استودیوی Behaviour Interactive مجددا ۹۵ توسعهدهنده خود را اخراج کرد
اولین باری نیست که استودیوی Behaviour Interactive نیروی کار خود را تعدیل میکند. پیش از این، در ماه ژانویه، این استودیو تقریبا ۴۵ موقعیت شغلی را حذف کرد.
سازنده بازی Dead by Deadlight، با دور دیگری از اخراجها روبهرو شده است. این شرکت پیش از این و در ماه ژانویه، ۴۵ موقعیت شغلی خود را تعدیل کرده بود. در دور جدید تعدیل نیرو، ۹۵ موقعیت شغلی تحت تاثیر قرار گرفتهاند و بیش از ۷۰ نیروی کار مربوط به دفتر مونترال اخراج شدند.
با توجه به همکاریهای پیشین و موفقیت بازی Dead by Deadlight، استودیوی Behaviour Interactive قصد دارد تا هویت خود را حفظ و تقویت کند. این شرکت رقابت شدید صنعت بازیهای ویدیویی را دلیل تعدیل نیرو اعلام کرده است. در ادامه بیانیه کامل را میخوانید:
استودیوی Behavior Interactive، برای سادهسازی عملکرد و تمرکز بر نقات قوت، مجددا سازماندهی خواهد شد. این به معنای سادهسازی بخشهایی مثل توسعه محصول، تولید و بازاریابی است. متاسفانه، این تغییر ساختاری، منجر به اخراج حداکثر ۹۵ کارمند خواهد شد که ۷۰ نفر از آنها در دفتر مونترال مشغول بودند. همکاری هر کدام از این اشخاص برای ما ارزشمند بود و به طور کامل در پروسه پیدا کردن شغل بعدی توسط این استودیو حمایت خواهند شد.
رمی راسین (Rémi Racine)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل این شرکت، قدردانی عمیق خود را از کارمندانی که تحثتاثیر تعدیل نیرو قرار گرفتند، ابراز کرد. او ادامه داد:
برای اعمال تغییرات ساختاری و استراژیک، وادار شدیم چنین تصمیمات دشواری بگیریم. اما مطمئن هستیم که همه این موارد، برای شکوفایی بلند مدت Behaviour Interactive ضروری هستند. در حالی که مرحله بعدی رشد خود را آغاز میکنیم، به حفظ بالاترین استاندارها چه در زمینه ارائه محصولات و چه در زمینه فرهنگ درونی شرکت، متعهد خواهیم بود.
با وجود تعدیل نیرویی که بهتازگی در این استودیو اتفاق افتاد، بهنظر نمیرسد که گسترش جهان Dead by Daylight با مشکلی روبهرو شده باشد. این شرکت در حال همکاری با استودیوهایی مانند Supermassive Games (سازنده The Casting of Frank Stone) و Midwinter Entertainment (برای توسعه Project T) بوده است تا تجربههای ترسناک جدیدی را در دنیای Dead by Daylight به ارمغان بیاورند.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
یا خدا،تو اخراج کردن از بقیه عقب موندیم باید بیشتر اخراج کنیم 😝😝😝😝😝😂😂🤣🤣
مگه مسابقه،شرکت ها چقدر جوگیر شدن این چند وقت.
جوگیر نشدن، یک الگوی راحت برای سودآوری پیدا کردن.
در دنیای کاپیتالیسم امثال هنری فوردها وجود ندارن که حاضر بشن ضرر بدن ولی کارمند رو از کار بیکار نکنند. کاپیتالیسم بی رحم و بی مروته.
یک روز عادی در صنعت گیم (پارت ۲۷۳۸۲۸)
نه خب واقعا بودجه ندارن بعد کووید
محتوای جنسی عادی تره
همه جا همین شده متاسفانه. صنعت گیم رو میبینیم چون اخبارشو دنبال می کنیم.
خود من سال ۲۰۲۱ با تخصص مدیریت پروژه های نرم افزاری وارد یک شرکت بین المللی شدم و تا به امروز تقریبا تمام همکارانی که داشتم تعدیل یا جایگزین شده اند.
مگه چند نفر بودن که ۹۵ تاشون اخراج شده ، یه استودیوی نسبتا ایندی یا AAساز چند نفر مگه کارمند داشته ؟ DBD فکر نمی کنم بیش تر از AA (بودجه متوسط) حساب بشه !
همشون هم یه چیز میگن《برای آینده استودیو ضروریه این کار هارو بکنیم》
هربار همچین اخباری رو گیمفا کار میکنه یاد حرف عضو استودیو لارین می افتم😔
صنعت گیم داره نابود میشه
همه اش بخاطر هوش مصنوعی هست