خالقان Silent Hill 2 خواستار تغییرات اساسی برای نسخه ریمیک بودند
سازندگان Silent Hill 2 میخواستند ریمیک این اثر نسبت به نسخه اصلی تغییرات اساسی داشته باشد، اما ظاهراً استودیوی Bloober Team بر ارائه یک تجربه وفادار به بازی اصلی اصرار داشت.
در طی مصاحبهای با مجله فامیتسو (Famitsu)، از هاجیمه اوکاموتو (Hajime Okamoto) تهیهکننده سری Silent Hill، در مورد اهمیت حفظ تعادل بین حفظ جنبههای مثبت نسخهی اصلی و در عین حال ایجاد تغییرات خاص برای ریمیک Silent Hill 2 سوال شد. وی در پاسخ به این سوال توضیح داد که توسعهدهندگان ژاپنی از جمله Nobutatsu Ito، طراحی که روی عنوان اصلی کار کرده است و Akira Yamaoka، آهنگساز بازی اصلی گفتهاند که میخواهند موارد خاصی را تغییر دهند. اما از سوی دیگر، اعضای تیم سازنده در Bloober Team این ایده را دوست نداشتند.
به گفتهی اوکاموتو، در حالی که سازندگان اصلی و Bloober Team در برخی مواقع نظرات متناقضی داشتند، اما در نهایت نقاط مشترکی پیدا کردند. او اظهار که تریلر اخیر State of Play نشان میدهد که چگونه ریمیک Silent Hill 2 با حفظ جنبههای خوب نسخه اصلی به روشی مدرن بازسازی شده است.
اوکاموتو در مورد چیزهایی که میخواست در این ریمیک تغییر دهد اظهار داشت که سازندگان بازی نمیخواهند چیزی را که قبلاً خلق کردهاند، بازسازی کنند. او اشاره کرد که نمیخواهد بازیکنان دوباره از همان چیز لذت ببرند. وی افزود که موارد زیادی وجود دارد که میخواست در بازسازی به طور کامل تغییر پیدا کند. با این حال، در نهایت توسعهدهندگان Bloober Team که از طرفداران پر و پا قرص بازی اصلی هستند، توانستند یک نسخه بازسازی شده را بسازند که به کار اصلی احترام زیادی میگذارد. او اعتراف کرد که اگر تیم توسعه به طور کامل در ژاپن تشکیل شده بود، ممکن بود این ریمیک کاملاً متفاوت باشد.
بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
نظرات
ناراحت کنندس همچین بازی ای که رقیب resident evil بود به این روز برسه کاشکی سازنده بازی ژاپنی بود امیدوارم بازی قابل قبولی باشه حداقل
فرق زیادی نداره وقتی ناشر کونامی هست
داداش بلوبر تیم عاشق سایلنت هیل(مثل من) اینو هم در حرف گفتن هم در عمل ثابت کردن(شباهت های زیاد مدیوم به سایلنت هیل) به نظر من یه فرصت باید بهشون داد و در ضمن به بودجه ای هم که در اختیارشون قرار گرفته دقت کرد چون قطعا بودجه زیادی نداشتن با توجه به پر فروش نبودن سبک بازی و ناشر که کونامی…این قضیه منو شدیدا یاد استدیو mimimi میندازه که به خاطر عشق به دسپرادوز کلی بازی بدردنخور ساختن تا بودجه شادو تاکتیک در بیاد و بتونن یه بازی تو سبک دسپرادوز بسازن و بعدش هم که نسخه سوم دسپرادوز رو ساختن که شاهکار شد خلاصه که دارن با عشق میسازن این ریمیک رو و این خیلی مهمه و یه نکته دیگه اینکه دعا کنین نتیجه کار خیلی خوب باشه چون بلوبر در صورت موفقیت یه تجربه تو این زمینه کسب کرده و به شناخت بیشتری از دنیای سایلنت هیل رسیده حالا به اینا عشق رو هم اضافه کنین و به نظرم میتونن رو ریمیک های بعدی یا حتی یه اثر جدید کار کنن
نه
توی دید بلند مدت اره کشور لهستان هر سال در بازی های ویدیویی پیشرفت میکنه احتمالا میخواستن هزینه توسعه بازی رو بیارن پایین که بازی رو سپردن به بلوبر تیم فعلا همه بر علیه شونن انتظار شاهکار نیستش ولی امیدوارم قابل قبول باشه
خالقان Silent Hill 2 خواستار تغییرات اساسی برای نسخه ریمیک بودند.
عجببببببببببببب
نگران نباشن عوضش سوییت بیبی حسابی کارو جمع کرد براشون
واقعا هم همینه هر شرکتی با اینا کار کنه بی ایراد میشه(همه به سوییت گیر میدن طوری که انگار اگه اونا نبودن گیم شاهکار میشد)
جالبه بلوبر ریمیکساز در مقابل صاحبان معنوی یعنی خالقان بازی ایستاده و حرفش رو به کُرسی نشونده ! 😂
آیا جسارت کردن یا این که به خاطر علاقهمند و فن این بازی بودنشونه ؟!
حکایت اون باباییه که وصیت کرد تو ختمش مشکی نپوشن، فامیلش گفتن غلط کرده! ما به احترامش مشکی میپوشیم!
دیوونه خونه است. مشخصه که مکانیزمهای بازی اصلی و حتی روایت اش به درد این دوره زمونه نمیخوره و باید بازنویسی بشه! حیف که نفهمیدند
کجای روایتش به درد این زمانه نمیخوره دقیقا؟؟؟؟؟
این خراب کنه دیگه سایلنت تمومه
عجیب ترین بخش بازیش اونجاست که اسم بازی تپه های خاموشه ولی هیچ تپه ای تو بازیش نیست 🤪
فضای بازی هم خیلی روشن تر شده دیگه نیازی به چراغ قوه نیست اصلا
اینا میخواستم به ریشه ها وفادار باشه اینطوری شده
اگه میخواستن توش تغیرات ایجاد کنند که دیگه اصلا فکر کنم میشد آی پی جدید
واقعا منتظر این بازی ام.فوق العاده بنظر میاد.حتی از نسخه اورجینال هم بهتره بنظرم
به عنوان یه طرفدار پرو پا قرص این فرانچایز از چیزی که نشون دادن راضیم ؛ بجز زشت کردن انجلا و انیمیشن های حرف زدن همون چیزیه که باید باشه
ولی در کل بیشتر هایپ نسخه جدید این سریم چون داستان تو سایلنت هیل اگه حرف اول و نزنه جزو اصلی ترین عنصر های بازیه و الان کل داستان و جزئیات نسخه ۲ رو می دونم
چقد جالبه/شینجی میکامی هم مدام میگه دوست داره تجربه جدید خلق کنه و از ساخت بازی تکراری بدش میاد/میازاکی هم همین طور/کوجیما هم به همین شکل/و الانم کارگردان سازنده آثار سایلنت هیل/امیدوارم این تفکر به نسل جدید کارگردان ها برای بازی های آینده هم منتقل بشه.
سلام
من با سایلنت هیل بزرگ شدم از اون زمان که اولین نسخش اومد رو ps1 پلی دادم تا آخرین نسخش و اینو میتونم بگم که این تریلری که من دیدم خیلی خیلی شبیه به نسخه ۲ اصلیش بود ، کار به چهره شخصیت ها ندارم منظورم مبارزات و محیط و جو بازیه
مطمعن باشید حتی اگه با نظر سازنده های بازی دست میبردن و بازی رو تغییر میدادن خیلی ها هیت میدادن که این ریمیک نیست و بلوبر تیم بازی و خاطراتمون رو خراب کرده
به نظر من خوب کاری کرده که تغییر اساسی توش نداده و به همون نسخه قبل پایبند بوده
سازنده های اصلی بازی اگه راست میگن و به دنبال تغییر اساسی هستن بیان تو میدون و نسخه جدید بسازن ، کلا تیم اصلی سایلنت ۴ نسخه بیشتر نساخت و بازی رو ول کردن الان یادشون افتاده باید تغییر اساسی کنه مسخره ها
امیدوارم بازی خوبی باشه تا تیم بلوبر که یکی از فن های سایلنت هیل هست از کونامی چراغ سبز دریافت کنه که نسخه جدیدی از سایلنت هیل رو بسازه
بازی مدیوم هم خیلی قشنگ بود خیلی از شما ها نسل جدید هستین و عاشق بازیایی مثل فورت نایت و کالاف ، برای همین این سبک از بازی براتون جذاب نیست.
حالا این دو نفر چندان نقش مهمی در شکل گیری داستان و گیمپلی بازی نداشتند که نظرشون در باب تغییرات قابل اطمینان و منطقی باشه! به نظرم همین که بلوبر تیم نذاشت تغییرات زیادی صورت بگیره خودش خیلی اهمیت داره و زیرکانه هست =))) قطعا هواداران از این تغییرات استقبال نمی کردند ((حتی اگه نویسنده ها و دیزاینر های نسخه اورجینال این تغییرات رو اعمال می کردند)) و نهایتا تمام کاسه کوزه ها سر بلوبر تیم خالی میشد!!!!!