شایعه: بازی Wonder Woman در وضعیت بدی قرار دارد
یک منبع داخلی ادعا کرده است که پروسه ساخت بازی ویدیویی Wonder Woman در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.
بازی Wonder Woman در حال حاضر یکی از بزرگترین عناوین ابرقهرمانی به شمار میرود که توسط شرکت برادران وارنر (Warner Bros) در حال توسعه است. پس از شکست بازیهای Suicide Squad و Gotham Knights، اکنون همه نگاهها به عملکرد استودیوی Monolith Productions، توسعهدهنده Wonder Woman معطوف شده است.
سال گذشته تایید شد که این بازی دارای المانهای سرویس محور نخواهد بود، با این حال از زمان نمایش تیزر رونمایی در سال ۲۰۲۱، هنوز تریلر جدیدی از این اثر نمایش داده نشده است.
طبق یک شایعهی جدید، ظاهراً روند توسعهی Wonder Woman در وضعیت بدی قرار دارد. Monolith Productions از سال ۲۰۱۷ بازی جدیدی را منتشر نکرده است، بنابراین بسیار ناامیدکننده خواهد بود که اولین پروژه آن پس از گذشت چند سال وضعیت خوبی نداشته باشد.
این اطلاعات از سوی Greg Miller از Kina Funny Games به دست آمده که چندین دهه در صنعت بازی حضور دارد. وی در این باره گفت:
من در سال گذشته با یک منبع داخلی صحبت کردم و گفته شد که Wonder Woman در وضعیت بدی قرار دارد.
همچنین این منبع اشاره کرد بعید به نظر میرسد بازی مذکور برای نمایش جدید آماده باشد. بنابراین انتظار نمیرود در رویدادهای آتی Summer Game Fest و Xbox Games Showcase شاهد حضور این اثر باشیم.
این اطلاعات همچنین از آنجایی که Wonder Woman در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی شد، جالب است. چنین فاصله زیادی در حال حاضر نگرانکننده به نظر میرسد و نشان میدهد که این پروژه زودتر از موعد معرفی شده یا از آن زمان تاکنون پیشرفت زیادی نداشته است.
جهنم توسعه چیز جدیدی در صنعت بازی نیست. پروژههای مختلف به دلیل تضاد ایدهها، دخالتهای مدیران اجرایی و وضعیت آشفته در گذشته آسیب دیدهاند و البته برخی از بازیها نیز توانستند جهنم توسعه را با موفقیت پشت سر بگذارند. هر یک از این موارد میتواند به یک مانع بزرگ برای Wonder Woman تبدیل شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
بازم برادران وارنر
از یه طرف دلم بتمنه بعدیو میخواد، از یه طرف تمام شخصیتای دی سی مثل همین واندر ومن،سوپرمن،فلش و مخصوصا گرین لنترن پتانسیل گیم دارن
فقط این نمرد؟
کلا بخش گیمینگ چارتر اوضاعش خرابه
دی سی الآن هم داره تو باکس آفیس و هم تو ویدیو گیم تر میزنه، حتی تیغ داس های Superhero Fatigue هم روی گردن دنیای دی سی جیمز گانه
وارنر چه بلایی سر سیستم نمسیس اوردی تو هعی یه زمانی قرار بود صنعت گیمو برا همیشه تغییر بده با اختلاف خلاقانه ترین سیستمیه که تو ۲۰سال اخیر گیمینگ حداقل اومده
به نظر من این سیستم فقط تو بازیای انگشت شماری جواب میداد
هر سیستمی تو بازیای خاصی صرفا جواب میدن سیستم نمسیس اتفاقا میتونست کلا صنعت بازیو برگردونه لزوما به این معنی نیست که بقیه بازیا از تک تک المان هاش استفاده کنند میتونند یه سریو بگیرند و بقیه رو استفاده نکنند تا به روش خودشون تغییر بدن برای مثال این سیستم توی یه بازی مثل پرنس آف پرشیا یا اساسینز عالی میشد به صورتی که همین الان هست حتی با یه سری تغییر در راستای ژانر میتونست بازیای آر پی جیو یه درجه ارتقا بده بجای اینکه کوئست لاین برات آماده طراحی شده باشه خود بازی با استفاده از سیستم نمسیس کوئست لاینای شخصی تر طراحی کنه جای کوئستای دستنویس اصلیو نمیگیره ولی هزاردرجه از فچ کوئستا بهتره توی تموم بازیای با محوریت اشغال کردن یه کمپ جواب میده تو تموم بازیایی که دنیاشون توازن قدرت مرتبط داره جواب میده مثلا یه بازی مافیایی میتونی بسازی که به عنوان یه مافیای جوان میری داخل ساز و کار و باید توی طول بازی جایگاه خودتو ارتقا بدی و رقیباتو ضعیف کنی این حتی اونچنان اکشنم نیست تو همچین بازیم عمق گیم پلیو چندبرابر میکنه بله تو هر بازیی جواب نمیده مثلا نمیشه باهاش هک اند اسلش یا پازل ساخت (هرچند کار نشد نداره) ولی با استفاده درست از الماناش حداقل ۳-۴سبک بزرگ گیمینگو میتونه بازتعریف کنه مثل ادونچر و rpg و جهان باز یا حتی سند باکس هایی مثل ماینکرفت حالا اینا به کنار سبکای کوچیکتری هم هستند که حتی بهتر از اینا بهشون میسازه مثلا روی یه روگ لایک یا مترویدوینیا بشدت خوب میتونه بشینه فقط میگم نباید به شکلی که الان هست صرفا نگاهش کرد وانر اتفاقا خیلی چارچوب مندانه ازش استفاده کرده چون بازی اول بود مگرنه پتانسیلش خیلی خیلی بیشتر از چیزیه که نشون دادند بشخصه تو ۱۵سال اخیر تنها بازیی که بنظرم میرسه که میتونست دراین حد انقلاب کنه سیستم کرفتینگ ماینکرفت بود که اون موفق شد الان تقریبا هرچی مکانیزم برپایه کرفتینگ میبینیم بخش زیادیشو مدیون ماینکرفتیم ولی وارنر متاسفانه نذاشت با انحصاری کردن سیستم نمسیس.من واقعا اعتقاد دارم که علت اینکه آر پی جیای غربی نسل ۸ و ۹ خوب نبودند و همجوره به jrpgها باختن همین اتفاقه عملا یه نسل یه سبک بازیو یک نسل و نصف عقب انداخت استاندارد جدیدی رو که باید برا آر پی جیای تریپل ای غربی تعریف میشد از اونور تو غرب سری سولز و سری پرسونا مدام داشتند rpgهای شرقو ارتقا میدادند تا الان که بالدرز گیت ۳ اومد و استاندارد جدید تعریف کرد تا حداقل امیدی به نسل ۱۰ بازیای غربی باشه
وقتی وسط این همه بازیای تک نفره ، باکیفیت و پرفروشی که ناشرت عرضه کرده یهو می بینی سمت و سوی مدیران یه دفعه چرخیده به سمت لایو سرویس ، عاقبتش بهتر از همینم نمیشه !
حتی بازیای تک نفرشونم دیگه چنگی به دل نمیزنه، موفقیت هاگوارتز لگسی هم تماما به خاطر طرفدارای هری پاتر بود که مثل زامبی بازی رو خریدن
وگرنه هیچ نقطه قوتی توی بازی دیده نمیشه، واقعا صد رحمت به بازیای ساخته شده از فیلمای هری پاتر و هری پاتر لگویی
میشه نقاط ضعیفی هم اگه داره بهم بگین البته تاکید میکنم اگه داره
انیمیشن های بازی بشدت داغون و نسل هفتمی و از نظر تکنیکالی هم یه بازی نسل جدید نبود و کلی ضعف دیگه توی اجرا و باگ….
و شخصیت هایی که اضافه کرده بودن که بشدت مضخرف و پر از حمایت از جنبش و اقلیت ها…
و کراکتر های خشک و مصنوعی و تک بعدی ..
از همون اول معلوم بود یه بازی معمولیه که برای طرفدارای هری پاتر ساخته شده …کلا به یه بازی نسل هفتمی میخورد تا جدید…
پرفایلت گاده😂
قربانت دادا✋ شما هم اهل دلی پس 😉😉
میشه نام این بزرگوار تو پروفایلتون رو بهم بگید؟🗿
به روی چشم دوست گرامی😉😁
-Sybil-Stallone-
واقعا به وارنر هیچ امیدی نباید داشت چه توی گیم چه توی سینما
به نظرم دیگه مرده
فقط از یه چیز دارم فشار میخوم که هری پاتر و ارباب حلقه ها و DC دست این کمپانی پول پرسته
همین هاگوارتز لگسی که انقد موفق شد به خاطر اینکه بعد ۲ نسل یه بازی خفن از دنیای هری پاتر داد بیرون همه هم خریدن و به نظرم باز میتونست بهتر باشه
ولی بعدش چی بقیه اش کو 🤦🏻♂️ از ارباب حلقه ها که گالم داد بیرون که زباله ای بیش نبود از DC هم جوخه انتحار که ….💔
به طور کلی حتی بدون قضیه سرویس محور هم هیچ کدوم از استودیو های داخلی وارنر توانایی ساخت یه بازی خوب از دی سی ندارن و استودیو های خارج از چارچوب وارنر باید یه بازی خوب بسازن، نمونه بارزش اینسامنیکه که میتونه بازی خوبی از Batman Beyond بسازه ، هم توی آینده جریان داره، هم یه لباس علمی تخیلی خفن داره، و هم بتمنش به اندازه بروس وین سرد و خشن نیست
جدی میگم، حتی وارنر مونترئالی هم که بازی قدر ندیده ای مثل آرکهام اوریجینز رو ساخت مثل سابق نیست، یعنی آرکهام اوریجینز هزار برابر از زباله ای مثل گاتهام بهتره حتی اگه بازی تک نفره بود، بعد میرسه, حتی استودیوی آوالانچ هم نتونست گیمپلی هاگوارتز لگسی رو خوب در بیاره. در کل وارنر باید انقدر توی گیمینگ یفت و سخت نگیره و اجازه بده استودیو های خارج از مالکیتش بازی از آی پی هاش بسازن. من خودم خیلی دوست دارم یک بازی بتمن بیاند با طعم اینسامنیک بازی کنم
Monolith از استودیو های مهم wb و توسعه دهنده سری بازیهای بزرگ fear وshadow of mordor و shadow of war هست.
به هیج وجه دوست ندارم خبر بسته شدن این استودیو رو بشنوم
دلقکا فقط ادعان نمیتونن مثل آدم یه گیم درست حسابی بسازن
اخه از Wonder Woman بازی در میاد،کدوم عقله سلیمی اینو قبول میکنه،اخه تصمیم گیرنده تو اون خراب شده عقل نداره،واقعا که
فقط دلم برای monolith میسوزه با طرفداراش از جمله خودم…
اتفاقا واندروومن بعد بتمن بهترین شخصیت دیسی واسه بازیه
فقط به المان هایی که واندروومن داره نگاه کن
شمشیر و سپر ، کمند ، دست خالی و مچ بند هاش ، شاید پرواز ، مپ آمازون ها با پتانسیل بالا و…
کی بهتر پس
شاید درست بگید،ولی واقع گرایانه بودنشو شک دارم به طور کلی جهان بازی، سیستم مبارزات، شرور مناسب،داستان گیرا که باعث بشه مخاطب ادامه بده و درجهان بازی غوطه ور بشه و…
ویلن از ارس بهتر اخه؟
بجاش یه بازی شبیه شدو آف وار میدادن بیرون
این برادران وارنر انگار مشکل روانی دارن
بعد اون فاجعه سویساد اسکواد کل کمپانی دی سی توی گیم شرایط بدی داره