Dragon Age: Inquisition برای تاکید و تمرکز زیاد روی داستان،یک عنوان Open World واقعی نیست

۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸

دنیای Dragon Age: Inquisition قرار است از نسخه های قبلی بزرگ تر باشد ولی انتظار یک بازی Open World واقعی را نباید از آن داشت زیرا ویژگی های عنوان با عناوین قبلی همخوانی ندارد.این گفته ی Mike Laidlaw، کارگردان همین عنوان است.

در طی صحبت هایی که وی با Game Informer داشته است،گفته است:

من ایجاد تغییرات برای ساختن یک Open World واقعی را برای Dragon Age ضروری نمی دانم.من فکر می کنم وقتی شما یک بازی با قسمت های دنباله دار می سازید به این نیاز دارید که چه کارهایی در قسمت های بعد انجام دهید تا طرفداران را راضی نگه دارید و در راهی که انتخاب کرده اید استوار باشید.اما آیا واقعا Bioware اینگونه است و این را می خواهد؟(مدت هاست که این سوال را از ما می پرسند).

وی با اشاره به عناوین جهانی مانند  The Elder Scrolls ادامه داد:

شما می توانید 70 یا 80 یا حتی 170 ساعت از زندگی خود را به عنوانی چون  The Elder Scrolls اختصاص دهید که شگفت انگیز است،اما با تصمیمات موثر و داستان قوی باید بگویم Dragon Age اینطور نیست و همانطور که گفته شد ما بیشتر روی داستان این عنوان دقت و تمرکز داریم.این پایان راه Dragon Age نیست و اگر بخواهم حقیقت را بگویم Dragon Age همان Dragon Age میماند و کاری که در آن انجام می دهید همان کار تیمی و داستان آن است.

Dragon Age: Inquisition در پاییز سال 2014 برای پلتفرم های  PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

0
0

بیشتر بخوانید



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید