آهنگساز فیلم Furiosa از ساخت موسیقی متن و استفاده از هوش مصنوعی گفته است
![furiosa tom holkenborg تام هولکنبورگ فیلم furiosa](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/06/furiosa-tom-holkenborg-768x432.webp)
آهنگساز فیلم Furiosa یعنی تام هولکنبورگ از نحوه استفاده از هوش مصنوعی در ساخت موسیقی متن این فیلم گفته است.
آهنگساز تام هولکنبورگ برای ساخت موسیقی متن فیلم Mad Max: Fury Road از پالت صوتی خودش به عنوان یک اپرای راک عظیم بهره برده بود و حالا برای ساخت موسیقی متن فیلم Furiosa: A Mad Max Saga او تلاش کرده تا یک تغییر صوتی ایجاد کند.
تام هولکنبورگ که با نام Junkie XL نیز شناخته میشود، در مصاحبه تازه خودش درباره موسیقی متن فیلم «فیوریوسا» صحبت کرد. او گفته:
موسیقی فیلم در مورد این توضیح میدهد که فیوریوسا چطور سرزمینهای بایر را میبیند و چه اتفاقی برای او افتاده است.
![furiosa a mad max saga 4k kq فیلم furiosa a mad max saga](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/05/furiosa-a-mad-max-saga-4k-kq.jpg)
تام هولکنبرگ نه تنها میخواسته تا موسیقی متن فیلم از دیدگاه اول شخص باشد بلکه میخواسته تا همه چیز محدودتر نیز شوند. او اشاره کرده که نبود موسیقی متن در شش دقیقه ابتدایی فیلم نیز یکی از همین موارد محدود شده است. این آهنگساز توضیح داده که صحنه مربوط به مورد حمله قرار گرفتن وار ریگ چطور با موسیقی متن همسو با ضربان قلب بسیار مهیجتر شده است.
این آهنگساز از این ضربان قلب در سراسر موسیقی متن فیلم با ریتمهای سریع و آهسته استفاده کرده است. این آهنگساز همچنین برخی از عناصر از فناوری هوش مصنوعی را درون موسیقی متن این فیلم گنجانده است. او به جای فاصله گرفتن از این فناوری تصمیم گرفته تا از آن برای ایجاد ایدههای تازه کمک بگیرد. او گفته:
من از هوش مصنوعی برای ایجاد صداهایی از صداهای موجود استفاده کردم و سعی داشتم تا ترکیبی از این صداها را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنم. با اینکه نرمافزار شاید نداند که چه نتیجه مناسبی ارائه بدهد اما ترکیب تصادفی جالب ارائه کرده بود که در موسیقی متن از آن استفاده کردم.
منبع: variety
![DARKSIREN DARKSIREN](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/5441/1393738332-bpthumb.jpg)
![Metagames Metagames](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/186627/1703711888-bpthumb.jpg)
![𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀ 𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/186530/1718535323-bpthumb.jpg)
![پروفسور بی سواد پروفسور بی سواد](https://gamefa.com/wp-content/uploads/avatars/185760/1714056314-bpthumb.jpg)
پر بحثترینها
- Elden Ring Shadow of the Erdtree نقدهای متوسطی در استیم دریافت کرده است
- به عقیده توسعهدهندگان پورت بازی برای Xbox بدون قرارداد گیم پس ارزشی ندارد
- دل نوشته های یک گیمر خسته؛ چرا خلاقیت و عشق در بازیهای ویدیویی کمرنگ شده است؟
- بلوپوینت گیمز: بازیهای AAA خود را با وسعت و مقیاس نابود میکنند
- گزارش: مایکروسافت دلیل تاخیر نسخه Xbox بازی Black Myth: Wukong را اعلام کرد
- شایعه: سونی قصد دارد بازیهای PS3 را روی PS5 قابل اجرا کند
- کارگردان Elden Ring: پایین آوردن سختی به بازی آسیب میرساند
- ۱۵ بازی داستانی با پایان احساسی و قابل تامل
- کارگردان Final Fantasy 16 به عرضه این بازی برای ایکس باکس اشاره میکند
- رئیس استودیوهای ایکس باکس: همه میخواهند از مواجهه با GTA 6 در سال ۲۰۲۵ اجتناب کنند
نظرات
این استفاده از هوش مصنوعی درسته
مثلا خیلی از ساند افکت های سگ یا صدای انفجار
خیلی قدیمی و تکراری شدن
برای همین این هوش مصنوعی خیلی میتونه کمک کنه
مثال بخوام بزنم اون جایی از قسمت آخر(اسپویل) اتک آن تایتان که داشتن روی ارن بشکه بمب مینداختن ساند افکتش خیلی تکراری بود و یجوری بود که همه فهمیدن رفتن از گوگل دانلود کردن
برای همین اگه از هوش مصنوعی استفاده بشه
هم دقیق تره
هم اینکه دیگه از یک ساند افکت ۲۰ بار استفاده نمیشه
هوش مصنوعی داداش دار کم کم خطرناک میشه
واسه ما ایرانیا که هوش مصنوعی خطرساز نیست چون ما اهنگ شهرام شب پره رو با صدا هیتلر گوش میدیم🗿
تازه استلینو بردیم بین ال رحیمیان😂
خداروشکر فروششم بهتر شد نسبت به قبل واقعا حقش بود بهتر شه