۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا
۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا
۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا
۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا

۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳

پست گیمفا
۱۱:۳۰ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا

اگر گیمر هستید و می‌خواهید با گوشی به انجام بازی‌های روز بپردازید، باید نسبت به خرید بهترین گوشی های گیمینگ میان رده اقدام کنید. گوشی‌های میان رده در واقع محصولاتی هستند که نه گرانی مدل‌های پرچم‌دار را داشته و نه سخت‌افزار آن‌ها مانند مدل‌های اقتصادی ضعیف است.

این مدل‌ها قیمت خوبی داشته و می‌توانید با خرید آن‌ها از پردازنده مناسب، دوربین خوب و نمایشگر کیفیت عالی بهره ببرید. مدل‌های گیمینگ یا مخصوص بازی نیز در این دسته‌بندی وجود دارند که سامسونگ بهترین تولید کننده آن‌ها به‌شمار می‌رود. در این مطلب می‌خواهیم ۲ مدل از بهترین محصولاتی که در این دسته قرار می‌گیرند را به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

سامسونگ؛ بهترین برند تولیدکننده گوشی‌های گیمینگ

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده گوشی است. بهترین گوشی های گیمینگ میان رده در این برند وجود داشته و ارزش خرید خوبی نیز دارند. گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف از نمایشگر باکیفیتی برخوردار بوده و می‌تواند بازی‌های روز را برای شما اجرا کند. همچنین طراحی خاص و مقاوم بدنه آن نیز ویژگی دیگری است که در این محصولات وجود دارند.

کدام گوشی‌های میان رده برای بازی خوب هستند؟

شاید برایتان سوال باشد که کدام مدل از محصولات سامسونگ را باید به‌عنوان بهترین گوشی های گیمینگ میان رده حساب کرد؟ بهترین گوشی میان رده مناسب بازی این برند را می‌توان مدل‌های مختلفی دانست؛ اما قطعا مدل‌های A55 و A54 ویژگی‌هایی دارند که در کمتر دستگاهی پیدا می‌شوند.

سامسونگ Galaxy A55

یکی از مدل‌هایی که باید آن را به‌عنوان بهترین گوشی میان رده مناسب بازی شناخت، گوشی سامسونگ گلکسی a55 نام دارد. این گوشی از محصولات جدید و بروز شرکت سامسونگ بوده و دارای مشخصات ‌فنی عالی درون خود است.

۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، فناوری ارتباطی ۵G و پردازنده Exynos 1480 از مشخصات‌فنی هستند که در این محصول مشاهده شده‌اند. می‌توانید با قیمتی عالی گوشی a55 سامسونگ را خریده و با آن جدیدترین بازی‌ها را اجرا کنید.

سامسونگ Galaxy A54

اگر به‌دنبال خرید یک محصول خوش‌قیمت و خاص از برند سامسونگ هستید که به‌عنوان بهترین گوشی های گیمینگ میان رده نیز شناخته شود، باید گوشی galaxy a54 را به شما معرفی کنیم. اکثر ویژگی‌های این دستگاه با مدل قبلی یکسان است؛ اما پردازنده آن Exynos 1380 بوده و پردازنده گرافیکی متفاوتی نیز دارد. البته میزان رم هر ۲ این مدل‌ها ۸ گیگابایت است.

ویژگی‌های گوشی‌های A55 و A54 برای بازی

۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا

حال که دانستیم کدام مدل‌ها را باید به‌عنوان بهترین گوشی های گیمینگ میان رده خریداری کرد، باید ویژگی‌هایی که باعث این موضوع شده‌اند را نیز تحت بررسی قرار دهیم. این محصولات ویژگی‌هایی عالی دارند که آن‌ها را در این بخش به شما توضیح می‌دهیم.

نرخ بالای تازه‌سازی نمایشگر و تراکم پیکسلی عالی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای خرید بهترین گوشی های گیمینگ میان رده در نظر داشته باشید، نرخ بالای تازه‌سازی نمایشگر است. منظور از نرخ تازه‌سازی، فریم ریتی است که این نمایشگر به شما ارائه می‌دهد. در هرکدام از مدل‌های A55 و A54، صفحه‌نمایش به‌کار رفته دارای ۱۲۰ هرتز نرخ تازه‌سازی هستند. تراکم پیکسلی A55 390 و در مدل A54 نیز ۴۰۳ پیکسل بر اینچ است. هر ۲ آن‌ها نیز از HRD10+ پشتیبانی می‌کنند تا بهترین کیفیت تصویر را به شما ارائه دهند.

استفاده از بهترین پردازنده پرتوان در گوشی

برای اینکه بتوانید بهترین گوشی میان رده مناسب بازی را انتخاب کرده و بخرید، باید به چیپست آن بیشترین توجه را داشته باشید. چیپست یا همان پردازنده اصلی به‌کار رفته در این ۲ مدل، از نوع Exynos است. پردازنده‌های اگزینوس ساخت سامسونگ بوده و توان بالایی در انجام پردازش‌ها دارند.

در گوشی A55 از چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ استفاده کرده‌اند. این چیپست ۴نانومتری بوده و ۸ هشته پردازشی دارد؛ اما در A54 از یک مدل پایین‌تر یعنی اگزینوس ۱۳۸۰ ۵نانومتری استفاده کرده‌اند. هسته‌های پردازشی این نوع نیز ۸ هسته بوده و فرکانس بالایی دارد.

پردازنده گرافیکی مناسب جهت پردازش بازی‌های جدید

اگر تابه‌حال لپ‌تاپ یا کامپیوتر خریده باشید، قطعا می‌دانید که در کنار CPU، GPU یا همان کارت گرافیک نیز در عملکرد گیمینگ تاثیر دارد. در گوشی‌های هوشمند نیز به همین شکل بوده و GPU گوشی باید در بهترین حالت خود باشد.

این شرکت بزرگ در مدل A55 از پردازنده گرافیکی Xclipse 530 و در مدل A54 از GPU نوع Mail-G68 MP5 استفاده کرده است. همین موضوع نیز باعث شده تا قادر باشید بازی‌های بروزی که گرافیک سنگینی دارند را به‌راحتی اجرا کرده و هیچ لگ یا هنگی تجربه نکنید.

بهره‌گیری از بهترین باتری و شارژر در موبایل گیمینگ

آخرین نکته و ویژگی که باید برای این ۲ گوشی پرطرفدار و مخصوص بازی که به‌عنوان بهترین گوشی های گیمینگ میان رده شناخته می‌شوند بررسی کنیم، باتری آن‌ها است. باتری اهمیت زیادی برای این دستگاه‌ها داشته و دلیل آن نیز مصرف انرژی بالای پردازنده‌ها محسوب می‌شود.

در هر ۲ این دستگاه‌ها از برند سامسونگ، یک باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر از نوع لیتیوم پلیمری استفاده کرده اند. ظرفیت آن ۵۰۰۰میلی‌آمپر ساعت بوده و از قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند. مصرف باتری در این گوشی‌ها مناسب است؛ اما اگر بازی‌های سنگین را اجرا کنید، ممکن است در روز ۲ بار نیاز به شارژ داشته باشید.

خرید بهترین گوشی‌های میان رده مخصوص بازی

۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا

تکنولایف را می‌توان بهترین فروشگاهی که برای خرید بهترین گوشی میان رده مناسب بازی است شناخت. این فروشگاه محصولات مختلفی از برند سامسونگ را موجود کرده که بهترین گوشی های گیمینگ میان رده نیز در آن‌ها قرار دارند. جالب است بدانید که علاوه‌بر گوشی‌های A55 و A54، قاب a55 نیز در این فروشگاه با بیشترین تنوع و بهترین قیمت موجود است.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال خرید بهترین گوشی های گیمینگ میان رده هستید، باید بدانید که برند سامسونگ محصولات عالی و خوش قیمتی را برای شما تولید کرده است. به‌طور کلی محصولات میان رده این برند کیفیت خوبی داشته و از نمایشگرهای عالی بهره می‌برند.

بهترین گوشی میان رده مناسب بازی این برند مدل A55 است؛ البته A54 نیز برای افرادی که دنبال هزینه کمتری هستند نیز عالی به نظر می‌رسد. ویژگی‌های مختلفی در این محصولات وجود دارند که موجب محبوبیت آن‌ها در بازار شده‌اند. این ویژگی‌ها را در مطلب بالا باهم بررسی کردیم. برای خرید هرکدام نیز می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تکنولایف بروید.

موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس)Pr_TheBestWolf𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀᕼᑌᑎTᗴᖇsnowgirlMahdikarma(دازای)هیربدꕥFatemeh Aپروفسور بی سوادollie

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا
۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا
۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا
۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا
۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۲ گوشی میان رده مناسب بازی ۱۴۰۳ - گیمفا