کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا
کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا
کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا
کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا

کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال

پست گیمفا
۰۰:۱۰ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
ارزانترین اشتراک فیلم و سریال با کد تخفیف فیلیمو

فیلیمو شناخته شده ترین سایت دانلود فیلم و سریال در ایران است. این سایت فعالیت خود را از اواخر سال ۹۳ آغاز کرده و با گذشت نزدیک به ۱۰ سال از راه اندازی آن، توانسته به یکی از پرفروش ترین سایت‌ها در این زمینه تبدیل بشود. فیلیمو مرجعی کامل برای تماشای آنلاین یا دانلود ده‌ها فیلم و سریال ایرانی و خارجی است. البته که برای دسترسی به محتوای این سایت باید اشتراک آن را تهیه کنید که با کد تخفیف فیلیمو با قیمت کمی قابل خرید است.

معرفی فیلیمو

اکثر علاقمندان فیلم و سریال با فیلیمو آشنایی دارند. با این حال، شاید هنوز هم همه فیلیمو را به خوبی نشناخته یا از قسمت‌های مختلف آن اطلاع نداشته باشند. به طور خلاصه، فیلیمو نمونه ای از سایت‌های vod است. این سایت‌ها را ‌می‌توان به نوعی جایگزین مدرن تر سینما و تلویزیون دانست که دسترسی شما به انواع فیلم و سریال را تنها از طریق یک سایت فراهم ‌می‌کنند. نکته مهم درباره فیلیمو تنوع آن است. در این سایت همه ژانرهای مورد علاقه خود را ‌می‌توانید پیدا کنید و همچنین از تماشای سریال‌های اختصاصی نمایش خانگی لذت ببرید.

خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف بیشتر

همانطور که اشاره شد، برای تماشای فیلم و سریال‌های موجود در فیلیمو به خرید اشتراک نیاز دارید. این مبلغ را باید به صورت دوره ای پرداخت کنید تا بتوانید به تمام محتوای سایت دسترسی داشته باشید. در حالت عادی و تا قبل از ظهور سایت‌هایی مانند فیلیمو شما مجبور بودید برای دنبال کردن فیلم و سریال‌ها، به سینما رفته، دی وی دی بخرید یا با پرداخت هزینه هر قیمت سریال نمایش خانگی، آن را دانلود کنید. در فیلیمو به جای تمام این هزینه‌ها، مبلغ مشخصی را به صورت دوره ای پرداخت ‌می‌کنید و به همه محتوای این سایت دسترسی پیدا خواهید کرد. برای امتحان کردن پلتفرم هم ‌می‌توانید ابتدا پلن‌های کوتاه مدت مانند اشتراک یک ماهه فیلیمو یا سه روز اشتراک رایگان را امتحان کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. برای اینکه بیش از حد هزینه نکنید هم باید یکی از کد تخفیف‌های فیلیمو را به کار ببرید. قیمت اشتراک فیلیمو بدون تخفیف برای پلن‌های یک، سه و شش ماهه به ترتیب ۱۴۰، ۴۲۰ و ۸۴۰ هزار تومان است. با به کار بردن تخفیف مناسب ‌می‌توانید این مبالغ را کاهش داده و با نیمی‌ از هزینه یا کمتر، از فیلیمو استفاده کنید.

کد تخفیف فیلیمو یک ماهه

  • کوپن: spR30
  • میزان تخفیف: ۴۰ درصد
  • شرایط: ویژه اولین خرید اشتراک یک ماهه

اشتراک فیلیمو با تخفیف رایگان

  • کوپن: flm281
  • میزان تخفیف: ۵۰ درصد
  • شرایط: ویژه خرید اشتراک فیلیمو ۶ ماهه برای کاربران جدید و قدیم

خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف ۵۰ درصدی

  • کوپن: flm282
  • میزان تخفیف: ۵۰ درصد
  • شرایط: برای خرید اشتراک سه ماهه بدون محدودیت خرید اول

کد تخفیف ۳ روز اشتراک رایگان فیلیمو

  • کوپن: nfre8
  • میزان تخفیف: ۱۰۰ درصد
  • شرایط: ۳ روز تماشای رایگان فیلم و سریال ویژه کاربران جدید

لازم به ذکر است که اگر سیمکارت ایرانسل یا رایتل داشته باشید، با اینترنت ایرانسل و رایتل خود ‌می‌توانید بدون خرید اشتراک و به صورت کاملاً رایگان از فیلیمو استفاده کنید.

ارزانترین اشتراک فیلم و سریال با کد تخفیف فیلیمو

چرا باید اشتراک فیلیمو را بخریم؟

همانطور که مشاهده کردید، تخفیف‌های بسیار خوبی برای خرید اشتراک فیلیمو وجود دارد که با استفاده از آن‌ها ‌می‌توانید با هزینه نه چندان زیادی از تماشای فیلم و سریال‌های ایرانی یا خارجی مورد علاقه خود لذت ببرید. با این حال، ممکن است بپرسید چرا فیلیمو؟ ده‌ها سایت دانلود فیلم و سریال دیگر وجود دارد که ‌می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. مسئله این است که هر مجموعه فیلم و سریالی مزایای خودش را دارد و شما باید با در نظر گرفتن این مزیت‌ها یک سایت را انتخاب کنید. مهم ترین ویژگی‌های فیلیمو به شرح زیر اند:

  • آرشیو کامل با بیش از ۹۰ هزار فیلم و اپیزود سریال
  • امکان دانلود درون برنامه و تماشای آفلاین
  • امکان ایجاد عضو ویژه کودکان
  • پخش سریال‌های اختصاصی
  • امکان پخش همزمان روی ۳ دستگاه برای هر حساب کاربری
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی
  • دوبله اختصاصی فیلم و سریال‌های خارجی

فیلیمو مدرسه آموزش در هر لحظه

فیلیمو قسمت‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان دارد. یکی از این قسمت‌ها مربوط به پخش کارتون، انیمیشن و دیگر برنامه‌های مناسب رده سنی کودکان و نوجوانان است. بخش دیگر مربوط به محتوای آموزشی است که سایت مجزای فیلیمو مدرسه برای این منظور ایجاد شده است. در فیلیمو مدرسه انواع برنامه‌های درسی و آموزشی متنوع پخش ‌می‌شود. با کد تخفیف فیلیمو مدرسه آموزش کم هزینه و حتی رایگان را برای فزرندان خود مهیا می کنید. این برنامه‌ها برای تمام بچه‌ها از خردسالان در سنین مهدکودک تا نوجوانان کلاس نهم مناسب اند. در این پلتفرم بچه‌ها ‌می‌توانند یادگیری را به شکلی جدید و مفرح تجربه کنند.

تماشای رایگان پر بیننده ترین آثار نمایش خانگی

کد تخفیف اشتراک فیلم نت

فیلم و سریال همیشه از محبوب ترین اشکال سرگر‌می ‌بوده اند و به همین دلیل هم تعداد زیادی سایت برای انتشار این نوع محتوا وجود دارد. فیلیمو یکی از شناخته شده ترین‌ها بود. با این حال، وب سایت‌های معتبر دیگری مانند نماوا، فیلمنت، گپ فیلم، دیجی موویز و تماشاخونه هم وجود دارند که با مراجعه به آن‌ها ‌و دریافت کد تخفیف فیلم و سریال می‌توانید هزاران ساعت محتوای سرگرم کننده را تماشا کنید.

فیلمنت از اولین سایت‌های انتشار فیلم و سریال در ایران است. در کنار آرشیو کامل و تنوع ژانر، سریال و شوهای اختصاصی، از نقاط قوت فیلمنت هستند. مجموعه‌های پدرخوانده مافیا، افعی تهران، مرداب، خون سرد و پوست شیر از جمله این موارد اند. اگر تولیدات اخیر شبکه نمایش خانگی را دنبال کرده باشید حتماً اسم این مجموعه‌ها را شنیده اید. بدیهی است که با توجه به اختصاصی بودن این سریال‌ها باید برای تماشای آن‌ها نسبت به خرید اشتراک با کد تخفیف فیلم نت اقدام کنید. اشتراک فیلمنت نیز در بازه‌های زمانی کوتاه و بلند مدت عرضه ‌می‌شود و با به کار بردن تخفیف مناسب یا دنبال کردن جشنواره‌های این سایت، ‌می‌توانید رایگان هم از فیلم و سریال‌های آن استفاده کنید. علاوه بر این، جدیدترین فیلم‌های روی پرده سینما را هم ‌می‌توانید از قسمت سینما آنلاین این سایت تماشا کنید.

بهترین فیلم و سریال‌های جهان در دسترس تر از همیشه

کد تخفیف گپ فیلم

اگر از طرفداران فیلم و سریال‌های خارجی هستید، بهترین تولیدات ‌هالیوود، نت فلیکس، اچ بی او، آمازون و … را ‌می‌توانید در گپ فیلم ببینید. این سایت از بهترین‌ها برای تماشای آثار خارجی اکشن، کودک و نوجوان، جنایی، عاشقانه، انیمه، کمدی، ترسناک، هندی، فانتزی، درام، مستند و دیگر ژانرها است. دوبله‌های اختصاصی با کیفیت مهم ترین وجه تمایز گپ فیلم از بقیه سایت‌ها است. البته، این سایت رایگان نیست ولی با به کار بردن کد تخفیف گپ فیلم هزینه کمتری متحمل ‌می‌شوید. پس از دریافت اشتراک ‌می‌توانید آثار مورد علاقه خود را دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید. اپلیکیشن گپ فیلم هم برای تمام دستگاه‌های اندروید و تلویزیون‌های هوشمند قابل دریافت است. دقت داشته باشید که تخفیف‌های موجود بر حسب مدت زمان اشتراک یک ماهه، سه ماهه و یک ساله متفاوت است. با خرید هر کدام هم در قرعه کشی‌های مختلف با جوایز جذاب شرکت داده ‌می‌شوید.

Moonپروفسور بی سواد

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا
کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا
کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا
کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا
کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کد تخفیف فیلیمو؛ خرید ارزان‌ترین اشتراک فیلم و سریال - گیمفا