رسمی: نام بازی Dragon Age: Dreadwolf تغییر پیدا کرد + تاریخ رونمایی از گیمپلی
استودیوی BioWare در قالب پست جدیدی اعلام کرد که نام بازی Dragon Age: Dreadwolf به Dragon Age: The Veilguard تغییر پیدا کرده است. همچنین، در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، در کانال یوتیوب رسمی Dragon Age یک گیمپلی ۱۵ دقیقهای از بخشهای ابتدایی و مقدماتی این بازی منتشر خواهد شد.
استودیوی BioWare تایید کرد که Dragon Age: The Veilguard شامل یک پارتی ۷ نفره از همراهان خواهد شد و به شما اجازه میدهد در نقش هر یک که میخواهید قرار بگیرید، در حالی که تصمیمات شما روی هر یک از اعضای گروه تاثیر میگذارد. نام جدید نیز برای نشان دادن میزان اهمیتی که این گروه دارد انتخاب شده است. از سوی دیگر، تایید شد که بازی شامل «سیستم مبارزات روان و در لحظه سرگرمکننده» میشود و در عین حال اجازه میدهد تا استراتژیهای مختلفی را به لطف قدرتهای گوناگون همراهان پیش بگیرید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
میدونی، واقعا امیدوارم اشتباه کنم و گیم خوبی بشه ولی واقعا امیدی ندارم. هر گیم استودیو RPG Elements ش کمتر میشه، اکشن ش بیشتر. از طرفی هم سه تا گیم آخر استودیو رو اصلا دوست نداشتم.
برای من Larian و تاحدودی Owlcat خیلی وقته جای Bioware قدیم رو گرفته
والا من فک میکردم بایوور آدم شده ولی اون لیکه مطمئنم کرد ک نشده.
ببینم چیمیشه، ولی اگ بخواد مث فیلم لیکش باسه شکستش قطعیه
گیمپلی که انگار کامل اکشن شده براساس حرف خودشون. بخاطر همین بعید میدونم اسکیل لاین های بزرگ قدیمی برگردن. توی اوریجینز میشد ۲۰ تا ابلیتی توی منو جا کرد. کلی اسکیل لاین یونیک هم داشت که حذف شدن توی گیمای بعدی. اینجور که مشخصه گیمپلی ۴ هم قراره دستنی مانند باشه. درحد دوتا ابیلیتی و یه التیمیت که به شدت به بیلدسازی گیم صدمه میزنه. از طرفی هم کرکتر اصلی صداگذاری داره که بخاطر همین دیالوگ ها و انتخاب ها محدودتر میشن و احتمالا هیچ Skill check یی وجود نداشته باشه
هعی…ولی بازم شکست نمیخوره. گیمرای کژوال زیادی رو میتونه جذب کنه اینطور
ولی فال اوت با همین کار بهترم شد
به به از شاهکار های نقش آفرینی
خیلی منتظرم ببینم دقیقا چی ساختن از تجربه آخرین دراگون ایج نزدیک ۱۰ سال میگذره ببینیم اینبار عصر اژده ها چگونه خواهد بود. از فرنچایز های بسیار مورد علاقم هست 😍
پارتی ۷ نفره از همراهان میشه مثل همون PAWNهای دراگونز دوگما ؟
نه؟!!
همراه های Bioware همیشه داستان خودشون، کرکتر خودشون، کوئست خودشون و رومنس دارن. Pawn های DD فقط توی مبارزه کمک ت میکنن و عملا Blank ن
بایوور از قفل دنوو استفاده میکنه؟
رو ایکس باکس ۳۶۰کلی خاطره دارم باهات;)