ویدیو: ۱۳ دقیقه از گیمپلی بازی Silent Hill 2 Remake را تماشا کنید
شرکت Konami، بهتازگی ۱۳ دقیقه از گیمپلی Silent Hill 2 Remake را به اشتراک گذاشته است.
در این ویدیو، شخصیت اصلی داستان یعنی جیمز ساندرلند (James Sunderland) را در حال پرسهزدن در خیابانهای سایلنت هیل میبینیم. همچنین رویارویی او با هیولاها و پرستاران مشهور دنیای فرنچایز Silent Hill به تصویر کشیده میشود.
در نهایت، تریلر با ملاقات جیمز و لورای ۱۲ ساله که با نزدیک شدن یک هیولا فرار میکند، به اتمام میرسد.
همچنین، بهنظر میرسد چهره جیمز واقعا تغییر کرده و حالا جوانتر شده است. بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
احتمالا بخاطر داستان نابی که داره ازش استقبال بشه. ولی توی این عصر و نسل و بعد از این همه سال واقعا انتظار بیشتری ازش میرفت. کاش حیف نشه و دروازه ای باشه برای بازسازی و ساخت دیگر عناوین سایلنت هیل
خیلی سخت نگیرید با این تریلر انصافا خوب پیشرفت کردن تا جایی که من دیدم اتمسفر و فضاسازی بسیار خوب کار شده بنده خیلی تعصب دارم روی این آی پی اما بهش امیدوار شدم خودم متای بین ۸۰ تا ۸۵ رو پیش بینی میکنم
موافقم. نسبت به نمایشهای اولش خیلی بهتر شده بود…
اون پرستارها چقدر وحشی شده بودن که با میله حمله میکردن. حتی جلوی حمله هم می گرفتن
خوب شده ولی انتظار زیادی ازش ندارم
قربونت برم همین واقعا خوبه برای سایلنتهیل
سایلنتهیل هیچوقت از لحاظ گیمپلیای خوب نبوده. همین نسخه اورجینال سایلنتهیل۲ که ازش به عنوان بهترین بازی ترسناک تاریخ یاد میکنن هم گیمپلی متوسط و حتی متوسط رو به پایینی داشتش چون سایلنتهیل کلا همینه. هیچکس سایلنتهیل رو با گیمپلیش به یاد نمیاره بلکه با داستان و شخصیتپردازی و فضاسازیش به یاد میاره(هر چند از لحاظ گرافیک یکم خورد تو ذوقم. گرافیکش خوبه ولی چون دارن با آنریلانجین۵ میسازنش، انتظار گرافیک بالاتری داشتم)
نمیدونم بقیه هم نظر بدن من با هدفون تریلر رو دیدم. بنظر من فضا سازیش مشکل داشت صدا گذاری موزیک متن جالب نبود چرا اینقدر انواع اسلحه دورشه یعنی این وسطای بازی بود؟
یه نظر بدن دوستان بنظر شما تریلر رو کات میزد و یه چیزاییش رو میبرید؟ چون اگه این همه چیز بود با یه تریلر نمیشه نظر داد ولی این تریلر گیمپلی به شدت بد بود
اونو احتمالا چون کات میزدن اینطوری میشده
بعدشم معمولا تو تریلر ها چون یه ویدیو هستن خیلی صداها خوب نمیشه. قطعا وقتی بازی رو تجربه کنی صداگذاری به مراتب بهتر میشه
امیدوارم بازی خوبی بشه
امیدوارم
این بازی بهترین بازی عمرمه دوست ندارم اصلا ریمیکش بد باشه
اصلا و اصلا درست نیست از روی تریلر در مورد بازی نظر داد ولی برا شما که تا این حد طرفدار این بازی هستی یه چیزی مشخصه حداقل میشه مطمئن بود که شخص شما رو راضی نخواهد کرد شاید بازی خراب نشه و در بهترین حالت یه بازی خوب بشه حتی بالای ۸۰ امیدوارم بشه ولی مشخصا چیزی نیست که یه طرفدار قدیمی رو راضی کنه
من پیشنهاد میکنم انتظارت رو کنترل کنید
راستش چون میدونم کونامی و البته بلوبر چطورن خیلی سطح انتظاراتم رو پایین نگه داشتم
چرا گیمپلی اینطوری بود؟
با وجود تمام ایراداتی که هنوزم میشه گرفت اما از چیزیکه دفعه قبل نشون دادن بهتر بود
خیلی بهتر بود
از سایلنتهیل نمیشه انتظار گیمپلی عالیای داشت. نسخه های قدیمی و حتی نسخه اورجینال سایلنتهیل۲ هم گیمپلی عالی و بروزی نداشتن و گیمپلی همشون برای زمان خودشون متوسط بود
دقیقا
محیط های دلهوره اور و تزسناکش خیلی خفنه
گرافیکم که خیلی خوبه چرا مردم الکی گیر دادن
افتضاح بود.
حالا چون برای پی اس ۵ میخواد بیاد،خیلیم خوبه و قشنگه؟!
انیمیشن خشک کاراکتر اصلی،چهره های مصنوعی،طراحی بسیار بد و نخ نما شده ی هیولاها،نداشتن حس ترس از هیولاها و…
کلا تنها نکته ی مثبتش طراحی خوب محیط بود که من لذت بردم.
در کل به نظرم حس evil within داشت تا سایلنت هیل.
سایلنت هیل کلا یه فضاسازی کلی بسیار مریضی داشت که وقتی پلی میدادی افسردگی میگرفتی!
نسبت به قبل پیشرفت داشته ولی این چیزی که من دیدم هنوز خیلی کار داره به مجموع اصلی وفادار باشه.
خیلی ایراد داره تنها خوبیش اینه که گرافیکش با بازی های نسل ۹ جور درمیاد
گرافیکش رو البته یکم قبول دارم داداش
خوبه ولی میتونست بهتر باشه چون دادن با آنریلانجین۵ بازی رو درست میکنن
خیلی ها(از جمله خودم) انتظار گرافیکی در حد اولین تریلر بازی که تو سال ۲۰۲۲ اومد رو داشتن. اون گرافیک خیلی بهتر از این بود ولی در کل خوبه و معمولیه
اون موقع شاید قابل توجیه میبود ولی الان با بالارفتن استاندارد ها و کمتر شدن محدودیت ها انتظار خلاقیت و بهبود میره
گرچه من بیشتر مشکلم با لرزش های دوربین تو کامبت بود خیلی فاز فانتزی بی معنی ای داده به کار
شخصن هم دوست داشتم حداقل اسلحه ها crosshair نداشته باشن که نشونه گیری رو سخت تر و استرس رو بالاتر ببره
الان فایت ها خیلی تن به تن بود فقط یه شمشیر و سپر کم داشت
ربطی داداش به اون موقع ها نداره. همون موقع هم با اون محدودیت ها سایلنتهیل گیمپلی(منظورم مبارزاتشه) ضعیفتری به نسبت بقیه بازی های اون دوره داشت. کافیه بقیه بازی ها که اون دوره منتشر شدن رو با سایلنتهیل مقایسه کنی. گیمپلی اون بازی ها(بازم میگم منظورم مبارزاتشه) فرسنگها از سایلنتهیل بهتر بودن
راستش برای فایت تن به تن هم دیگه با توجه به اینکه دوربین رو عوض کردن و به دوربین پشت شونه روی آوردن و دیگه اون دوربین ثابت رو نداره مجبورن اینکار رو بکنن وگرنه مکانیزم و مکانیک های گیمپلی و کل بازی بهم میخوره
متا ۷۶ تا ۷۹
😂😂😂
دقیق مث گوتی جونت هلبلید ۲
ثانیه ی ۶:۱۵. و ببینید راه رفتن زنه فقط پشتش رو نگا کنید خیلی خیلی مصنوعی بود همینطور انیمیشن ها یه گند حسابی میزنه به بازی بلوبر تیم کونامی دیگه تموم شده
واقعا خوب بود من که خیلی خوشم اومد نمیتونم باری اومدنش صبر کنم کو تا مهر
با اینکه یکسری ضعف هایی داره و مثل نسخه اولش نمیشه ولی باز هم هوس می کنی بری این نسخه رو بازی کنی نمی دونم چرا.
مث اینکه بیشتر رو گرافیک بازی تمرکز کردن تا موشن کپچرش
قشنگ مشخصه که انیمیشن هاش ضعیف کار شدن متاسفانه
باز با این حال این تریلر جدیدش نسبت به تریلر قبلی امیدوار کننده تر بود
نه بابا اگر با دقت نگاه کنی تکسچر ها خوبی نداره، البته جزییات مثل حرکت برگ رو زمین قشنگ بود، مبارزات تن به تنم رسما تو دیواره، شوتینگشم معمولی بود، تنها چیزی امید دارم بهش معما های قشنگه، ولی درکل شاید یک بازی متوسط به پایین بشه متاسفانه
مخصوصا در اولین دویدنش خیلی ضایع بود
انیمیشن مرگه انمی ها شبیه بازیای زمان هف لایفه
اقام کونامی فقط پسرفت رو بلده
آره آفرین دقیقا خودمم متوجه شدم فجیب بود یکم
حس بهتری دارم بهش نسبت ب قبل…با این شرایطی ک هست و بلوبر تیم ب عنوان یه بازیساز متوسط داره… فکر کنم جدای از متا، بتونن یه فروش مناسب داشته باشن مگر اینکه متا زرد بشه و واقعا جای هیچ دفاعی نزاره چ برای فن های قدیمی و چه گیمرای نسل جدید، در هر صورت موفق بودن بازی ها برای من و شما گیمر باعث میشه رقابت بیشتر بشه و استدویوها بیش از پیش تلاش کنن برای خلق آثار موفق و بالطبع فروش مناسب… ب امید موفقیتش
یک مسئلهای که باید حتما بهش توجه بشه اینه که نسخهی اورجینال SH2 «محصول زمان خودشه»، منظور از این حرف اینه که تمام عواملی که توی اون اثر دست به دست هم میدن تا در نهایت تجربهی نهایی متمایز و فوقالعادش رو خلق کنن همگی در راستای اصول و فرهنگ و حتی محدودیتهای بازیسازی اون دوره بودن. به عنوان مثال صداپیشگی تمامی کاراکترها در نسخهی اورجینال به صورت آبجکتیو »ضعیفه» اما همون صداپیشگی ضعیف تبدیل شد به یک بخش هویتی بسیار مهم برای تکتک شخصیتها و سازوکار روایی بازی. بنابراین انتظار ریمیکی که بتونه به طور کامل حسوحال اون اثر رو بازیابی کنه تقریبا غیر ممکنه و این مسئله حتی برای عنوانی مثل RE4 هم صدق میکنه اما در نهایت این بازسازیها جایگزینی برای آثار اورجینال نیستن بلکه صرفا یک نگاه ثانویه و متمایز به کلیات این عناوین هستن.
چیزی که از سیستم مبارزات دیدیم قطعا نسبت به استانداردهای کیفی امروزه ضعیف و کلانکیه اما سوالی که پیش میاد اینه که اصلا سیستم مبارزهی خوب و کارا در این فرنچایز چطور معنی میشه؟ کدوم نسخه تمرکزش رو روی کامبت گذاشته و خروجی مطلوبی ارائه داده که بشه بر اساسش اصول مبارزات در این فرنچایز رو مشخص کرد؟ بخش مبارزات در SH همیشه در اولویت آخر بوده و در حالی که شخصا به هیچ عنوان از این مسئله به عنوان توجیهی برای کم کاری بلوبر در این زمینه استفاده نمیکنم اما در عین حال به نظرم از اونجایی که یکی از پایههای اصلی این تجربه نیست آن چنان نمیتونه تاثیر منفی در تمامیت تجربهی بازی داشته باشه چرا که ابعاد بسیار مهمتری وجود داره که باید نگرانشون باشیم چرا که در صورت ضعف در این ابعاد ضربهای که به این تجربه وارد میشه بسیار سنگینتر و مخربتر از مبارزاته.
چیزی که یک مقدار برای شخص من نگران کنندست شخصیتپردازی و جهتشون در این ریمیکه که مستقیم به داستانسرایی متصل میشه و این نگرانی از چگونگی به تصویر کشیدن Angela نشات میگیره چرا که به نظر میرسه پردازش و ارائهی کاراکتر تا حدی تکبعدیتر اثر اورجیناله که اگر این اتفاق برای شخصیتهای مختلف بازی بیوفته یکی از اساسیترین ابعاد هویتی بازی دچار مشکل جدی میشه، البته تا وقتی در کانتکست و سازوکار کلی روایت شاهدش نباشیم نمیتونیم به صورت قطعی نظر بدیم. با این وجود طراحی محیط و هیولاها، اتمسفر و مخصوصا موسیقی به لطف Akira Yamaoka عالی به نظر میرسن که بسیار امیدوار کنندست.
بسیار عالی
ما بازی هایی مثل alane wake2 رو داشتیم با اینکه اونم بیشتر داستان محور بود و گیم پلی اولویت آخر بود اما فوق العاده در اومده بود
چه بخوایم چه نخوایم باید با انمی های بازی بعضی مواقع مبارزه کنیم و برای کسی که الن ویک ۲ بازی کرده بعد بازی رو عوض کنه بیاد سایلنت هیل ۲ ریمیک رو بازی کنه و این گیم پلی رو ببینه حسابی نا امید کننده خواهد بود
هیچکس سایلنتهیل رو با گیمپلیش به یاد نمیاره ولی همه النویک رو با گیمپلیش به یاد میارن(نور بگیر سمت دشمن بعد شلیک کن)
سایلنت هیل و الن ویک دو تاشون یه ویژگی مشترک دارن توی هردوشن گیم پلی اولویت پایین تری داره نسبت به داستان و اتمسفر
اتفاقا الن ویک بیشتر داستان محوره تا گیم پلی محور اگه با اثر قبلی رمدی ، کنترل مقایسه کنی میبینی گیم پلی سهم خیلی کمتری نسبت به داستان و روایت داره
من خودم به شخصه سایلنت هیل رو با این میشناسم که هر چی با تفنگ به کله هرمی شلیک کنی نمیمیره !
در کل بخوام بگم گیم پلی بازی مشکل داره حالا هر چقدر بیاید بگید نه بازی داستان محوره و گیم پلی اوکیه بالاخره خود گیمر صحنه ایی که بخواد فایت بده میفهمه چی به چیه و می خوره توی ذوقش
دقیقا آقای زرمهر خیلی کامل و جامع در این مورد توضیح دادین. منم همش دارم همینو میگم. گیمپلی مبارزات هیچوقت در سایلنتهیل عالی نبوده و همیشه به همین شکل بوده
هیچکس سایلنتهیل رو با گیمپلی مبارزاتش به یاد نمیاره بلکه عوامل دیگه ای مثل شخصیتپردازی، موسیقی، معماها، فضاسازی و محیط بازی باعث میشن سایلنتهیل به یاد آورده بشه
همه ی نسخه های سایلنتهیل گیمپلی مبارزاتی ضعیفتری به نسبت عناوین هم دوره ی خودشون داشتن و در این زمینه نمیشه خیلی ایراد گرفت. ایراد زمانی میشه به بازی گرفت که به قول شما چیزای مهمتری که همیشه در سایلنتهیل اولویت داشتن بد کار شده باشن که باعث بشه به روح سایلنتهیل و به تجربه طرفدار قدیمی این فرنچایز آسیب بزنه. تجربه ی طرفدار قدیمی این فرنچایز با گیمپلی مبارزات متوسط رو به پایین آسیب نمیبینه بلکه با شخصیتپردازی بد کاراکترای بازی آسیب میبینه، با نبود مه درست حسابی آسیب مییینه، با نبود موسیقی خفن که همیشه یکی از ارکان اصلی سایلنتهیل هستش آسیب میبینه، با معماهای سطحی و بد آسیب میبینه، با فضاسازی بد و صداگذاری بد آسیب میبینه، با طراحی بد هیولا ها آسیب میبینه.
در مورد موسیقی هم همونطور که اشاره کردین با وجود Akira Yamaoka-sama عالی به نظر میرسه. اصلا مگه استاد کار بد هم تا حالا تحویل داده😁
نمیدونم چرا حس سایلنت هیل بودن ازین نمایش نگرفتم!
سلام یه سوال
میخوام parasite eve بازی کنم باید حتما از شماره ۱ برم ؟ یا نه ؟
سلام نه بنظر من چندان لزومی نداره که حتماً از شماره یک شروع کنی.
کلا بازی اول بیشتر سبک نقش آفرینی هست و بازی دوم رفته به سمت وحشت و بقا.
بازی اول چگونگی بوجود اومدن مجوداتی که میخوان دنیا رو نابود کنن و نحوه ی دستیابی aya شخصیت اصلی بازی به قدرت های فراطبیعی ش رو توضیح میده.
بازی دوم چند سال بعد شروع میشه که شخصیت اصلی حرفه ای تر و مامور FBI شده و گیم پلی هم بهتر . دوباره موجودات برمیگردن و به انداره کافی راجع بهشون توضیح داده میشه که نیازی به بازی قسمت اول نباشه.
دیگه انتخاب با خودت هست .
ممنونم از توضیح خوبت
اینترکشن جیمز با محیط ، نوت ها ، وسیله ها و حتی سلاح ها چقد شبیه لست ۲ بودش
دلم برای بلوبر واقعا میسوزه بازیاش بطور کلی با کیفیت ان ولی از نظر گیم پلی شدیدا میلنگن و از همین مورد هم همیشه ضربه خوردن .
چیزی که از همین دمو هم دیدیم اینه که بازی فضاسازی و گرافیک خوبی داره ولی توی گیم پلی بخصوص مبارزات نزدیک و همراه با سلاح سردش افتضاحه فقط امیدوارم به پازل ها که هویت سایلنت هیل هم هست گند نزده باشن
گرافیگ و انیمیشن های صورت اتفاقا عالی بود فقط شاید گیمپلی یکم خشک باشه سیستم مبارزات منظورمه که حالا زیاد هم مهم نیست چون بازی سایلنت هیل رو داستان و اتمسفر ترسناک و معما بیشتر تمرکز داره
تو نسل نهم انتظار انیمیشن درست حسابی یه مقدار تکسچر درست حسابی یه گان پلی درست درمون داشتم ازش ولی بازم دمشون گرم همین رو ساختن
اگر لست ۲، رزیدنت اویل ۲ ریمیک و آلن ویک ۲ رو ترکیب کنیم سایلنت ۲ ازش بیرون میاد اگر دقت کنید قشنگ المان های این بازی ها رو برداشته باهم ترکیب کرده
ببینید دوستان ما زیادی داریم روی این بازی سخت میگیریم یعنی بیش از حد میکوبیمش نمیگم بی نقصه گرافیک، فضاسازیش و صداگذاری که به عنوان یک بازی نسل نهمی واقعا قابل قبوله (اگر طراحی چهره و فیزیک کاراکترها رو فاکتور بگیریم)، موسیقی هم تا الان چیز زیادی نشنیدیم، داستان و شخصیت پردازی ها هم اگر وفادار به نسخه اصلی باشه مشکلی نداره فقط از نظر من مشکل گیم پلیشه یعنی قشنگ داره وایب رزیدنت اویل رو میده چرا؟ چون اگر نسخه های اورجینال رو تجربه کرده باشین متوجه میشین که انقدر آزادی عمل ندارین که مثلا جاخالی بدین یا به طور اتومات چوب و میله سریع جایگزین تفنگتون بشه باید داخل inventory برین و تغییر بدین یعنی اومدن گیم پلی رو طبق معمول برای گیمرای جدید راحت کردن و بدون چالش گذاشتن یعنی سیستم مبارزاتش دقیقا مثل لست، دیزگان و… هستش اکشن بازی رو بدن بالا
یعنی جاخالی بده دوتا تیر بزن بدو سمتش با میله ،چوب، تبر و… بزن تیکه پارش کن این مدل گیم پلی به طورکلی بد نیست و نخواستم بازی هایی که نام بردم رو بکشونم پایین که گیم پلیشون سادس نه منظورم اینه که برای یک بازی ترسناک روانشناختی با ریتم کند مثل سایلنت هیل بده شاید بخاطر تغییر دوربین از ایزومتریک به روی شانه باعث شده نتونن اون گیم پلی مورد نظر رو پیاده کنند، صدای تفنگ ها نسبت به تریلر قبل خیلی بهتر شده، من خیلی دوست داشتم inventory رو ببینم که چه تغییراتی کرده منتها نشون ندادن چیزی که مشخص هستش اینه که به نظر میاد سلاح ها رو میتونی بدون اینکه بری تو inventory تغییر بدی و همینطور هیل خوردن، در کل سایلنت هیل ۲ ریمیک بازی ای هستش که تا کامل تجربه نشه نمیشه فهمید که آیا یک ریمیک وفادارانس یا نه مثل ریمیک رزیدنت اویل ۳ تغییر داستان، حذفیات و… داره
دقیقا داداش
بالاتر و تو پست قبلی این بازی هم خیلی درموردش توضیح دادم اگه خواستی برو بخون که دیگه اون همه چیز رو اینجا ننویسم🙏😁
آقای زرمهر هم خیلی قشنگ توضیح دادن
شایان جان من به شخصه به طور کلی از بازی خوشم اومده متاسفانه خیلیا دیگه شلوغش کردن و بازی رو بی دلیل میکوبن به خیلیاشون حق میدم ها و نقاط ضعفشم دیدی که خودمم گفتم ولی نقاط ضعفش انقدر بزرگ نیست که دیگه بیایم خاکش کنیم بیچاره رو
واقعا عالیه بازی از همه نظر فقط یه خور انیمیشنش ضعیفه ولی واقعا گرافیک خارقالعاده ای داره سیستم مبارزاتیش خیلی بهتر شرع
جزئیاتش خیلی خفن تر شده
اونجایی یه زامبی روش بالا آورد روی لباس و صورت کاراکتر هم قشنگ نشون میداد جزئیاتو در کل عالی بود
اینکه نسبت به چیزی که قبلا نشون دادن بهتر بود جای خوشحالی داره.
به طور کلی چیزی گه از گیمپلی نشون دادن رو میشه نسبتا اسمش رو خوب گذاشت. گیمپلی خوب در کنار فضاسازی عالی و صداگذاریای که تونسته عالی کریپی باشه و داستان و اتمسفر محشر باعث میشه لحظه شماری کنم برای تجربش و قطعا بابتش هزینه کنم و بخرم این بازیو.
اگرچه دوستان در بحث مبارزات توقع لست اف اس دارن!!!!!!
سایلنت هیل دو یک وزنه ترازوش بحث بقا و مبارزاتش بود. مباحث دیگش فضاسازی، اتمسفر ، صداگذاری و داستانش بود که این مباحث توی ریمیک عالی به اجرا درومدن
واقعا حق
بعضیا میان به سیستم مبرازتیش الکی ایراد میگیرن جعبه فنی بیش نیستن ، نباید همش شبیه لست آف آس یا رزیدنت اویل یا الن ویک باشه ، بازی اوریجینال رو اونایی که بازی گردن میدونن اصل بازی فضا و اتمسفر بازیه که همه و الانم که گرافیکش واقعا خوب شده
دقیقا آقای حقیقی
درود بر شما. واقعا خوشحالم که شما بر خلاف خیلی ها که حتی سمت یکی از نسخه های سایلنتهیل نرفتن و اصلا نمیدونن سایلنتهیل چطوریه الکی از بازی انتقاد نمیکنین.
سلام امروز در کانال تلگرامم پادکستی در رابطه با سایلنت هیل ریمیک منتشر کردم لطفا جوین شید و گوش کنید
@HUNTED_BY_SOULS
البته اینم بگم بازی قطعا ایراداتی داره ولی نه به شکلی که اینطوری بهش انتقاد بشه و بازی رو بکوبن
یوم رو فضاش کار کنن بد نیست
انگار سیستم کامبت فورتنایت گذاشتن روش
این بیشتر شبیه رزیدنت اویل ۴ ورژن مناطق محروم بود
کونامی انصافا چرا به بلوبر اعتماد کردی
این سایت دیگه به درد نمیخوره … حرفت کاملا درست اگه حرف بیخود میزدی لایک میگرفتی . سیستم فایتینگ و گیم پلی الان حرف اول و میزنن ینی چی این بازی تمرکزش رو فضا سازیه . اصلا باشه چرا باید سال ۲۰۲۴ یه ریمیک اینقدر سطح مبارزاتش مسخره باشه . میخواید صرفا توهم بزنید ممد موتوری هست .
سپاس
لایک و دیس زیاد مهم نی بچه ها بیشتر رو تعصب کنسولشون نظر میدن
فک کنم این بازی چیزی به اسم موشن کپچر نداشته، فقط کافیه به طرز دویدن جیمز نگاه کنید تا عمق فاجعه رو درک کنید ( و موارد دیگه فیزیک)
چرا زامبی هاش صدا کلیکر های لست اف اس رو میده
خیلی خوب تونستن حس و حال نسخه اصلی رو از توش درارن
انیمیشنا مخصوصا تو بخش مبارزات افتضاحه
با دیدن این یکم نظرم عوض شد
ولی ….
نمیدونم . اخه سایلنت هیله نمیشه گذشت
سوال.
مرحله اول تو سرویس بهداشتی نبود شروعش؟
اولین بار هم که با اولین هیولا ملاقات می کنیم هم بر می گرده به یک مسیر تونل مانند ولی این تو خونه بود.
کلا مپش تغییر کرده نسبت به نسخه اصلی یکجورایی فک کردم دارم نسخه یک رو بازی می کنم.😐
آره مرحله اول تو دستشوییه
شاید کات کردن به همین خاطر اینطوریه
بنظرم اوکیه ولی جا داره بهتر شه. اتمسفر بازی خوبه، کمبت بازی بد نیست ولی نسبت به سایلنت هیل اوکیه. انیمیشن ها خشک هستن و جا بهتر شدن دارن ولی به هر حال ارزش تجربه داره
امیدوارم این ریمیک یه شروعی دوباره برا کونامی باشه که بتونه این سری رو مثل دوران اوج خودش محبوب کنه.
اصلا به مکانیزم بازی توجه شده یا نه ؟ شبیه بازی هایی شده که بقیه تو یوتبوب قرار میدادن مثل گاد اف وار و شرک اینا بود حرکاتش
بازی موشن کپچر نشده؟ چرا انقدر غیر طبیعیه ؟ اونجا اومد یه تیکه چوب رو بکنه چرا انقدر سم بود؟ چرا انقدر این لعنتی داون گرید شده کونامی خدا بگم چیکارت کنه
برای ما عاشق ای ژانر ترسناک مخصوصا سایلنت همینم عالیه، ولی فقط اونجایی که داشت اون پرستاره رو که روی زمین بود با اون لوله یا چوب میزد فیزیک ضربش افتضاح بود
انیمشن مبارزات🙁، گان پلی 😞
این چیزی که از گیم پلیش دیدم به نظرم بالاترین نمره ای که بتونه بگیره یه چیزی بین شصت تا هفتاده
اصلا روون نیست. شخصیت پردازی داغونه. چهره شخصیت اصلی انگار کاملا ثابته.
گیم پلی فاجعس تقریبا.
جملاتی که اول تریلر نوشته شد خیییلییی جملات چیپی بود.
دوس دارم نظرات شمارم بدونم
من از اتمسفر بازی خیلی خوشم اومد ولی طراحی و گرافیک دشمنان یجوریه مث گرافیک زمان ps2 هستش، البته همینطور استایل مبارزاتش هم همینطور. ولی خب امثال ما گیمر های قدیمی تر که با نسخه های قدیمی خاطره داریم اکثرمون میریم سراغش
واقعا از بلوبر انتظار زیادی نداشتم اما خدایی خوب جمعش کرده ، مثل ریمیکهای رزیدنت خوب نیست چون بلوبر اونقدر واقعا قوی نیستش اما بازم دمش گرم کاتسیناش خیلی خوبن من فقط مشکلم با گیم پلی معمولیش و صورت آنجلاست و زیاد انیمیشن اضافه نکردن ولی زحمت کشیدن و دمشون گرم ولی بازهم مثل بازی هایه امروزی نیست با این که محیط خیلی عالی داره اما چهره پردازی ها یکجوریه ، ولی از ارزش بازیش به نظرم کم نمیشه و البته مقصر بلوبر نیست مقصر کونامیه که تیم معمولییرو انتخاب کرد برای این شاهکار
اتمسفر عالی
طراحی محیط محشر.
انیمیشن کاراکترها افتضاح!
.
انصافا بازی خوبی ساختن من که خوشم اومد.
یک سال دیگه روش کار کنن عالی میشه
آره منم به شخصه دوست دارم بازی تا ۶ ماهی تاخیر بخوره و قشنگ روش کار کنن که بهتر بشه
تنها ایرادی که میتونم بهش بگیرم همین انیمیشن کاراکتراس که البته بازم خوبه ولی خیلی بهتر میتونست باشه
گرافیک هم با توجه به اینکه دارن با آنریلانجین۵ میسازن میتونست بهتر باشه ولی همینم خوبه(هر چند خیلی دوست داشتم گرافیک و همینطور طراحی چهره جیمز شبیه همون اولین تریلر بازی که سال ۲۰۲۲ اومد میبود ولی خب همینا هم خوبه)
گرافیک که واقعا ضعیف بود اما این احتمالم بدیم که گرافیک در ادامه یعنی تا روز عرضه روش بیشتر کار بشه و بهبود پیدا کنه اما در کنار اینها اتمسفر بازی حس و حال خوبی داشت امیدوارم خاطرات رو خراب نکنه.
چرا اینقدر شبیه Resident Evil 2 Remake شده حتی جیمز رو هم شبیه لیان ساختن
Alan wake > silent hill
حرکت کاراکتر و دشمنان واقعا خشک و غیر طبیعی هست
تکسچر و مدل سازی واقعا ساده و کم کار شده
ازش انتظار یه بازی خوب نمیشه داشت متوسط هم فکر کنم زیادش هست
ما به این موجود میگفتیم لول چون میلوله 😂
فقط مشکلش گیمپلی هست که یخورده مصنوعی هست مثلا نحوه باز شدن در هم حتی خوب کار نکردن چه برسه به انیمیشن راه رفتن و گانپلی.
گرافیک بازی مخصوصا چهره ها عالی کار شده و واقعا حیف شد اگه گیمپلی واقعیتر و طبیعیتر میشد یه عنوان درجه یک میشد.
در کل خوشم اومد ازش نسبت به تریلر قبلیش که چندماه پیش اومد
اتمسفر و فضا سازیش خیلی عالی بود .
گیم پلی از منظر مقایسه حرفی برای گفتن نداشت اما در سطح خودش قابل قبوله .
صدای اسلحه ها می تونست خیلی بهتر باشه . باز هم بخوایم مقایسه کنیم به نظرم صدای اسلحه ها در عنوان Evil within 2 که مال ۷ سال پیشه بسیار با کیفیت تر کار شده .
انیمیشن ها خوبه اما حرکات در بخش موشن کپچر خصوصا دویدن جیمز کمی خشک و مصنوعی بود .
موزیک ها هم که فعلا بدون تغییر بوده و فعلا دست پخت جدید آکیرا یامااوکا رو نشنیدیم .
حرکات و ضربات مبارزه تکراری، ضعیف و غیر قابل قبولند.
آقا من نسخه اورجینالش رو که پلی میدم موزیکش تو یه تیکه گیر میکنه تو باره همون تیکه همینجوری یه موزیک تکراری پلی میشه مشکل از فایل بازیه بنظرتون یا از جای دیگه دان کنم؟
اشتباه بزرگ منتشر نکردن برای ایکس باکس بوده و بنظرم خیلی فروش کنه با این گیمپلی قدیمی نهایت ۳ میلیون نسخه
گرافیک خوبه ولی بازم جا داره بهتر شه
اتمسفر خیلی خوبی داره
چیزی که اصلا در حد نسل نه نیست انیمیشن خشک و مصنوعی کاراکترها هست حتی انیمیشن چهره ها باید دیگه در حد هلبلید ۲ باشه
انیمیشن راه رفتنش باید خیلی بهتر ازینا باشه
سونی آبروی صنعت گیم ❤️
بدک نبود. یه مقدار میشه امیدوار شد
سایلنت هیل shattered memories تو اتمسفر و فضا سازی ۳ هیچ اینو میزنه تو راهرو یه صدای بادی بپیچه صدای بارونی رعد و برقی چیزی هیچی نداری فقط مه داره و زمین خیسه موسیقی متنم که فرستادن رفته اردو نیست کلا مرخصیه گرافیک اش ظاهری ایش بد نیست ولی فیزیک داغونه . البته دیالوگ ها خوبه . نکته بعدی طراحی دشمن ها اصلا ترسناک نیست یه پرستار خونی واسه اون سال ها شاید ترسناک بود ولی الان راهرو بیمارستان از پرستار ترسناک تر بود صدای دشمن اصلا دلهره آور نیست بازی the evil within چپتر ۷ یه دشمن داره اسمش the keeper وقتی این میاد واقعا آدم دلهره میگیره چون موسیقی متن اش واقعا استرس زا هر چقدرم طرفدار بگم ترس روانشناختی و این قصه ها بازی خیلی آبکی تو نور تو رنگ آلن ویک نور نارنجی رنگ درخت ها یه جور بین شاخه ها ساطعه میشد ادم واقعا قمش میگرفت چییههههههه این همون سایلنت شاترد مموریز قدیمی خیلی جلوتر از اینه این بازی تو همه متوسط رو به پایین غیر از گرافیک ظاهری فروشش با کله میخوره زمین ادم اصلا میخکوب نمیشه یعنی هیچ اینم میخکوب کننده ایی ندارن یعنی نیمساختنشم چیزی کم نمیشد از صنعت گیم بازی رو ریمیک میکنن که حتی اگه بازی قدیمی اشتباهاتی تو گیم پلی یا هر حوزه دیگه داشته باشه بهتر بشه تورو خدا کنید از سایلنت هیل انتظار نداشته باشید عههعهعهه برای چی نباید انتظار داشته باشیم امیدوارم فروشش با کله نخوره زمین
یه دورانی بود که بیشتر گیم ها متهم به تقلید و کپی برداری از سری سایلنت هیل میشدن. الان جالب اینجاس که ریمیک سایلنت هیل کلیشه وار و غیر قابل تحمل در ورطه تکرار غوطه وره. ای کاش به جای این همه ناشر خلاق و با اخلاق، کونامی برای همیشه تعطیل میشد.
نمیگم بدم اومد ولی خوشمم نیومد یه جوری بود یه حس نجسبی داشت🤦♂️