های دیگه اومدن چقدررر با کیفیت و بودجه ی معقول ..
این اتفاقات فقط یه چیز و ثابت میکنه اونم این که صنعت بازی های ویدیویی افتاده به هزینه های اضافی و الکی
الان تو استیم یه اپدیت درباره ی بازی دیدم که به اوردن چند کاراکتر تر.س اشاره داشت یکی از کامنتاش خدا بود که میگفت (فکر کنم راکستدی طرفدارای جدید شو میشناسه)😂
تصورشم برام سخته لعنتی
راکستدی شاهکار بود ولی بازم نمی تونست به پای راکستار برسه الآن که دیگه به پای ۱۰ سال پیش خودشم هرگز نخواهد رسید !
به راک استار اونقدری که بها داده میشه به راک استدی نمیشد و الآنم که اصلا